زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

روزای برفی دالاس و این روزا

این روزا هیچ اتفاق خاصی نمیفته. زندگی روال معمولی خودشو داره. برنامه ورزش ام رو درست کردم و صبح اول وقت قبل از اینکه بشینم پای کار شرکت میرم باشگاه و یکی دو ساعتی ورزش میکنم. چیزی که از یک کتاب یاد گرفتم این بود که توی روز اون چیزی که برات توی زندگی مهمتره اول انجام بده. بعد فکر کردم که بعد از عبادت مهمترین چیز برام سلامتم هست و هیچ دلیلی نداره که قبل از اینکه کارم رو شروع کنم نروم باشگاه. خیلی روزا صبح نمیرفتم و تا شب کار میکردم و بعد اینقدر خسته بودم که دیگه نمیرفتم ورزش کنم اما حالا میرم.


میخواستم یه سر برم هاوایی و چند مدتی از اونجا کار کنم اما در نهایت فکر کردم که شاید بهتر باشه صبر کنم واکسن ام رو بزنم و بعد برم. اینجا بعضی ها زدن. شنیدم که بعضی شهرهای کوچیک بیشتر از نیازشون واکسن آوردن (البته به خاطر اینه که بعضی از این تگزاسی ها نمیخوان فعلا واکسن بزنن و ماسک هم نمیزنن چه برسه به واکسن) و ظاهرا نمیشه واکسن ها رو طولانی مدت نگهداری کرد و دیگه گیر ندادن به هر کسی که رفته زدن. یکی از دوستان هم که داروخانه کار میکنه گفت از اول آپریل کلی واکسن میارن و احتمالا برای همه آزاد میشه که بزنن. من خودم فکر میکنم شاید بد نباشه که برم شهر های اطراف و بزنم راحت بشم!


اینم چند تا عکس از روزهای برفی دالاس دو هفته پیش بود و تقریبا همه روزها رو خونه موندم و توی برف ها رفتم باشگاه نزدیک خونه.









این روزا دارم سخت تلاش میکنم که برنامه های آینده ام رو روی روال بندازم. اول از همه کانال یوتیوب ام هست. فکر میکنم که باید دو سه سال پیش شروع میکردم و تا الان کلی تجربه شده بود. برای محتوا فکر کنم مشکلی نداشته باشم اما برای ارائه باید حداقل یک نمونه درست کنم تا بتونم بقیه اش رو از روی اون تند تند درست کنم. درست کردن نمونه اونقدری هم که فکر میکردم آسون نبود. این روزا چند تا ویدئو در مورد Davinci Resolve نگاه کردم. چقدر برنامه قوی و خوبیه و کاملا هم رایگانه و میخوام با اون یاد بگیرم. از این کانال کلی چیزا یاد گرفتم که امیدوارم بتونم درست استفاده کنم.

https://www.youtube.com/user/CaseyFaris777/videos


بعد هم آماده کردن بستر برای کار شرکت خودم هست. میخوام تا گرین کارتم رو گرفتم از این شرکت بیام بیرون و برای خودم یه شرکت مشاوره ای شروع کنم. حتی شاید برگردم و در کنارش با یکی دو تا از استادای دانشگاه کار کنم تا کمکشون پروژه های تحقیقاتیشون رو تجاری کنم.


همزمان امسال میخوام بیشتر هم مسافرت کنم. دارم فکر میکنم که برم یکی دو ماهی نیویورک زندگی کنم و زندگی توی شهرهای دیگه رو تجربه کنم.