زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

این روزا - تیروئید - تهران گردی

پریروز جواب آزمایشی که هفته پیش دادم رو گرفتم. این روزا سرگیجه ندارم اما انرژی ام هم خیلی کم شده. یواشکی رفتم آزمایش تیروئید دادم که 220 هزار تومن شد (با دلار امروز تقریبا 8-9  دلار). جوابش که آمد شوکه شدم. آنتی بادی تیروئیدم که سه هفته قبلش 200 بود رسیده بود به 600. پارسال نوامبر 350 بود و چند ماه طول کشید که بیارمش روی 200 و حالا در کمتر از یک هفته حتی از پارسال هم بیشتر شده. TSH ام هم که تقریبا توی رنج نرمال بود رسیده بود به 9.

 از روزی که چشمم رو هم عمل کردم با موبایل و کامپیوتر هم درست نمیتونم کار کنم چون نزدیک بینم ضعیف شده و خوندن نوشته ها برام خیلی سخت شدن. یعنی مدام تار میشن. حتی وقتی موبایلم رو دور هم میگیرم باز برای خوندن و تایپ کردن روش مشکل دارم. چشم چپ ام تقریبا مشکلی نداره. چشم راستم هست که تار میشه و ضعیف شده. خلاصه که نمیدونم کار درستی کردم عمل کردم یا نه. دکتر دم خونه امون هم که رفته مسافرت. گفتم برم ببینم برام قرص جدیدی چیزی میده یا نه که نیستش. این روزا کارهای شرکت رو انجام دادم و انگار دیگه ایام عید مرخصی نداشتم شاید برای همینم به چشمم فشار آمده ولی دکتره گفت مشکلی نداره که کار کنم و فونت ها رو کلی بزرگ کردم که ببینم. این روزا هر روز یه جایی از تهران رو دارم میرم میبینم. خیلی خوب شده به نسبت قبل و جاهایی که جدیدا ساختن قشنگ هستن. 

نظرات 23 + ارسال نظر
محمدی جمعه 9 اردیبهشت 1401 ساعت 20:50 https://apply-powerelectronic.blogsky.com/

سلام

پست قبلی گشتم ولی نتونستم آیدی اینستاگرام پیدا کنم

لطف میکنی آیدی برام بنویسی ممنون میشم یا برام بفرس حداقل

اگر قصد داری که ندی اذیت نکن خیلی گشتم پیدا نکردم


تشکر

نرگس چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 02:22

سلام ورودی جان
امیدوارم بهتر بشی زود
چشم ها خیلی مدت زیادی طول نمیکشه که خوب بشن من هم همین عملو انجام دادم

من سه ساله ایران نرفتم خیلی خیلی مشتاقم بدونم چقدر تغییرات کرده چیزایی ک مینویسی جالبه از دید من

سلام
به نظر من اونقدری تغییر نکرده که میگفتن. من که ده سال نبودم به نظرم یه پیشرفت قابل پیش بینی ای داشته. فقط درآمد مردم و وضع اقتصادیشون خیلی خرابتر شده.

زهرا سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 21:08

از ایران بیشتر بگو لطفا

چشم

عاطفه سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 15:57

خیلی وقت میشه که آپدیت نکردید!

الان میذارم.

هرچی سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 13:42

عزیز پست جدید نذاشتیا مارو رها نکن

بله ببخشید درگیر کارهای پزشکی و شرکت و مسافرت شیراز بودم. انرژی ام هم که در حد صفر شده بود و خیلی سخت بود که پست بذارین.

محمد سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1401 ساعت 12:49

سلام برای تیرویید دکتر خوب دکتر صمدانی فرد هستند چند نفر از فامیلهای ما پیشش میرن و راضی هستند آدرسش سمت ستارخان دهستذفکر کنم، گوگل کنی آدرس و تلفنش میاد

سلام. ممنون فعلا همه آزمایشات رو انجام دادم.

قاسم دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 ساعت 05:44

لطفا از تجربه تون در این مدت در ایران بنویسید خاطراتتون جالبه بعنوان کسی که بعد از سالها به ایران اومده و مقایسه ها با امریکا هم اگر بحث کنید جالبه
همچنین از میامی شنیدم اونجا کلا اسپانیایی حرف میزنن همه مرد هاش هم هات و سیکس پک دارن و ماشین های خفن
تصور فیلم ها از امریکا درسته که همه مرد هاشون هیکل خوب و ورزشکار و سیکس پک دار هستن؟؟؟؟ اینجوری کسی مارو نگاه نمیکنه

سوالی که دارم اینه که من از دانشگاه رنک متوسط پذیرش تقریبا اوکی شده حدود 140 یو اس نیوز و از یک دانشگاه رنک بهتر زیر صد همچنین ولی مورد دومی جای بدی هست شهر کوچک خلوت ایالت میدوست ولی اولی جای خوب رشته هم مهندسی هست خیییلی علاقه دارم اولی برم با اینکه شهر گران ولی من ادم اجتماعی میخوام باشم ولی بعدا میترسم تو کار پیدا کردن مشکل بخورم تجربه ای دارید شما از این موضوع؟؟؟؟؟؟ زمینه کار پیدا کردن هم هوش مصنوعی پردازش تصویر و.... در نظر بگیرید!!

سوال اخر اینکه حقوق های سیلیکون ولی بالا هست ولی پرسیدم میگن هزینه ها هم خیلی بالا هست کار ریموت از اونجا بگیریم مثلا بریم نیویرک میامی یا اطراف که شهر بهتر هست شدنس هست؟؟؟؟؟؟ بعد حقوق های بالا مثلا بالا 200 هزار در چه شرایطی داده میشه اونجا؟؟؟ با سابقه کار ؟؟؟؟

چیز زیادی برای مقایسه ندارم. چیزایی که دیدم رو نوشتم. شاید یه کم دیگه هم لابلای پست هام بنویسم.
بله میامی همینطوری هست که نوشتین. البته خیلی هاشونم پودری هستن میبینی مثلا بالاتنه هیکلی و پایین تنه چوب کبریته. اسپانیایی هم باید بگم که بعضی ها حتی انگلیسی بلد نیستن. برای من بد نیست که بخوام یاد بگیرم.

برای فوق لیسانس دانشگاه خوب شهر کوچیک رو پیشنهاد میکنم. برای دکترا شهر بزرگ مخصوصا اگر استاد بهتری باشه. زمینه هوش هیچ مشکلی برای کار پیدا کردن نداره.

بله شدنیه اما بیشتر شرکت ها کار ریموت نمیدن. بعضی ها هم حقوق ها رو بر اساس محل زندگی میدن. من زیاد دیدم اینطوریه. اگر پیدا کنین و میامی رو انتخاب کنین میتونین مالیات کالیفرنیا رو ندین ولی نیویورک هزینه ها کمتر از سیلیکون ولی نیست شاید بیشتر هم باشه.

برای حقوق بالا هم هر شرکتی برای موقعیت هاش یه محدوده حقوق داره. باید برای اون موقعیت کاری سابقه کافی داشته باشین.

پسرک یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 ساعت 23:14

بله و اتفاقا بیشتر وقت ها تو چت به جای سلام میگم میو :)
تو چطور؟ گربه دوست نداری؟

بله دوست دارم. من همه حیوانات رو دوست دارم

پسرک جمعه 2 اردیبهشت 1401 ساعت 13:15

میگما چه حس خوبیه که بزاری یه گربه خودش رو بماله بهت. چون قبلا گربه داشتی قطعا تجربه اش کردی :)

گربه دوست داری ها!

محمدی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:48 https://apply-powerelectronic.blogsky.com/

سلام وودی جان حالت خوبه

من 5 سالی هست دنبالت میکنم

میشه لطفا آیدی اینستاگرامت برامب فرستی چند سوال مهم دارم ازت ممنون میشم

آیدی اینستاگرام من این هست:

hoooman_m

سلام. خیلی لطف دارین. توی پست های بلاگ نوشته بودم. گفتم یه طوری باشه که فقط اونایی که میخونن پیدام کنن!

یاسی دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 22:34

همچنان منتظر پست جدیدیم

بله الان میذارم

پسرک یکشنبه 21 فروردین 1401 ساعت 11:36

خواهر من دو سه سالی از تو کوچیک تره و اون موقع ماهی تقریبا زیر 250 هزار تومن حقوق میگرفته
برام جالب بود بدونم اگه میخواست علاوه بر کارش دانشگاه رو ادامه بده چقدر باید شهریه میداده

من فارغ التحصیل شدم اولین حقوقم ساعتی 2000 تومن بود. یعنی ماهی 320 هزار تومن. البته بیمه و مالیات و اینا هم کم میشه. خرج کرایه تاکسی هم ماهی 30-40 هزار تومن بود یادمه.

پسرک جمعه 19 فروردین 1401 ساعت 21:48

یادت میاد کاردانی و کارشناسی هر ترم چقدر شهریه میدادی؟

خیلی یادم نیست.
فکر کنم سال اول ترمی 76 هزار تومن. سال دوم 82 هزار تومن
بعد که رفتم کارشناسی سال اول ترمی 145 هزار تومن و سال بعدش هم 150-160 بود. درست یادم نمیاد. چطور مگه؟

Movafaghiyat دوشنبه 15 فروردین 1401 ساعت 21:47

نحوه ی تعریفتون از قیمتا و تغییر خیابونا و آدما من رو یاد داستان اصحاب کهف انداخت.البته شما ۱۰ ساله نبودید ما هم که اینجا بودیم و با سه سال پیش قیمتا رو مقایسه میکنیم هم حال شمارو داریم.
بهرحال امیدوارم حداقل این مدتی که ایران هستید خیلی خیلی بهتون خوش بگذره و با انرژی و پر نشاط برگردید آمریکا
ایشالا دست راستتونم رو سر ما که بتونیم بریم و از اینجا راحت شیم

ایشاله که شما هم به آرزوهاتون برسین.

مرجان شنبه 13 فروردین 1401 ساعت 14:49

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
بعد از ۱۰ سال که از مهاجرتتون میگذره و حالا برگشتن از تصمیمتون برای مهاجرت به امریکا راضی هستین؟
به سختیهای مسیر مهاجرت می ارزید این انتخاب؟
دوست دارم تجربتون رو بدونم

سلام
من به طور کلی راضی هستم. این دو سه سال آخر هست که مریض شدم و فکر میکنم ایران هم بودم همین اتفاق میفتاد و شاید بدتر. نیاز به یه دوران استراحت دارم که خوب بشم.

مریم شنبه 13 فروردین 1401 ساعت 14:28

سلام خوش امدی به تهران، امیدوارم با خاطرات خوش ایران را ترک کنید من خواننده خاموش وبلاگتون هستم بیش از شش سال وبلاگتونو میخونم خیلی خوبه که می نویسید دوست دارم قلمتونو و تجربه هاتون هم جالبه،تا کی ایران هستید؟ بنظرم تا میتونید جاهایی دیدنی حداقل تهران برید و زیاد عکس بگیرید وقتی برگشتید با عکس ها خاطراتتون زنده میشه ،هر کجا هستید شاد سلامت پر روزی باشید.

سلام. لطف دارین. ممنونم. بله همین کار رو کردم.

عاطفه شنبه 13 فروردین 1401 ساعت 11:17

مشکلات بعد از عمل چشم به شماره چشم هم بستگی داره؟ شماره چشم شما بالا بود؟

نمیدونم بستگی داره یا نه. شماره چشم من تقریبا 3 بود. پسرخاله ام هم تقریبا مثل برای من بود اما اون هیچ مشکلی نداشت.

پسرک چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 22:53

گفتی دنبال جابجایی از بلاگ اسکای هستی، تو اینستا بهت پیام دادم

ممنونم.

هرچی چهارشنبه 10 فروردین 1401 ساعت 01:42

انشالله که همه چیز برات به خیر و خوشی پیش بره مریضیتم خوب بشه. درکت میکنم. من چند وقت مگس پران داشتم (floaters)، رفتم دکتر عینک جدید گرفتم و گفت مگس پران طبیعیه مگر اینکه بیشتر بشه یا جرقه داشته باشه که بهش گفتم اوایل چندتایی جرقه دیدم ولی الان کم شده. ولی هنوزم با این حال چون وسواس دارم گاهی خیلی گیر میدم به دیدم و همش فکر میکنم برفکی می بینم که مطمئنم چیزی نیست و از فکر معیوب خودمه ولی این مگس پرانا رو اعصابن...

ممنونم. آره منم اونو از ده سال پیش دارم اولا خیلی بهش توجه میکردم. الان خیلی دیر به دیر شاید متوجه اش باشم.

daydreamer سه‌شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 19:58

من تا ۳ ماه تقریبا صورتم رو میچسبوندم به لپ تاپ، خیلی اذیت شدم، بعد ۱ ماه همه چی حتی بدتر شد ، حدودا ۶ ماه طول کشید تا همه چی عادی شه. هنوزم فوکوس چشمم بعضی اوقات بازی در میاره ولی در کل خیلی خیلی راضیم.

اوه اوه. همین برای منم کار کردن با لپ تاپ داره هی سخت تر میشه. بعضی وقتا اذیت میشم واقعا به صفحه موبایل یا لپ تاپ نگاه میکنم.

******* سه‌شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 10:11

بالاخره مشکل بلاگ درست شد ...
این علائمی که گفتین بعد عمل طبیعی تقریبا اگه اشتباه نکنم طبق تجربه های اطرافیان تا دو ماه الی سه ماه این مشکل دارید گاهی خوب میشه و گاهی دوباره مشکل ظاهر میشه ،پس نگران نباشید...
اما چرا با اینکه دارو میخورید آنتی بادی تیروئیدتون انقدر رفته بالا ،مگه استرس داشتین این مدت ؟یه سوال این مثل همون بیماریهای خود ایمنی میشه؟

بنظرم ایرانگردی هم برید :)

هنوز کامل درست نشده ولی فعلا راه افتاده. مجبور شدم لینک های کنار صفحه رو بردارم.
خداکنه که طبیعی باشه و خوب بشه
فکر کنم استرس عمل بوده باشه. البته از نظر تغذیه هم هیچ چیزی رو رعایت نکردم و پنیر و نون و شیرینی هم خوردم. ولی قاعدتا تغذیه یک هفته ای نمیتونه آدم رو به اینجا برسونه. بله گفته بودم که بیماری خودایمنی هاشیموتو دارم.

Za سه‌شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 09:56

برای تیروییدتون هم یه دکتر خوب فوق تخصص غدد برید ... حس میکنم ... دکتر وودی باغ نگارستان هم برید ... دوست داشتنیه ...

باشه. دنبالش هستم. حتما حتما

ول شخص سه‌شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 09:33 http://vision.blogfa.com

نگران چشمتون‌ نباشین، درست میشه.
درمورد حس و حال این روزا هم بیشتر بنویسین. کنجکاویم بدونم زندگی چه طعمی داره بعد از ده سال دوری و شما الان چه حسی دارین.

ایشاله درست بشه. حال و روز خاصی نیست. بیشتر با پدر و مادر و خواهر و پسرخاله ام هستم. تهران هم فامیل زیادی نداریم. فقط جاهای دیدنی تهران رو داریم میریم. به خاطر تیروئید هم خیلی بی انرژی شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد