زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سال نو, مبارک!

چه زود یکسال دیگه گذشت. انگار همین دیروز بود که ایران پیش خانواده بودم. چقدر سالی که گذشت سال سختی بود. شاید یکی از بدترین سال های زندگیم بود. شاید دیگه هیچ سالی به این بدی رو نبینم. این روزا حالم خیلی خوب شده ولی حس من امروز من اینه که عید امسال بدون نیکا عیدی نیست.

برای امسال یه آرزو بیشتر ندارم و اون اینکه امسال سال آزادی باشه.



نظرات 4 + ارسال نظر
هرچی سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 18:00

سلام وودی جان، سال عالی برات آرزو می کنم.
2022 یا بهتر بگم 1401 برای من هم افتضاح بود. آرزو میکنم امسال دیگه اونجوری نباشه.

مرسی ممنونم

Fufu یکشنبه 6 فروردین 1402 ساعت 14:52

سال نو و بهارت مبارک وودی
سالی پرازعشق، شادی و سلامتی واستون آرزومندم
به امید روزهای بهتر...

ممنونم

محمد سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 18:42

سلام وودی جوون اسمم لاتاری در اومد چقدر خوشحال شدم ولی نمیدونم چرا دعوت نمیشم اصلا این سفارتها با ایرانیا لج کردن ، ۱۰۰تا کیس دعوت میشه ۲تا ایرانی هست بقیه از کشورهای دیگه،

سلام. مبارک باشه. فکر نمیکنم لج باشه. هنوز سیستم ها مثل قبل راه نیافتادن. امیدوارم که خیلی زود هم نوبتتون بشه. تا آمدن هم کلی کار هست که باید انجام بدین از جمله زبان و برنامه ریزی برای پیدا کردن کار.

Z سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 06:36

همین چند ماه قبل میلادی بهت تبریک گفتیم ولی الان هم شمسی ... سال جدیدت به خوشی وود، یادمه پارسال ایران بودی و تبریکت رو با عکسی از سفره خونه گذاشتی تو اینستا...
برای منم سال خوبی نبود البته از نظر مالی خوب بود،
ولی امیدوارم امسال به مراتب خیلی بهتر باشه برای تک تک مردم سرزمین در هر جای دنیا ...

خیلی لطف کردین. بله زود میگذره و منم همینطور امیدوارم که سال آینده بسیار سال بهتری باشه. بازم تشکر میکنم که همیشه به من محبت دارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد