زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

بالاخره پاسپورتم آمد

امروز پاسپورتم رسید و همین امروز بلیت گرفتم برای 8م مارچ که هفته دیگه ایران باشم. بعد از ده سال دارم برمیگردم و خدا میدونه که این مدت چقدر چیزا عوض شده باشن. این هفته متوجه شدم که علاوه بر تیروئید مشکل اصلی خستگی ذهن یا Burnout یا هر چی دیگه که اسمش رو هم میذارن هست. یکی دو روز که ذهنم رو آزاد میکنم و کار نمیکنم حالم خیلی بهتر میشه و بیشتر وقتا آخر هفته اتفاق میفته. ظاهرا مغزم خیلی خسته شده این مدت و نیاز به یه استراحت چند هفته ای داره. بعضی وقتا مغزم اصلا کار نمیکنه.

کلی کار مونده که انجام ندادم هیچ خریدی نکردم و هنوز نمیدونم ماشینم رو کجا بذارم. به مامانم گفتم یه لیست بنویسه از کسانی که باید براشون سوغاتی بیارم و نزدیک 20 نفر نوشته اما هیچ ایده ای ندارم که چی بگیرم. به هر کسی هم میگم پیشنهادهای خوبی نمیده. مثلا میگن لباس. من خودم میخوام برم لباس از ایران بگیرم. خلاصه که باید این چهار روز باقیمانده یه سری چیزا بخرم تا ببرم.

نظرات 25 + ارسال نظر
مایک دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت 19:09

امیدوارم حال تون خوب باشه
احساس خوبی داره بعد از ده سال ایران رفتن؟؟؟؟؟؟
هر چی میارید ایران فقط لباس نیارید لباس های امریکا خیلی دیدم یه کم زشته و به نسبت زشتی خیلی گرونه لباس اگ میارید از برند های اروپایی یا ترک بهتره

اگ شما رو میشناختم میگفتم پودر بدن سازی بیارید برام سخت پیدا میشه ایران!

میامی فک کنم موندگار شدید؟؟؟ مردمش خوب هستن؟ مهربون هستن با خارجی ها؟؟ شنیدم زبان اصلی اونجا اسپانیایی هست!!
ایرانی داره؟؟؟ دوست میشن با بقیه؟؟؟

ممنونم. حس عجیبیه. نگرانی همراه با شوق.
نه لباس اصلا نخریدم. کیف برای مامانبزرگ هام خریدم ولی.
پودر بدنسازی هم یه بسته آوردم. دیدم فقط یه وبسایت بعضی از پودرها رو داره و اونم گرونتر از امریکا در میامد.

میامی بد نیست. نوشتم که چطوریه. مردمش اوکی هستن. من خیلی نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنن اکثرا زبان اسپانیایی فقط بلدن و توی باشگاه با چند نفری که هم کلام شدم به جز چند کلمه چیزی نمیشد گفت.
ایرانی ها خیلی خیلی خیلی کم هستن. من با دو تاشون هم خونه شدم.

******* یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 12:56

همون لیستی که مامانتون برای سوغاتی ها تنظیم کرد
ریا نباشه چیز زیادی نمیخوام فقط یه لپتاب و یه سری وسایل دیجیتالی خیلی خیلی کوچولو ،حالا بازم هر جور صلاح میدونید
پ.ن: مزاح بود

هرچی یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 12:53

کامنت علی هم خلیلی خوب بود، راست میگه جدی الان مثلا ما خودمون در به در دنبال ریش تراش مارک خوب و قیمت خوب و بیسکوسست خارجی هستیم!
شاید باورتون نشه ولی بیسکوییت خارجی هزار برابر خوشمزه تر از ایرانه و یک بار به عنوان سوغاتی دریافت کردیم عالی بود. از اینجا بیسکوییت خارجی میخریم باز اون مزه رو نمیده. ریش تراش و لوازم الکترونیکی هم واقعا انتخابش سخته نمیدونی اورجینال هست یا نه قیمتا هم افتضاح.
لاین اسکین کر خوبه ولی لوازم آرایش چون رنگاش سلیقه ایه خیلی ریسکیه و بهتره سایه و رژ نود و هایلایتر و پودر بیک بگیری با ریمل خوبه ولی کرم پودر و غیره باید با رنگ پوست طرف مچ باشه که اصلا نمیدونم بلدی لوازم آرایش بخری یا نه من خودم بلد نیستم

آره من هر چی دستم آمد گرفتم.

نرگس یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 08:02

برای خانوم ها لوازم آرایش برند خوب من مطمینم همه از استفاده کردن از ب برند خوب لوازم آرایشی لذت میبرن لازم نیست لاکچری باشه فقط خوب مثل mac
برای آقایان اسکارف قشنگ مثل roots از این اسکارف های دور گردن پاییزه
ماساژور‌گردن و شانه برای پدر و مادر و سن های نزدیک اونا

بله حتما میگیرم. mac خدایی خیلی گرونه یه رژ لب معمولی 10 دلار بود! اما برندهای خوب توی فروشگاه های تخفیفی پیدا کردم و گرفتم. ماساژورها بزرگ هستن. جا ندارم خیلی.
ممنونم.

علی شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 23:16

موفق باشی مرد
سال نو مبارک

ممنونم

just شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 23:13

سلام لباس Tommy یا Calvin Klein از اینجا ببر مارشال یا tj max خیلی گزینه خوبی برای سوغاتی خریدن هستن کیف زنانه هم مایکل کورس و تامی و ...برای دخترها هم لوازم آرایش عاشقشن، برای مامانت انواع اقسام کرم های صورت و دورچشم و قرص مکمل و ...

سلام.
امروز اونجا بودم. اتفاقا کامنت شما رو خوندم و فکر کردم خیلی عالیه. کلی برندهای Calvin Klein گرفتم. تامی هم فقط کیف پول گرفتم. لوازم آرایشی بهداشتی هم پر کردم از برندهای خوب. مرسی جایزه بهترین پیشنهاد برای شماست.

Rey شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 21:06

وااووو بعد از یکی دو سال یادت افتادم و یه دفه این یادداشتت رو خوندم، چقدر ذوق زده شدم. :)))
ایران کنار خانواده و دوستان خیلی خوش بگذره بهت.

ممنونم

******* شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 13:58

من من ، اسم منم تو لیست بنویسید
به سلامتی ،ان شاءالله تو این سفر اتفاق های عالی براتون رغم بخوره و با شادی بیاید و با شادی و کوله باری از خاطرات خوش برگردید

کدوم لیست؟!
مرسی ممنونم

مرجان شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 12:12

شکلات بیارین اینو همه دوست دارن
برای خانوما هم کرم های مختلف بیارین راحتتره

آره حتما. یه بسته بزرگ پر از انواع مختلفش میارم.

صادق شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 09:00

وودی خب وسایل الکترونیکی معمولن ارزونتر از ایران در میاد بخاطر دلار و گمرک و شاید بلحاظ اقتصادی جالب باشه. ولی بعنوان سوغاتی شاید قیمتش زیاد باشه خب
کیندل آمازون؟ بوردگیم اورجینال؟ اینجا بعضی بوردگیما رو ایرانیزه میکنن

وودی اون شهرایی که بودی شیرینی یا خوراکی مخصوص ندارن؟

شیرینی های خاصی ندارن ولی شیرینی های امریکایی زیادی شیرین هستن.

صادق شنبه 14 اسفند 1400 ساعت 08:46

عههههه ووودییی اومدنی شدی بسلامتی؟ فکر کردم بیخیال شدی
چی شد نظرت برگشت. سربازی رو چکار کردی؟

بله. قانون مشمولین تمدید مهر جدید گرفتم تا 1405 اعتبار داره. هر سال میتونم بیام.

هدا جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 22:34

وودی اسباب بازی های جدید واسه بچه ها
قرص های تقویتی و لوازم پزشکی کمکی واسه سالمندترها
کفش های مارک خوب واسه همه
اینا رو ما پارسال بردیم و خیلی استقبال کردن

قرص های تقویتی حتما میگیرم. کفش خیلی جا میگیره. نمیتونم برای همه بگیرم. برای خواهرم ولی حتما میگیرم خیلی دوست داره.

هرچی جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 22:19

اپل واچ و هنزفری و موس برند خوب و عطر و ادکلن و کیف پول و گوشی موبایل و آی پد گزینه های خوبی فکر میکنم باشن :|
منم عادت دارم تو ذهنم خیلی با خودم اختلاط می کنم و تجزیه و تحلیل فراوان دارم. دو سه روز تمام تلاشم رو کردم که چیزی رو تحلیل نکنم و با خودم حرف نزنم در درون و فکر نکنم. خیلی عالی بود. ولی دوباره به اون حالت برگشتم :|

اپل واچ اینا خدایی گرونه. من خودمم ندارم!

پسرک جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 22:12

در مورد ماشین هم پارکینگ فرودگاه اگه هزینه‌اش زیاد نباشه اوکی هستش
مثلا در ایران بعضی ها ماشینشون رو برای یه هفته یا چند ماه تو پارکینگ فرودگاه امام پارک میکنن

دو ماه!!! نه میذارم همین خونه ای که الان هستم. با صاحبخونه اش صحبت کردم.

daydreamer جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 21:48

5meo-dmt
یا یه همچین چیزی :)

نمیدونم چیه

پسرک جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 21:28

در مورد سوغاتی به نظر من یه چیز ارزونی مثل عطر یا ادکلن که ارزش معنوی داره بهتره، یا وقتی رسیدی ایران براشون یه کارت هدیه بانکی بگیر
چند سال پیش که مدرسه میرفتم یکی از آشناهامون که تازه از آمریکا اومده بود بهم دو تا اسکناس یک دلاری نو و تا نخورده داد و تا الان نگه‌شون داشتم ولی یادم نمیاد کجا گذاشتمشون
البته کارت هدیه چون نزدیک عید هستیم بهتره و اگه هم در کشوری مثل ترکیه توقف داری صنایع دستی میتونه گزینه خوبی باشه

ادکلن گرفتم. با کارت هدیه موافق نیستم اما اسکناس تانخورده فکر بدی نیست.

رضا جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 20:21

به به مبارکه وودی جان دیگه به سلامتی میخوای بیای
میگم من پست قبلت یه کامنت گذاشته بودم که اگه میشه یه گپ و گفتگویی بذاری، مثلا پارک ملت جای خوبی هست، یکی از این عزیزان سری پیش از آمریکا اومده بود، اونجا قرار گذاشت، خیلی صمیمی و جمع و جور برگزار شد. باز حالا هرجور خودت صلاح میدونی.

با آرزوی بهترین ها

بله حتما. نمیدونم بتونم همچین کاری رو کنم یا نه. باید دنبال دکتر و درمون باشم بیشتر. اگر گذاشتم میگم بهتون.

ارسطو جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 17:42

سلام،
پیشاپیش عیدتون مبارک، انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشید.

سلام. ممنون. عید شما هم مبارک

Za جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 11:55

وودی سفرت سلامت ... این مشکل خستگی ذهن رو منم داشتم وقتی تو دوران کنکور پشت موندم الان هشت سال میگذره خوب نشدم کامل حتی اون موقع ها جدی نگرفتم تبدیل به بیماری دوقطبی شد ... مغز خدای جسمه مراقبش باش ...
در مورد کادو هم به تناسب سن کادو بیارید حتما ... منم دلم کادو میخواد واقعا ...
اخر هم اینکه برای همیشه برمیگردین؟؟ اگه نه لطفا بعد برگشت بهمون بگو تو فرودگاه گیر دادن بهتون یا نه ؟؟؟ ایران حال شما خوب خواهد بود درامد دلار و خرج ریال ...

برای همیشه برگردم؟ نه بابا زندگیم اینجاست. آره حتما مینویسم

ژرفا جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 09:49

سلام دکتر وودی
به سلامتی و دل خوش
امیدوارم سفر خوبی در کنار عزیزانتان داشته باشید
به نظر من برای بچه ها لگو بیارید( چون تو ایران برند لگو به شدت کم و خیلی گرون هست)
برای بزرگتر ها هم میتونید ادکلن بیارید ، درسته سلیقه ای هست اما بعضی از ادکلن ها خیلی محبوب هستند، ادکلن خوب هم تو ایران خیلی گرونه

سلام
لطف دارین. ادکلن چند تایی گرفتم.

علی جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 09:05

ماشین ریش تراش فیلیپس مثلا تو ایران دو میلیونه اینجا برات ی میلیون تموم میشه میتونی بگیری. کفش مارک هم تو ایران دو سه برابر قیمت اینجاست. اینا رو برای هر کی ببری خوشحال میشه. کاپشن مارک هم همینطور. بارونی مثلا. ریش تراش خیلی خوبه. کاستکو داره که پنجاه دلاره یا کمتر حتی. سس باربیکیو و تند آمریکایی هم باحاله. اسباب بازی های باحال هم اینجا هست برای بچه ها. واکی تاکی. لگو. خوردنی های جالب هم ببر. بیسکوییت های اینجا هم خیلی خوبه ببر. ارزون هم هست.

مرسی

حنا جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 04:58

برای خانمها میتونی لوازم ارایش و بهداشتی بگیری ایران جنس اصل سخت گیر میاد. مثل برند نیتروژنا و میبیلین و نیکس که ارزونم هستن. یه کم گرونتر هم برند لنکوم و کلینیک خوب هست.

برای آقایون هم ویتامین یا تیشرت

شکلات و خوراکی، مثل شکلاتهای مارک کالیفرنیا یا شکلاتهایی که مخصوص خود امریکاست. چند تا جعبه بگیر برای سوغاتی.

آره لوازم آرایشی بهترین چیز بود. کلی کرم و این چیزا گرفتم.
شکلات هم فردا میرم از کاستکو یه بسته بزرگ میخرم

زهرا جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 04:22

وودی این به دردت نمی خوره؟
https://m.youtube.com/watch?v=tXoChbzN-t0

آره اینو دیشب دیدم. چیزایی که میگه بد نیست اما به نظرم خیلی جالب نیامد.

بردیا جمعه 13 اسفند 1400 ساعت 03:19

نمی‌دونم خب اونجا فراوونی چی هست و چی ارزونه نسبت ب اینجا ، وسیله های صنعتی الکترونیکی مثلا؟ یا حتی سیگار یا خوراکی یا ادویه خاصی ک اونجا داشته باشه و اینجا نباشه

نمیدونم چیا خب!

بردیا پنج‌شنبه 12 اسفند 1400 ساعت 23:41

هرچی ارزون تره اونجا نسبت ب ایران
یا ک اونجا زیاد هست و اینجا نیست

مثلا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد