زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

این پست پاک میشود

توی امریکا شما خیلی راحت میتونین اطلاعات افراد رو پیدا کنین و حتی اینکه چه چیزایی دارن یا سابقه کیفریشون کاملا در دسترس هست. خوبیش به اینه که شما خیلی راحت میتونین حتی کسانی که تجاوز جنسی کردن رو روی نقشه پیدا کنین. اولا که آمده بودم خیلی شوکه بودم که چطوری همه این اطلاعات هست حتی میدونستیم که استادمون چقدر حقوق میگیره! البته حقوق ها برای کارمندهای دولتی مشخصه نه همه ولی خب همینم خیلی شوکه کننده بود که چطور این همه اطلاعات هست.

جدیدا 3 میلیون پرونده از قوه قضاییه https://www.edaalat.org/home پخش شده. من از این اتفاق خوشحالم. به نظرم همه باید عادت کنن که اطلاعات آزاد همه جا در جریان باشه. اگرچه به خاطر پرونده ای که از نیکا توش بود باز زدم زیر گریه.

نظرات 3 + ارسال نظر
پسرک پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 09:14

هنوز هم میخوای عبد بری ارمنستان؟ وان ترکیه به نظرم بهتره
ارمنستان بعد جنگ اخیرش کلی سرزمین از دست داده و دیگه مثل سابق نیست

فعلا تا کار جدید پیدا نشه که جایی نمیرم. کارها هم دیگه هیچ کدوم ریموت نیستن که راحت بشه مسافرت کرد. فکر کنم یه مدتی همین باشه.

anonymous پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 22:38

جالبه من هم برای همون پرونده نیکا چندین دقیقه گریه میکردم. فکر کنم اگه همه اشک های که ما فقط برای این یک نفر از اون همه روح های بیگناه ریختیم جمع کنند یک دریا بشه. پس خدا کجاست که اینهمه خون بدون تقاص گرفتن پاک شد و رفت.

ما خودمون باید با کمک همدیگه یه کاری کنیم. درست نیست که این بچه های بیگناه کشته بشن و خون اشون پایمال بشه

زری.. پنج‌شنبه 3 اسفند 1402 ساعت 09:48 https://maneveshteh.blog.ir

ما حالا حالاها با خیلی چیزها گریه خواهیم کرد:(

ما باید قوی باشیم و با ظلم و ستم مبارزه کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد