زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

دست گل اول توی فرودگاه (خوشایند نیست اگر دوست ندارین بخونین)

چمدون های من دیر آمد و منم دستشویی ام گرفته بود و فکر کردم اصلا بهتره اول برم دستشویی و بقیه چمدون هاشونو بردارن و منم رفتم دستشویی. اول دیدم از این دستشویی فرنگی ها هم دارن و گفتم چه خوب. شلنگ آب هم داره. رفتم تو دیدم که نمیتونم چمدون همراهم (Carry on ) و کیف کوله پشتی ام رو با خودم بیارم تو! یه جوری درست کرده بودن که فقط خودت جا میشدی. میخواستم تنظیم کنم که ببینم یه جوری به زور میشه جا شد یا نه که پام خورد به شیر آب و آب فواره زد روی شلوارم. کنار پای راستم خیس شد. نمیدونم آخه کی اینو طراحی کرده که حتی برای یه مسافر با بار اش جا نداره. تا حالا هیچ فرودگاهی اینطوری ندیده بودم. دیگه رفتم دستشویی های ایرانی اسلامی. اونجا هم چمدون به زور تو میامد اما خب جای مانور بیشتری داشت. به سختی بالاخره جا شدم. بیرون آمدنی دوباره پام خورد به شیر آب و فواره زد. نمیدونم من خیلی دست و پا چلفتی هستم یا اینکه واقعا طراحی اینجا خیلی بده. در هر صورت کلی به خودم خندیدم. گفتم یکی نگاه کنه فکر میکنه عجب آدم اوسکلیه این یه دستشویی هم مثل آدم نمیتونه بره. یه همچین چیزایی هیچوقت توی امریکا پیش نمیاد. یعنی یادم رفته دیگه.

نظرات 3 + ارسال نظر
Fufu دوشنبه 23 آبان 1401 ساعت 21:09

وودی باید یه محافظ واسه carry on ت داشته باشی

شاید اونا باید معمارهاشونو عوض کنن که حداقل چیز بیشتری از طراحی فرودگاه خونده باشن

******* دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 17:52

ای خدا حتی تصورشم خنده داره ...قشنگ دست و پا چلفتی شدین ...وای دارم تصور میکنم یه ادم از دستشویی بیاد بیرون انقدر خیس شده باشه چه فکر میکنم درحالی که از ماجرا بی خبرم

دست تیم معماری بزرگترین فرودگاه کشور درد نکنه که یه دستشویی هم درست طراحی نکردن.

He دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 08:23

وودی من سه ماهه اومدم خارج. کانادا ام. تفاوت اصلی ای که دارم میبینم اینه که اینجا واقعا در مورد همه چیز فکر شده. به آدم ها احترام گذاشته شده. ولی ایران انگار از اون اول تا آخرش فیک و اداست و همه چیز ماسمالی و تف مالیه.

واقعیت اینه که ایران Feedback loop وجود نداره. یعنی یه مشکلی که وجود داره تصحیح نمیشه. البته که طراحی معماری فرودگاه با فروشگاه فرق میکنه و یه طراح باید میدونسته که دستشویی ها رو باید جوری طراحی کنه که مسافری که چمدون همراهش هست هم جا بشه و یا شیرآلات نباید یه طوری باشه که آدم پاش بخوره و باز بشه اما حتی اگر از اول هم اشتباه کرده باشن جایی برای تصحیح نذاشتن. یعنی هیچ کسی تا حالا همچین گزارشی رو نداده و هیچ اقدامی برای تصحیح این اشتباه انجام نشده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد