زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سال نو مبارک

امروز روز اول سال 1401 هست. یه قرن جدید و مطمئنم که خیلی چیزا قراره عوض بشه. این چند مدت که توی ایران بودم حس خیلی خوبی دارم که مشکلات همه به زودی رفع میشه و شادی و صفا و صمیمیت بیشتر از قبل توی زندگی ها حس میشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 07:46

سلام؛سال نویِ شما مبارک، و همه ایام شما به نوروزی و بهروزی

ممنونم. برای شما هم به همچنین

پسرک سه‌شنبه 2 فروردین 1401 ساعت 23:51

خیلی عجیبه، الان وبلاگت درست شد ولی چطوری، نمیدونم

اشکال از بلاگ اسکای هست. ابزارک هاشونو غیر فعال کردم و ظاهرا الان صفحه اول میاد ولی نظرات مشکل داره. وقتشه دیگه از اینجا کوچ کنم. خیلی سعی کردم نگهش دارم با همه اون تبلیغات بی موردی که میذارن و خرابی فونت ها و عدم نمایش تصاویر و... ولی دیگه این بار حسابی گند زدن که حتی نوشته های هم نمایش داده نمیشه.

وحید دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 21:14

ایشالا روزای خوب با دغدغه کمتر و ذهن اروم تر برای همه

ایشاله

اول شخص دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 19:30 http://vision.blogfa.com/

سال شما مبارک آقای دکتر.
به امید اتفاقات خوب در سال پیش رو.

ممنونم. برای شما هم به همچنین

Za دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 18:16

دکتر وودی سال نو مبارک روز های خوبی رو در این سال براتون ارزو میکنم ... یه سوال وودی ما تو ایران اگه پس انداز رو به شکل پول رایج مملکت نگه داریم با توجه به ارزش پول مملکت رفته رفته پول پس اندازمون انگار هیچه و درنتیجه اون پول رو به طلا و دلار و اگه زیاد باشه ملک تبدیل می کنیم تو امریکا میدونم این شکلی نیست ولی همون پول تو بانک میشه پس انداز ؟؟؟

امریکا هم دقیقا همینطوریه. اونجا تورم برای مدت زیادی 2 درصد بود و بازار سهام رشد خیلی خوبی داشت اما به نظر میرسه که این چرخه تمام شده و به زودی اقتصاد امریکا وارد رکود شدید میشه.

ژرفا دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 14:55

سلام وودی عید شما هم مبارک.
امیدوارم در کنار عزیزانتان سال خوبی همراه با شادی و سلامتی را آغاز کنید.
ان شاء الله با دعای شما و پیش بینی شما مردم ایران در سال جدید شاد باشند و سلامت

سلام. مرسی. الهی آمین

صادق دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 14:38

سال نو مبارک وودی جون
انشالله همینطور میشه که میگی
دوست داشتی از حس و حالت بیشتر برامون بگو

ممنونم. حتما تا جایی که بتونم مینویسم

هرچی دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 13:29

خب سال نوی شما هم مبارک جناب وودی خان.
لیکن در مورد رفع مشکلات و صفا و صمیمیت خیلی مطمئن نیستم و یک روز مونده به عید یه خبر بد گرفتم یجا مصاحبه داده بودم رد شدم

ممنونم. رد شدن مصاحبه خیلی طبیعیه. من خودم کلی رد شدم تا بالاخره یه کار خوب گرفتم. مطمئنم باید یه جای بهتری کار پیدا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد