زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یک ماه استراحت و سرگردانی

یه مدتی رفتم پورتلند و بیست روزی هم سیاتل بودم. دیروز رسیدم لس آنجلس. این یک ماه خیلی دلگیر بودم. هم حوادث دور و اطراف و هم مشکلات زندگی. نمیدونم چرا اینقدر کم انرژی شدم. بیشتر این مدت سعی کردم که خودم رو سرحال نگه دارم. اگرچه حالم بد نبود ولی خوب هم نبودم. یه نگاهی کردم دیدم اون سه ماهی که سانفرانسیسکو بودم روزای خوب زیادی داشتم. احتمالا به خاطر اینکه شرایط ام مشخص بود و میدونستم دارم چکار میکنم. این مدت که هی جا به جا میشدم و میشم خیلی خسته شدم.

هفته دیگه باید برگردم دالاس. پلیس هنوز گزارش دزدی ماشین رو بهم نداده و برای اینکه زودتر انجام بشه باید برم دالاس حضوری بگیرم. بیمه هم نوشته بود یه issue ای توی بیمه ام هست که برگشتم دالاس زنگ بزنم صحبت کنم باهاشون. خدا کنه که نخوان بازی دربیارن و پول ماشین رو ندن. امسال دیگه خیلی از نظر مالی ضرر کردم اگر پول ماشین رو هم ندن که دیگه هیچی. 

الان تقریبا 11 سال هست که امریکا هستم. هیچوقت فکر نمیکردم بعد از این همه سال توی این شرایط باشم. حس میکنم که کمی بدشانس بودم. شایدم بلد نبودم که خودم شانس خودم رو درست کنم. انگار از آپریل امسال هم درآمدی نداشتم . این چند ماه هم تنها چیزی که درست کردم یه محصول نصف و نیمه هست که به دردی نمیخوره.

روزای زندگی خیلی سخت میگذره. انگار که زمان هر روز تند و تندتر میشه و منم سر جای خودم ایستادم. از یه بابت دوست ندارم دوباره برگردم سر کار چون فرصت های بزرگ آینده رو از دست میدم. از یه بابت هم میگم کدوم فرصت وقتی این چند ماه هیچی نشده. از یه بابت هم درآمدی ندارم و میدونم اینطوری نمیتونم خیلی طولانی دوام بیارم. هر چی هم از مارکت کار دور باشی دوباره برگشتن و کار گرفتن سختتر میشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
نینو شنبه 18 آذر 1402 ساعت 23:08

من از وقتی ایران بودم وبلاگتون رو دنبال میکردم... از همون وبلاگ اولیه... و برام شدید الگو... مهاجرت کردم امریکا... هنوز هر از چندگاهی به وبلاگتون سر میززنم... احساس میکنم دارید از اون ادم هدفمند پرانگیزه اولیه دور میشی... به نظرم یه هفته برید یه مسافرت و به هیچ چی فکر نکنید فقط انرژیتون رو جمع کن تا بعد اون یه هفته با انرزی و انگیزه برگردی و یه برنامه برای خودت و ایندت بریزی و ادامه بدی. باید تو زندگی برنامه و هدف داشت وگرنه افسردگی و اضطراب میاد سراغ ادم و عقب میمونه از زندگی.
راستی احیانا پیج اینستاگرام ندارید؟

مرسی که نظر دادین. اینستام همین اسم بلاگم هست ولی فقط طبیعت و خوراکی توشه!

علی شنبه 18 آذر 1402 ساعت 00:57

وودی سخت نگیر. به نظرم فقط تو اینستاگرامه که همه چیز گل و بلبله. کاری که درسته رو انجام بده و شل کن حالش رو ببر.

سخت نمیگیرم خودش سخت و پیچیده است و بیخودی لقمه رو دور سر خودم پیچوندم.

Z جمعه 17 آذر 1402 ساعت 12:40

اون بند آخرت موقعیت خر ژان بوریدان شده...
پسر ۱۱ سال شد من سال تازه انترن شده بودم اون بلاگ قبلیت رو پیدا کردم که تازه رفته بودی ، الان من از بیرون و نوشته هات مقایسه کنم شور و اشتیاقت کم شده ولی خیلی بزرگ شدی، خیلی دیدگاهت عوض شده به نظرم این بزرگ شدن فکر و رفتار ارزشش رو داشت چون شادی میاد و میره ولی اینا موندنی اند ... حرص خوردنت هم کم شده یادمه اون نوشته هات مثلا سر گرین کارت خیلی حرص خوردی ولی اینجا سر دزدیده شدن ماشینت نه ( درسته شاید قابل مقایسه نباشند ولی همین تنش نیافریدن برای خود خیلی چیز خوبیه )
تنها چیزی که عوض نشده عشقت به بچه هاست و از اون موقع دوست داشتی چند تا بچه داشته باشی...

سلام جمعه 17 آذر 1402 ساعت 04:26

همین فرمون رو برو جلو اصلا وقت هایی ک ادم میخواد جاده زندگی اش رو عوض کنه. اتفاقاتی که براش می افته بیشتر به چشمش میاد وگرنه کلی بدبختی دوران دفاع استاد راهنماتو چندبار رد گرین کارت کلی داستان داشتی اوایل هم خونه ای منصور و..

داستان که زیاد داشتم. بچه ها بهم میگن آقای همساده!

پریسا جمعه 17 آذر 1402 ساعت 01:16

از نوشته هاتون حس میکردم مذهبی هستین و احتمالا اعتقاد داشته باشین
و کلا این چیزا که علمی نیست
دلیه
ان شا الله که بهترین راه جلوتون قرار بگیره هر چه زودتر

مرسی

پریسا پنج‌شنبه 16 آذر 1402 ساعت 16:33

اینجور مواقع من یه ختم ۴۰ روزه سوره حشر برمیدارم و از خدا میخوام بهترین مصلحت رو نشونم بده ..
ابهام کشنده ست

ببخشید مدت هاست که به این توصیه ها به شکل خرافات نگاه میکنم. برای کسی که بهش باور داره شاید کار کنه ولی هیچ جنبه علمی نداره

صبا پنج‌شنبه 16 آذر 1402 ساعت 08:34 https://gharetanhaei.blog.ir/

توصیه میکنم حتما حتما این یادداشت رو بخونید:

https://ultramarathon.blog.ir/post/1041

خوندم بی ربط بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد