زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

روزای برفی دالاس و این روزا

این روزا هیچ اتفاق خاصی نمیفته. زندگی روال معمولی خودشو داره. برنامه ورزش ام رو درست کردم و صبح اول وقت قبل از اینکه بشینم پای کار شرکت میرم باشگاه و یکی دو ساعتی ورزش میکنم. چیزی که از یک کتاب یاد گرفتم این بود که توی روز اون چیزی که برات توی زندگی مهمتره اول انجام بده. بعد فکر کردم که بعد از عبادت مهمترین چیز برام سلامتم هست و هیچ دلیلی نداره که قبل از اینکه کارم رو شروع کنم نروم باشگاه. خیلی روزا صبح نمیرفتم و تا شب کار میکردم و بعد اینقدر خسته بودم که دیگه نمیرفتم ورزش کنم اما حالا میرم.


میخواستم یه سر برم هاوایی و چند مدتی از اونجا کار کنم اما در نهایت فکر کردم که شاید بهتر باشه صبر کنم واکسن ام رو بزنم و بعد برم. اینجا بعضی ها زدن. شنیدم که بعضی شهرهای کوچیک بیشتر از نیازشون واکسن آوردن (البته به خاطر اینه که بعضی از این تگزاسی ها نمیخوان فعلا واکسن بزنن و ماسک هم نمیزنن چه برسه به واکسن) و ظاهرا نمیشه واکسن ها رو طولانی مدت نگهداری کرد و دیگه گیر ندادن به هر کسی که رفته زدن. یکی از دوستان هم که داروخانه کار میکنه گفت از اول آپریل کلی واکسن میارن و احتمالا برای همه آزاد میشه که بزنن. من خودم فکر میکنم شاید بد نباشه که برم شهر های اطراف و بزنم راحت بشم!


اینم چند تا عکس از روزهای برفی دالاس دو هفته پیش بود و تقریبا همه روزها رو خونه موندم و توی برف ها رفتم باشگاه نزدیک خونه.









این روزا دارم سخت تلاش میکنم که برنامه های آینده ام رو روی روال بندازم. اول از همه کانال یوتیوب ام هست. فکر میکنم که باید دو سه سال پیش شروع میکردم و تا الان کلی تجربه شده بود. برای محتوا فکر کنم مشکلی نداشته باشم اما برای ارائه باید حداقل یک نمونه درست کنم تا بتونم بقیه اش رو از روی اون تند تند درست کنم. درست کردن نمونه اونقدری هم که فکر میکردم آسون نبود. این روزا چند تا ویدئو در مورد Davinci Resolve نگاه کردم. چقدر برنامه قوی و خوبیه و کاملا هم رایگانه و میخوام با اون یاد بگیرم. از این کانال کلی چیزا یاد گرفتم که امیدوارم بتونم درست استفاده کنم.

https://www.youtube.com/user/CaseyFaris777/videos


بعد هم آماده کردن بستر برای کار شرکت خودم هست. میخوام تا گرین کارتم رو گرفتم از این شرکت بیام بیرون و برای خودم یه شرکت مشاوره ای شروع کنم. حتی شاید برگردم و در کنارش با یکی دو تا از استادای دانشگاه کار کنم تا کمکشون پروژه های تحقیقاتیشون رو تجاری کنم.


همزمان امسال میخوام بیشتر هم مسافرت کنم. دارم فکر میکنم که برم یکی دو ماهی نیویورک زندگی کنم و زندگی توی شهرهای دیگه رو تجربه کنم.

نظرات 10 + ارسال نظر
gsa شنبه 11 اردیبهشت 1400 ساعت 10:13

به سلامتی دکتر وودی جان!
چقدر برنامه هاتو دوست دارم، من حتی نمی تونم اینجوری فکر کنم خیلی ترسوام!
ولی سعی می کنم ازت درس بگیرم...


راستی ی سوالی ذهنمو مشغول کرده...، چرا قبلا نمی تونستی کانال یونیوب بزنی؟ حتما باید گرین کارت داشته باشی تا بتونی تو آمریکا کانال یوتیوب رسمی داشته باشی؟ چجوریاست؟

برات بهترین ها رو آرزو می کنم و همینطور اینکه به هرچی میخوای برسی
شاد باش و سلامت

خواهش
ترسی نداره. فوقش نمیشه.
بله میشد. فقط امکان پول در آوردن از این کانال نبود. اگر زمان برگرده همون سه سال پیش که تصمیم گرفتم این کار رو شروع کنم شروع میکردم. تا الان حتما خیلی چیزا یاد گرفته بودم.
خیلی لطف دارین

hamide جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 10:40

وودی چ خبرا پسر؟ سال نو مبارک چرا من هیچ وخ موفق نشدم به مانال قبلی تو سر بزنم اصن لینکشو پیدا نمیکنم :(((

سلام.
قبلی همینه فقط 2 نداره. سال نو شما هم مبارک

حسین سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 14:34

عیدت مبارک

عید شما هم مبارک

وودی چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 01:50

وودی من همونم که گفتم دالاس نمیام با این توصیفات تو. حالا از دالاس پذیرش گرفتم. :)))) خدایا منو بخور. بهت ایمیل میزنم چند وقت دیگه ازت سوال میپرسم. هر چند مطالب ارزشمند وبلاگت همه چیز رو توضیح داده. ارادت

به سلامتی. مبارک باشه. حتما خواهش میکنم. خواهش میکنم. کاری چیزی بود در خدمتیم.

ج یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 22:13

اقا خیلی خوبه که حالت خوبه
https://www.signupgenius.com/go/10c0d49abad2fa7f4cf8-covid1929
من اینجا واکسن زدم باید هی چک ش کنی.
البته دالاس county هم ثبت نام کنی بهت ایمیل میزنن که بیای بزنی.

سلام. ممنونم. رفتم CVS زدم!

هرچی پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 17:18

ممنون وودی عزیز در کل کتابایی که خوندی و خوب بودن رو معرفی کن بهمون از این به بعد

چشم حتما. من مرتب کتاب میخونم اما همشون اونقدری خوب نیستن و یه جورایی هم بعضی مسائل تکراری شدن. فکر کنم بیشتر دیگه وقت عمل کردنه برای من!

هرچی سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 18:16

وودی میدونستی تو اون پست که در مورد چارلز پانزی نوشتی، اسمشو نوشتی چالرز؟ منم نمیدونستم تازه دیدم.
اسم انگلیسی این کتابه که منشن کردی رو لطفا بگو ممنون

نه ببخشید بعضی وقتا تند تایپ میکنم اشتباه پیش میاد.
اگر اشتباه نکنم این کتاب No Excuses! The Power of Self-Discipline Brian Tracy بود. اگر این نبود بگین یکی دو تا کتاب دیگه هم در این مورد خوندم ببینم کدومشون بود.

Zahra دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 02:08

سلام من امروز با وبلاگت آشناشدم چندساعته دارم میخونم وبلاگ قبلیتو واطلاعات خیلی خوبی بدست آوردم ،واقعا ممنونم.و اگرممکنه من وراهنمایی کن من میخوام برای چند سال دیگه فول فاند بگیرم در رشته روانشناسی هنوز تازه وارد دانشگاه شدم به نظرت ازالان باید چبکار کنم که به هدفم برسم؟ ممنون میشم راهنماییم کنی.

سلام. ببخشید در مورد رشته شما چیزی نمیدونم. بهترین کار اینه که بچه های اپلای ابراد که هم رشته شما بودن رو پیدا کنین و از اونا راهنمایی بگیرین. زبان مهمترین چیز هست و بدون زبان خوب نمیشه هیچ جا پذیرش گرفت و چند سال هم زمان میبره. پیشنهاد میدم روی زبان انگلیسی سرمایه گذاری کنین. اگر برای رشته اتون فاند نبود یه رشته نزدیک پیدا کنین که فاند داشته باشه بهتره

Vahid یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 23:53

وودی جون مرسی که می نویسی و تو این روزای انتظار خوندن پیجت حالمو خوب میکنه

خواهش میکنم لطف دارین

Ali.r یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 21:58

چه خوب که حالتون خوبه انشاالله که همیشه موفق باشین

خواهش میکنم لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد