زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

جای تاسفه

الان بیشتر از یک ماه میشه که اسرائیل داره مردم بیگناه فلسطین رو میکشه. جای تاسفه که میبینم بعضی از دوستان فکر میکنن ج.ا. طرف فلسطین هست پس اسرائیل هم خوب کاری میکنه. توی امریکا هم برای جنگ اوکراین همه جا پرچم میزدن و همه سایت ها و ... اعلام حمایت میکردن و روسیه رو محکوم میکردن و رسانه ها 24 ساعت در مورد جنگ اوکراین میگفتن اما در مورد فلسطین (مقایسه ای) هیچ خبری نیست. جنایت جنایته. اگر کسی واقعا انسانی به قضیه نگاه کنه باید جنایت و جنایتکار رو محکوم کنه نه این که منافع خودش رو در نظر بگیره. من هیچ دل خوشی از ج.ا. ندارم اما حمایت از مردم فلسطین یه کار انسانی هست. به نظر میاد حادثه 7 اکتبر هم یه نمایش سینما رکسی اسرائیلی بوده که بتونه زمین های بیشتری رو بگیره و کنترل منابع گازی نوار غزه رو به دست بگیره.


کل ماجرا اینه که یه عده ای تبهکار حامی صهیونیست پرینتر دلار امریکا رو گرفتن دستشون و به بهانه های مختلف برای جنگ افروزی پول پرینت میکنن و از جیب همه مردم پول برمیدارن. ارتش امریکا گزارشی رو یک روز قبل از یازده سپتامبر منتشر میکنه که اسرائیل این قدرت رو داره که مردم امریکا رو بکشه و امریکا رو وارد جنگ با کشورهای عربی کنه. رامسفلد هم روز قبلش میگه 2.3 تریلیون دلار پول معلوم نیست چی شده. (بودجه کل امریکا سال 2022 تقریبا 6.13 تریلیون بوده) که از قضا بسیاری از اسناد هم توی اون ساختمان ها و طبقات منفجر شده بوده. ساختمان سوم که بی بی سی گزارش میکرد منهدم شده اما پشت گزارشگر همچنان پابرجا بود محل نگهداری یه سری اسناد بوده که اصلا هواپیما نخورده بود اما منفجر شد! بعدشم هیچ کسی تحقیق نکرد که اصلا یازده سپتامبر دقیقا چی شد. یه عده طرفدار واقعی صهیونیست ها هم این واقعه و همینطور 7 اکتبر رو جشن گرفتن.


بانک های مرکزی همه دنیا افتاده دست یه عده تبهکار و جانی که به جز پول پرینت کردن کاری بلد نیستن برای خودشون ثروت بینهایت آوردن و برای کنترل موقعیت خودشون به تجهیزات نظامی پیشرفته و زور روی آوردن. از زور هم استفاده میکنن که منابع گازی و نفتی دنیا رو بگیرن تا انرژی رو کنترل کنن و هیچ خدایی رو هم بنده نیستن. تا زمانی که نظام مالی دنیا اینطوریه هم هیچ چیزی عوض نمیشه. آدمای فاسد به پرینتر پول دسترسی پیدا میکنن و اینقدر چاپ میکنن تا همه فقیر بشن و پولای چاپ شده رو هم صرف جنگ توی کشورهای دیگه میکنن. همشونم دستشون با هم توی یه کاسه است و توی همه کشورها آدمایی رو پیدا کردن که بتونن منافعشون رو تامین کنه.

نظرات 4 + ارسال نظر
شمیم شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 21:19

فلسطین

مریم جمعه 10 آذر 1402 ساعت 11:49

سلام ...شما جزء معدود افرادی هستین که مردم غزه رو انسان میدونین تو ایران فقط به دلیل مخالفت با حکومت مردم ....بگذریم
صهیونیستها همه رسانه ها رو به نوعی خریدن دیدی اینترنشنال چطوری هواشونو داره
جدعون لوی یک اسراییلی مخالف صهیونیستهاست میگفت اسراییل تنها اشغالگریه که مدعی قربانی بودنه این هولوکاست براشون پیراهن عثمان شده در حالیکه باید به جبران اولو کاست یه ایالت المانو بهشون میدادن
نتانیاهو دهسال قبل از حمایت مالی قطر از حماس حمایت کرده بود در واقع تز اسراییل، تفرقه بینداز و حکومت کنه میخواسته دولت خودگردانو تضعیف کنه ....کلا هممون تو دنیا شدیم بازیچه یه سری کارتل و کمپانی بعد خودمونم نمیفهمیم

سلام
جای تاسفه واقعا. نظر من اینه که وظیفه هر انسان آزاده ای هست که تا جایی که میتونه خودش رو بالا بکشه تا با این ظلم ها مخالفت کنه.

پسرک سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 17:07

شاید اسرائیل به اخطار های قبلی بی توجه بود و خطر حماس رو دست کم گرفته بود ولی اینکه بگیم مثل یازده سپتامبر کار خودشون بوده به نظرم تئوری توطئه هستش

حماس با پشتیبانی مالی اسرائیل حماس شده. تئوری توطئه نیست اگر شما اخبار رو دنبال کنین متوجه میشین اول اینکه در مورد کشتن بچه ها توی اسرائیل دروغ گفتن. دوم اینکه شاهدین واقعی (توی روزنامه هم توی خود اسرائیل چاپ شده) گفتن که تانک های اسرائیلی به دستور مافوق اشون خود اسرائیل رو زدن. هر چیزی که برخلاف نظر mainstream media نباشه که تئوری توطئه نیست. شواهد رو باید دید نه حرفای اینو و اونو.

آرزو سه‌شنبه 23 آبان 1402 ساعت 15:34

سلام وودی
واقعا جای تاسفه. من وقتی حرف های سم هریس رو توی پادکستش گوش دادم ( همینطور حرف های جوردن پیترسون) ناراحت شدم. این ها که دائم از انسانگرایی (humanism) و ارزش های انسانی حرف میزدن، توی این جنگ به این فکر نمیکنن که مردم فلسطین هم آدم هستند. تازه سم هریس ناراحته که چرا دوباره خیلی ها دارن یهودی ستیز میشن. به نظرم اسرائیل هیچ وقت دنبال صلح نبوده و نیست و به خاطر قدرت لابیگری و مدیا، خیلی راحت میتونن خودشون رو مظلوم نشون بدن.

سلام. متاسفانه نظر منم همینه. قدرت اینا از پول چاپ کردنشون میاد. اگر نظام مالی عوض بشه همه اینا بدبخت میشن فقط تا اون موقع دارن تجهیزات نظامی و زمین میخرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد