زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چند وقتی که گذشت

این چند وقتی که ننوشتم شاید اتفاقات زیادی افتاده باشه که دوست داشتم در موردشون مینوشتم. شاید بیشترین دلیلی که ننوشتم روحیه ام بود که با شطرنج بازی سعی کردم فراموشش کنم. کلا سال نو  رو از یک هفته قبلش تا یک هفته بعدش مریض بودم و آنفولانزای خیلی شدیدی گرفته بودم که تا حالا نگرفته بودم. هنوزم که هنوزه سرفه میکنم و ظاهرا این آنفولانزاها طوری هست که بعدش حساسیت شدید میاد و برای همینه که هنوز خوب نشدم.


این مدت اخبار مربوط هواپیمای اکراینی PS752 شدیدا قلبم رو به درد آورد مخصوصا اینکه شواهدی که نشون میده شلیک تعمدی بوده بسیار بیشتر از اینه که یه اشتباه بوده. حتی اونایی که مثل ما گذاشتن و رفتن باز از شر اینا در امان نیستن و پروازشون رو روی هوا میزنن. امنیت داریم؟ بخوام درددل کنم باید صدها پر کنم و فقط نکنم باز بار غم اش پاک بشه. یعنی هیچ کسی مسئول نبوده که در شرایطی که میخوان موشک بازی کنن پرواز ممنوع اعلام کنه؟ بیشتر شبیه یه داستان بی سر و ته تلخ هست که مسئولین اصلی میان میگن تا چند روز اصلا خبری نداشتن. انگار نه انگار که امروز همه موبایل و کامپیوتر دارن و میتونن به همه اطلاعات دسترسی داشته باشن... عذر بدتر از گناه میارن. بعد از اون همه دروغ و انکار حتی اعترافشون هم پر از دروغه. الانم قایم موشک بازی جعبه سیاه میدیم نمیدیم راه انداختن. کی بس میشه؟ این همه بیگناه توی این چند وقت از آبان تا حالا "بای ذنب قتلت" (به کدامین گناه کشته شدن؟)

(رفرنس عکس: https://www.youtube.com/watch?v=44qvIkzkKZ0)


دوست نداشتم اولین پستی که بعد از مدت ها میذارم اینقدر دلگیر بشه اما چند روزی هم صبر کردم و شعله های آزردگی ام کم نشد دیگه گفتم روا نیست بیشتر صبر کنم و شاید بهتر باشه که بنویسم. داستان و موضوع زیاد که بنویسم.


بالاخره مدارک گرین کارتم رو دو هفته پیش فرستادم و حالا باید منتظر باشم تا جوابش بیاد. به نظرم وکیل ام این آخریا اطمینان بیشتری داشت که میگیرم. خودم هم فکر میکنم فقط یک درصد احتمال داره که نگیرم. شرکت جدید هم برام ویزای کار رو فرستاده و کارم رو نیمه وقت باهاشون شروع کردم. برای همین خیلی سرم شلوغ شده. با این حال پروژه اشون بهم انرژی میده تا اینکه انرژی بگیره. برای همین راضی ام. کارهای شرکت اینجا هم کم کم داره زیاد میشه.


امسال اشتراک Costco رو گرفتم و یه اشتراک دو ساله 24 Hour Fitness رو هم گرفتم که هیچ بهانه ای برای نرفتم به باشگاه نداشته باشم. چون بیشتر وقت ها که میرفتم باشگاه آپارتمان امون شلوغ بود و نمیشد تمرین کنی و برای همین دوست نداشتم که برم. امسال چند باری هم رفتم و خیلی خوب بود. کلاس هاش هم با اشتراکش رایگان هست و کلاس یوگا و ورزش Cardio اشو رفتم که دوست داشتم و میخوام ادامه بدم.


اگر خدا بخواد از این هفته دیگه میخوام برگردم به روال گذشته و منظم و مرتب اهدافم رو دنبال کنم. خیلی کارها هست که دوست دارم انجام بدم اما واقعا وقت و انرژی کم میارم. قبلا فقط مشکل وقت بود اما الان مریضی هم انرژی میگیره.