زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

دستت رو از روی سیم اینترنت بردار بیشرف

اینو مینویسم برای اون بیشرف. برای اون نامرد دزد. برای اون نفهمی نامسلمون که بویی از انسانیت نبرده. دستت رو از روی سیم اینترنت بردار. حیف که اینجا عمومیه و نمیشه یه سری از فحش ها رو بهت داد اما اگر اینو میخونی بدون که از تو بیشرف تر فقط خودتی. پولی که میدم برای استفاده از اینترنت پول حرومه که میره توی گلوی تو و دوستای اختلاسگر و دزدتر از خودت. وقتی سرعت اینترنت رو اینقدر میاری پایین که نمیشه کار کرد بدون که پولی که چه حقوق میگیری چه هر غلط دیگه ای براش میکنی حروم حروم حروم. کارهام همینطوری مونده و صد بار به خاطر قعطی اینترنت نیمه کاره خراب شدن. خدا رو شکر که اینجا با تو و امثال تو زندگی نمیکنم. دو هفته دیگه میرم دیگه پشت سرم رو هم نگاه نمیکنم. برای تو هم دعا میکنم که زودتر بمیری که یه خلقی از شر ات خلاص بشه.

نظرات 34 + ارسال نظر
Saha پنج‌شنبه 13 مرداد 1401 ساعت 22:40

خیلی خیلی ممنون از پاسخگوییتون . در مورد ویزای F2 به H1که قبلا ازتون پرسیدم . در مورد اینکه پرسیدید تخصص همسرم چیه ؟ همسرم ارشد برق هستن و در کارخانه در تخصص خودشون کار میکنن. کلا فنی هستن و کارهای فنی برق راانجام میدهند.حالا به نظرتون در این زمینه تقاضای شرکتهامثه ITخوبه به نظرتون ؟

من با برق خیلی آشنا نیستم اما میدونم بچه های برق اینجا کار گرفتن. بعضی ها هم رفتن سمت دیتاساینس و گرفتن.

محمد یکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت 16:44

وودی جان شما چند وقت نبودی یادت رفته حرص نخور
وقتی که تو امریکا زندگی کرده باشی و بیای تو ایران مثل این مونه که کیفیت رو از 1080 بیاری رو 360 ما هم عادت کردیم دیگه زندگی تو ایران مثل مراحل بالای کال اف زامبی میمونه از زمینو زمان می باره

آره درست میگین

Mr. Potato شنبه 8 مرداد 1401 ساعت 00:33

وودی دیگه با وبلاگ حال نمیکنی؟

چرا دوست دارم بنویسم اما وقتی خودم توی مود نیستم چی بنویسم. بدتر یه چیزایی مینویسم که بعدا خودم میخونم و دوست ندارم و بیخودی انرژی منفی به دیگران میدم.

Saha چهارشنبه 5 مرداد 1401 ساعت 17:46

سلام.خیلی ممنون ازحضور وپاسخگوییت.
من یه سوالی دارم ازتون،من میخوام همراه همسرو فرزند۹ساله ام پذیرش فول فاند بگیرم.باتوجه به اینکه شوهرم اجازه کار نداره در امریکا،عده ای میگن واسه کانادا اقدام کن.
از طرفی بعضی ها میگن که شوهرت میتونه کار پیداکنه و مثلا توتگزاس هستن که بدون مجوز کار میکنن.ومدرسه دولتی هم داره امریکا و اگه تگزاس یافلوریدااقدام کنی اصلا ممکنه فانداکثرهزینه هاتون پوشش بده.فقط چندسال یه مقدارهزینه هاتون کاهش بدین،ردمیشه.خواستم ببینم نظرشماکه تگزاس زندگی کردین وبافلوریداآشنایی داریدچقدرعملی میاد این کار؟ یااصلادورامریکاخط بکشم،واسه کانادافقط اقدام کنم.
براتون بهترینها را آرزو دارم . امیدوارم منو از این گیج و گنگی در بیارین

سلام.
شما هم برای کانادا اقدام کن و هم برای امریکا. هر جایی قسمت باشه همون میشه.
در مورد کار بدون مجوز توی تگزاس و فلوریدا هم درست میگن. بقیه ایالت ها هم همین کار رو میکنن ولی هزینه های اونجا خیلی بیشتره.
قبلا حقوق ایالت تگزاس برای زندگی 3 نفر کافی بود. الان دیگه این درست نیست و سخت بشه با حقوق دانشجویی یه زندگی رو مدیریت کرد مخصوصا اینکه بچه اتون احتمالا مدرسه هم لازم داره و خونه یه جایی باید بگیرین که مدارس خوب داشته باشه که اجاره اتون میره بالا.
برای راهنمایی بهتر بگین که کار شوهرتون چیه مثلا اگر رشته هایی باشه که کار توی امریکا زیاد داره مثلا آی تی ممکنه بتونن ویزاشونو از اف 2 به اچ وان تغییر بدن و دیگه مشکل زندگی رو هم نداشته باشین.

ژرفا شنبه 4 تیر 1401 ساعت 13:39

سلام دکتر وودی ۸ روز دیگه نزدیک دو ماه میشه که پست نگذاشتید

آره. بیشتر هم شده :(

هرچی یکشنبه 22 خرداد 1401 ساعت 15:56

وودی جان تو را چه شد؟ برگشتین؟ سفر سلامت

بله برگشتم. ببخشید که ننوشتم.

******* پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 13:11

واقعا که کجایین؟ اینکه نمیدونم از کشور خارج شدین یا نه نگران کننده ست ؟ حتی تو اینستاگرام هم فعالیت ندارین ،امیدوارم خوب باشین :|

اوضاع روحی خیلی خوب نبود دیگه

ج شنبه 7 خرداد 1401 ساعت 01:08

ووودی کجایی یه کم بیا تعریف کن...

دلم خیلی گرفته دایم یاد قدیما میوفتم و میام کانالت رو میخونم. همون ده سال پیش ها که کلی انگیزه داشتیم...

آره ببخشید خودم هم خیلی افسرده بودم

قدیمی جمعه 6 خرداد 1401 ساعت 00:29

وودی موقع خروج از ایران با مهر مشمولین آیا سوال خاصی ازت پرسیدن؟ نیاز به انجام کار اضافه ای نبود؟ قبل از خروج اداره گذرنامه هم رفتی؟

نه هیچ مشکلی نبود. هیچی نپرسیدن.

یاسی چهارشنبه 4 خرداد 1401 ساعت 16:47

دکتر همچنان منتظریم پست بذارین

ببخشید خیلی افسرده بودم.

******* دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 22:42

بازگشت به خونه چه حسی داره ؟
"هیچ جا خونه آدم نمیشه "

محمد شنبه 31 اردیبهشت 1401 ساعت 19:44

سلام وودی جان من همونی هستم که گفتم لاتاری برنده شدم میخواستم بدونم زبانم در چه حدی باشه میتونم کارمو راه بندازم مثلا آیلتس ۶ یا ۶.۵ خوبه؟ برای کار پیدا کردن و اینکه ۱ساله میتونم بگیرم ؟ چون زبانم افضاحه

سلام. هر چی بالاتر بهتر. اگر نتونستین تا قبل از آمدن زبانتونو خوب کنین برین لس آنجلس

پسرک چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 11:03

الان ترکیه هستی؟ اگه بتونی چند روز بمونی خوبه

بودم دو هفته ای موندم و بعد برگشتم

یاسی شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:53

دکنر ما گفتیم میای ایران کلییییی پست میذاری ولی.......
با این اوضاعی که پیش اومده فک کنم دیگ هیچ وقت دوست نداشته باشی بیای ایران زندگی کنی

سلام. فردا میرم ترکیه. دیگه اینترنت اونجا باید خوب باشه و کلیپ های ایران رو هم میذارم.

******* شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:46

رفتین؟
راستی چشماتون چطوره بهتر شد اون مشکلات بعد عمل ؟
پ.ن: چقدر زود گذشت ...

سه شنبه شب میرم. بله خدا رو شکر خوب تر شد.
آره خیلی دوست داشتم بیشتر مینوشتم اما سرعت اینترنت نمیذاره. کارهای شرکت هم خیلی زیاده و نمیرسم.

صادق جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 19:40

چطوری وودی؟ چشمهات به حالت نرمال برگشتند؟

داشتم فکر میکردم وودی هم تو چه برهه ای اومد ایران! همین روزایی که اوضاع بازم رو به ویرانیه! فکر کن 10 سال پیش اوضاع کشورت چه وخامتی داشته، بعد اون سالا بازم میای میبینی انگار این مملکت درست بشو نیست و همین آش و همین کاسه....

البته فکر کنم هر زمان هم میومدی با چنین حوادثی مواجه میشدی، بس که تمومی نداره این اوضاع.

سلام. بله نرمال شدند و خیلی خوشحالم از این بابت.
آره متاسفانه

پسرک جمعه 23 اردیبهشت 1401 ساعت 18:06

یه سوآلی دارم، من هم میتونم برای ویزای کارآفرینی نیوزیلند (100 هزار دلار نیوزیلند لازمه) اقدام کنم و هم یه شرکت تو ترکیه بزنم به نظرت کدوم رو انتخاب کنم؟ الان هر دلار 15 لیر هستش و برگشت سرمایه هم در ترکیه بالا هستش

سلام. من اصلا نمیدونم.

محمد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 19:50

سلام وودی جون منم برنده لاتاری شدم استرس گرفتم خدا کنه برای کیر خدمت سربازی گیر ندن من ارتش خدمت کردم ولی ۳ماه کسری بسیج گرفتم

سلام. مبارک باشه. به سپاه گیر میدن. من نشنیدم به بسیج گیر بدن ولی نگین بهتره

پسرک سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:43

راستی مادرت اومده بود پیشت چند روزه ویزا گرفت؟ اگه براش دعوت‌نامه فرستاده بودی، بهش کمک کرد؟

یادم نیست. نه دعوت نامه اصلا لازم نبود.

اول شخص سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 11:24 http://vision.blogfa.com

دکتر جان ما هم از بوی گند این آدما خسته شدیم، امیدی به بهتر شدن نداریم، ما هم در تلاشیم مثل شما راحت کنیم خودمونو از این چهار دیواری. بریم و پشت سرمون رو هم نگاه نکنیم.

دیگه این دوماه که ایران بودی باید فهمیده باشی اینترنت چرا کابوس اینها شده که سعی دارن دسترسی‌اش رو محدود و گزینشی کنن. مبادا کسی از ناتوانی و فساد و بی سوادی اینها در سوشال مدیا چیزی بنویسه!

چی بگم :(

پسرک پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1401 ساعت 03:10

فکر نکنم شنا تو اقیانوس به اندازه اینکه چند روز بری وسط جنگل و گوشیت رو بزاری رو حالت هواپیما حال بده :)

باشه!

ح چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 19:47

وودی من تو بخش تحقیق و توسعه اصلیترین اپراتور کشور دارم کار میکنم. شش ماه اخیر شبایی بود که ساعتها از فشار عصبی اشک ریختم برای به موقع تحویل دادن پروژه‌های خود همین اپراتور و پایین بودن سرعت اینترنت و قطع شدن اینترنت یا فیلترینگ سایتهای علمی و محدوذیت دسترسی به منابع بروز. برای کار رساله و تحویل کارهای شرکت باید بخاطر پایین بودن سرعت اینترنت همیشه یه بازه سه برابری زمان در نظر بگیرم. حیف از عمرمون واقعا

میفهمم چی میگین. من اصلا از شرایطی که هست راضی نیستم. حتی قبل از عید بهتر بود.

رضا چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 18:21

سلام وودی عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه و از اون معدود روزهای پر انرژی که میگی رو بگذرونی. ناراحت شدم وقتی با این همه ناراختی میخوای ایران رو ترک کنی.:( خیلی دوست داشتم از نزدیک ببینمت چون واقعا با مطالبت خو گرفته بودم.

سلام.
مرسی. خدا رو شکر خوبم. ناراحتی هم به خاطر چیزایی هست که در کنترل من نیست.

پسرک چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401 ساعت 17:20

میخوای روزای آخر یه سفر شمال برو، شاید نتونی تو دریا شنا کنی ولی برا روحیه‌ات خوبه

نه دیگه نمیرسم. میرم میامی توی اقیانوس شنا میکنم

Me سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 20:01

First time?

نه ولی دیگه این شب شورش رو در آورده بودن. برای آپلود یه عکس توی بلاگ 25 دقیقه وقت گذاشتم چون همش وسط اش قطع میشه.

پسرک سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 15:49

خیلی زود نیست برای رفتن؟ اون هم وقتی 10 ساله ایران نبودی

نه بابا. راستشو بخواهین خسته شدم دیگه.
میگم این دو هفته هم زود بگذره برم یا کاشکی مامانم اصرار نکرده بود که بلیتم رو عقب بندازم.

هرچی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 13:26

شما ببین چطور شد که حتی وودی هم عصبانی شد، حقیقت تو این چند سال در این حد وودی رو عصبانی ندیده بودم. دیگه به این مملکت امیدی نیست. رفتم چند روز پیش اینترنت همراه ایرانسل بخرم دیدم خیلی از بسته ها که حجم زیادی داشت رو برداشتن.

آره واقعا عصبانی شدم. اون عکس کتاب که میخواستم آپلود کنم 25 دقیقه وقتم رو گرفت. ده بار وسطش قطع شد. یه بار هم چیزایی که نوشته بودم پرید. مگه من چقدر وقت دارم که این همه اش هم تلف سرعت کم اینترنت بشه.

زهرا سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 11:20

تو میری :)
اما
ما چی؟ :)
حتی رشتمم چجوریه که بورسیه گرفتن براش سخته و عملا ناممکن.
باید بسازیم و بسوزیم یعنی؟
حتی فکر کردن بهش هم باعث نا امیدی میشه.
دوسال کنکور دادم که پزشکی قبول بشم و حالا که ترم ۲ هستم پشیمونم و میگم کاش میرفتم یه رشته ی آسانتر که لیسانس بگیرم و فرااارررر کنم.
هعی، شما دو هفته دیگه میری و دوباره زندگی همراه با تکنولوژی، آزادی، آرامش، زیبایی و موفقیت و.... میگذرونی.
اما منه ۲۰ساله چی؟ هر چی میدوم، انگار رو تردمیلم،دریغ از ذره ای پیشرفت.
همهههه ی پستات رو خوندم، چیزایی ک از دانشگاه تعریف میکردی، وسایل بادی که تو حیاط نصب میکردن برای بازی، جشن هاتون، ایده ها و اختراعات و.... همه ی اینا آیده آل ماست، که تو رویا باهاش ز ندگی میکنیم و یه روزی بدون هیچ تجربه ای میمیریم.

_صرفا یه درد و دل بود

ان شاءالله برای به سلامت و روحیه ات رو بدست بیاری دوباره

چی بگم والا
پرستارها که خوب ویزاهای مهاجرتی میگیرن. بیست سال هم که سنی نیست. من که سن شما بودم اصلا نمیدونستم مهاجرت چی هست. اوضاع هم البته به این بدی نبود.

Za سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 07:37

اون بمیره هم یکی بدتر از اون میاد ....همین سرعت لاک پشتی رو هم گرون کردن ...
برای پیدا کردن کوچ بگم که من از طریق یه دوست پیدا کردم ولی کافیه سرچ کنید تو امریکا مثلا ایالت ها دارند the way to find coaching life in ..... اسم شهر رو وارد کنید یا کلا بگردید یکم ...
و اینکه کوچ میتونه روان شناس و مشاور باشه و میتونه نباشه و در حالت کلی کلاسا و برنامه می گذرونن تا به مرحله قابل قبول برسند ... لایف کوچینگ رو امتحان کنید مثل یه مشاور نمیگه این کارو کن و اونو نکن باهات همراه میشه ...
براتون ارزوی خوشحالی دارم ...

آره دیدم . خیلی خوب بود. تصمیم گرفتم یه کلاس coaching برم خودم یاد بگیرم. مثل خیلی چیزای دیگه توی زندگی من کسی نمیتونه به جز خودم کمکم کنه. اگر یاد بگیرم چطوری مربی باشم میتونم مربی خودم هم باشم. ممنونم.

مگی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 06:42

واقعا کاش با مرگ یه نفر مشکلات حل میشد

منظورم فقط یک نفر نبود که. منظورم همه اونایی بود که نمیذارن یه سرویس اینترنت خوب دست مردم باشه.

من سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 02:00

وودی من یه مهندس ارشد تو یکی از همین اپراتور های خیلی مهم ایرانم. من کارم planning هست و کاری به کم کردن پهنای باند ندارم ولی میدونم بچه های امنیت هم این دستور ها رو از بالا ممکنه بگیرن و واقعا خودشون مقصر نیستن. برای چند غاز عین چی جون میکنن گناه دارن دیگه فحش نخورن لااقل

مشکل همینه که برای چندرغاز این کارا رو میکنن. آخه مردم چه گناهی کردن؟

مری سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1401 ساعت 00:03

گل گفتی

یاسی دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 ساعت 23:03

اینا عمر هزار ساله دارن ، از نسلشونم کم نمیشه ،
این ماه کلی پول اینترنت دادم و سرعت از اون فاجعه ای ک بود چند برابر بدتر شده .....

صادق دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 ساعت 20:58


همینم گرون کردن! داریم مثل قورباغه تو دیگ صیانت پخته میشیم. آروم آروم که صدایی در نیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد