زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

این روزا - تیروئید - تهران گردی

پریروز جواب آزمایشی که هفته پیش دادم رو گرفتم. این روزا سرگیجه ندارم اما انرژی ام هم خیلی کم شده. یواشکی رفتم آزمایش تیروئید دادم که 220 هزار تومن شد (با دلار امروز تقریبا 8-9  دلار). جوابش که آمد شوکه شدم. آنتی بادی تیروئیدم که سه هفته قبلش 200 بود رسیده بود به 600. پارسال نوامبر 350 بود و چند ماه طول کشید که بیارمش روی 200 و حالا در کمتر از یک هفته حتی از پارسال هم بیشتر شده. TSH ام هم که تقریبا توی رنج نرمال بود رسیده بود به 9.

 از روزی که چشمم رو هم عمل کردم با موبایل و کامپیوتر هم درست نمیتونم کار کنم چون نزدیک بینم ضعیف شده و خوندن نوشته ها برام خیلی سخت شدن. یعنی مدام تار میشن. حتی وقتی موبایلم رو دور هم میگیرم باز برای خوندن و تایپ کردن روش مشکل دارم. چشم چپ ام تقریبا مشکلی نداره. چشم راستم هست که تار میشه و ضعیف شده. خلاصه که نمیدونم کار درستی کردم عمل کردم یا نه. دکتر دم خونه امون هم که رفته مسافرت. گفتم برم ببینم برام قرص جدیدی چیزی میده یا نه که نیستش. این روزا کارهای شرکت رو انجام دادم و انگار دیگه ایام عید مرخصی نداشتم شاید برای همینم به چشمم فشار آمده ولی دکتره گفت مشکلی نداره که کار کنم و فونت ها رو کلی بزرگ کردم که ببینم. این روزا هر روز یه جایی از تهران رو دارم میرم میبینم. خیلی خوب شده به نسبت قبل و جاهایی که جدیدا ساختن قشنگ هستن. 

سال نو مبارک

امروز روز اول سال 1401 هست. یه قرن جدید و مطمئنم که خیلی چیزا قراره عوض بشه. این چند مدت که توی ایران بودم حس خیلی خوبی دارم که مشکلات همه به زودی رفع میشه و شادی و صفا و صمیمیت بیشتر از قبل توی زندگی ها حس میشه.