زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

دفاع مقدس

پریروزا به پیشنهاد یکی از بچه ها چند تا از ویدئوهای وفا رو نگاه کردم. ایشون چند تا ویدئو جدید در مورد جنگ ایران عراق توی یوتیوب درست کردن که برام خیلی جالب بود. شاید هیچوقت نرسیده بودم که در مورد جنگ ایران و عراق دقیق بخونم و در مورد عملیات ها بدونم. به نظرم سربازهای واقعی وطن امثال وفا هستن هم جبهه رو شناختن و همین استراتژی جنگ رو. در مورد بقیه ویدئوهاش هم باید بگم که مدت ها بود اینقدر نخندیده بودم. اگر بقیه خونه بودن حتما فکر میکردم که خلی چیزی شدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
م چهارشنبه 12 مهر 1402 ساعت 01:56

سلام وودی من قبلا وبلاگتو میخوندم چندسال پیش وقتی هنوز ایران بودم.پست اخیرت رو دیدم و برام جالب بود فکر میکنم از لحاظ روانی تجربه مشابهی داشتیم.شاید دیدی اما بنظر من این ویدیو رو ختما ببین:
https://youtu.be/td8vOr_FcDs?si=FzEI_giGJ20Q5IHU

اونو قبلا دیده بودم یادم نیست شما فرستاده بودی یا کس دیگه ای. من الانا خوبم. یه مقداری مشکل فیزیکی دارم که امیدوارم اونم درست بشه. برگشتم دالاس یه سری میرم دکتر برای چکاپ و چیزای دیگه. غیر از اون از نظر روحی و اینا خیلی خوب شدم.

from Canada چهارشنبه 5 مهر 1402 ساعت 04:42

سلام وودی جان من هم از ایران میخوندمتون و الان کانادام به زودی دکترام تموم میشه دیدم به این دوستمون تو کامنتهای بالا برای گرفتن جاب توصیه هایی داشتید. منظورتون از اون سایت های کد چی هست؟

LeetCode و HackerRank

marta سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 14:53

وودی من تازه واردم به امریکا دانشجو دکترا CS هستم. تجربه ای ندارم با ایرانی های زیادی هم در ارتباط نیستم
چن تا سوال دارم میشه راهنمای کنی؟؟
چجوری میتونم کاراموزی دوره دکترا برم؟؟؟ صرفا از طریق سایت باید اپلای کنم؟؟؟ رزومه رو دروغ و سطح بالا اضافه کنم اشکال نداره؟؟؟ بعد جن تا موقعیت پیدا کردم indeed خوبه برا اپلای ولی گفته سال اخر که بعدش بخان استخدام کنن مثلا. میشه همینجوری بگم دکترام داره تموم میشه؟ یا قرار انصراف بدم؟؟؟ تعدادی از سایت ها پیدا کردم اپلای فرستادم ولی جواب ندادن روش بهتری میشناسی؟؟؟؟ فرض کن خودت بخای کار سمت ال ای پیدا کنی چجور تلاش میکنی براش؟؟؟؟
همچنین با ویزا دانشجوی دانشگاه فاند کمی میده. راهی هست بتونم پول بیشتر دربیارم؟؟؟ میشه جایی وام گرفت؟؟
زندگیم خیلی استرسی شده از وقتی اومدم گرین کارت هم ندارم متاسفانه نمیدونم چکار کنم
سوالاتم زیاد بود متاسفانه کسی پیدا نکردم گفتم بپرسم اینجا ممنون میشم اگر بتونی راهنمایی کنی

برای کارآموزی باید مصاحبه ها رو پاس کنی. Cracking Coding Interviews رو بخون و سایت های کد رو امتحان که بتونی آماده بشی.
بله از طریق سایت ها اپلای کن. Indeed خوبه. LinkedIn هم خوبه. رزومه خوب درست کن. سایت شخصی خوب هم درست کن. اگر اپلای میکنی و زنگ نمیگیری یعنی رزومه ات خوب نیست باید روش کار کنی. در ضمن Github با یه سری پروژه ای که انجام دادی هم بذار.
بعضی وقتا میشه Hardship گرفت و حین دانشجویی اجازه کار گرفت. تا جایی که میدونم وام دانشجویی وجود نداره. هندی ها یه چیزی داشتن ولی ایرانی ها رو ندیدم. بعضی ها کار سیاه هم میکنن ولی من توصیه نمیکنم. سعی کن استرس نداشته باشی. از جاهای ارزون مثل Aldi و 99Cents خرید کن. همخونه ای بگیر اگر نداری. یه کم دور از دانشگاه باش اگر نیستی و... که هزینه های ماهیانه اتو بیاری پایین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد