زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

داره تموم میشه؟

امروز این نامه باعث شد که بعد از مدت ها گریه کنم. 


*** DO NOT RESPOND TO THIS E-MAIL ***

There has been a recent processing action taken on your case.

Receipt Number: *****************

Application Type: I485, APPLICATION TO REGISTER PERMANENT RESIDENCE OR ADJUST STATUS

Your Case Status: Card/ Document Production

On July 16, 2021, we ordered your new card for Receipt Number *****************, and will mail it to the address you gave us. If you move, go to www.uscis.gov/addresschange to give us your new mailing address.

This step applies to applications that result in an applicant receiving a card (such as a "green card") or other document (such as a naturalization certificate, employment authorization document, travel document, or advance parole). Applications will be in this step from the time the order to produce the card/document is given until the card/document is produced and mailed to the applicant. You can expect to receive your card/document within 30 days of the approval of your application. If you do not receive your document, please contact our National Customer Service Center at 1-800-375-5283.

  • Log-in to your myUSCIS account to view your case history and understand what you can expect to happen next on your case.
  • Current processing times can be found on the USCIS website at under Check Processing Times.



Sincerely,

The U.S. Citizenship and Immigration Services (USCIS)



یعنی داره تموم میشه؟ یعنی میتونم برم ایران خانواده ام رو ببینم؟ یعنی دیگه هر وقت بخوام هر جا بخوام برم؟ یعنی دیگه سختی ها تموم شدن؟... نمیدونم فقط دوست دارم گریه کنم

نظرات 27 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 28 شهریور 1400 ساعت 11:25

سلام وودی . امیدوارم حالت خوب باشه . ارشد رشته فنی میخونم تو کی از دانشگاهای تاپ ایران . شرایط اپلای رو دارم .میخوام برای فرار از سربازی اپلای کنم به یکی از دانشگاهای اروپا و همچنین پیشرفت بیشترم . ولی خانوادم مخالفن . مخالف اینکه اگه برم تا سه سال نمیتونم بیام ایران و ببینمشون و بعد سه سال میتونم سالی سه ماه بیام... این 9 سال دوری رو برای خودت چطور هضم کردی؟ خیلی سخت نیست؟ من برای دو سه سال میترسم صبر نکنم و برگردم . خیلی سخته . ممنون میشم راهنماییم کنی تا راحت تر از پسش بربیام.... . (هرچند که میتونم سالی یکبار خانوادمو تو کشواری همسایه ببینم ولی هزینه زیاد میشه ... )

سلام. هر کسی شرایط خودش رو داره. من وابستگی ام به خانواده خیلی کمتر بود. میدونستم که وقتی برم هم حالا حالاها نمیتونم برگردم. به عنوان یه فرد مستقل تصمیم گرفتم و اینکه باید بتونم روی پای خودم بایستم و بهاش رو هم دادم. اگر خونده باشین تقریبا تمام خرج اپلای ام رو خودم دادم. اگر فکر میکنی دیدن خانواده اینقدر برات مهمه برای فرار از سربازی این کار رو نکن. ولی اگر اهداف بزرگتری داری و میخوای بهاش رو هم بدی چرا که نه. برادر منم برای فوق لیسانس رفت و بعد کار گیرش نیامد و برگشت رفت سربازی. اینم نیست که هر کسی بره برای تحصیل خارج از کشور میتونه اقامت بگیره و بمونه مخصوصا اروپا که کار پیدا کردن آسون نیست. با اینحال برای دکترا معمولا میشه فاند گرفت و اگر از معافیت تحصیلی استفاده میکنین میتونین توی دوره تحصیلی برگردین ایران (اگر امریکا نباشین).

Fa جمعه 1 مرداد 1400 ساعت 08:47

sama پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 21:53

وای مباررررررکه - خیلی خیلی خوشحال شدم - همیشه پایدار باشید.

ممنونم

پسرک پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 20:22

نه این اواخر لینکی قرار نبوده بفرستم، قبلا فرستاده بودم که خودت نه گفتی

ببخشید من خیلی حواس پرت هستم. یادم میره.

SHERVIN پنج‌شنبه 31 تیر 1400 ساعت 14:55

وای چقدر عالی ، خیلی دعات کردم ایشالا زود میگیری green card را

ممنونم! به زودی ایران

علیرضا سه‌شنبه 29 تیر 1400 ساعت 19:49

سلام وودی جان.
امیدوارم حالت خوب باشه. بسیار بسیار خوشحالم برات.
میدونم شاید توی این شرایط سوال خوبی نباشه ولی اگه دوست داری ، یکم از کانال یوتیوبت میگی؟
و اینکه یه لطفی بکنی و توضیحی بدی راجع به فرایند NIW اینکه خب بعد اتمام دکتری چقدر وقت هست و کی باید اقدام کنیم و این ها ... .
ببخشید سرتو درد آوردم.
با آرزوی بهترین ها

سلام. اینجا نوشته بودم:
(گرین کارت برای دکتراها)
https://zireasemanekhoda2.blogsky.com/1400/02/23/post-303/%da%af%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%a7

قباد دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 23:52

وودی جون وودی جون ایول. حتما گرین کارتو میگیری. والا لایقشی

ممنونم.

آرزو دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 19:57

حسابی تبریک وودی ... برات بسیار خوشحالم ... لایق این لحظه بودی:)

ممنونم

gsa دوشنبه 28 تیر 1400 ساعت 00:45


تبریک میگم دکتر وودی جان!
امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی
و همه گریه هات از خوشحالی باشه!
خیلی خیلی خوشحال شدم
واقعا هوررررااااااااااااا

ممنونم. خیلی لطف دارین

آلبرتو یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 11:23 https://zirebaran.blogsky.com/

تبریک میگم دکتر، از صمیم قلب تبریک میگم.
من شاهد سال ها تلاش شما هستم، از زمان وبلاگ اول شما همواره شما رو میخونم و از مسیر موفقیت شما لذت بردم.
شما لایق بهترین ها هستی.

امیدوارم یه روزی منم به مرحله ای که شما هستین برسم.

ممنونم. ایشاله

نجمه یکشنبه 27 تیر 1400 ساعت 07:02

وای تبریک تبریک تبریییک
قشنگ حس می کنم چه حسی داری، منم با خوندن ایمیلی که گذاشتی بغضم گرفت چون میدونم چقدر چقدر سخته! همین سختی که نمیتونی بری خونوادت رو ببینی و از آمریکا خارج بشی باعث شده مردد بشم بمونم آمریکا با وجودی که استادم بهم پیشنهاد پست داک داده یا برگردم!
آخر شبی خوشحالمون کردییییییییییی :)
به نظرم باید یه جشن درست و حسابی برای خودت بگیری! خیلیهههههههههههه :)

ممنونم اگر شرایط اش رو دارین NIW فایل کنین اگر میتونین و با advanced parole برین ایران. من سربازی نرفته بودم وگرنه پارسال میرفتم.

صادق شنبه 26 تیر 1400 ساعت 22:12

تبریک وودی جاان

ممنونم

vahid شنبه 26 تیر 1400 ساعت 20:41

خیلی تبریک و شادباش میگم وودی.
خیلی برات خوشحال شدم.
از ترم دوم کارشناسی وبلاگت رو دنبال میکنم و خودمم الان در شرف اپلای هستم. دمت گرم بخاطر اشتراک گذاری تجربیاتت. همین جوری پر قدرت ادامه بده.

لطف دارین

پسرک شنبه 26 تیر 1400 ساعت 20:12

گرین کارت رو گرفتی به پیشنهادی که قبلا بهت دادم فکر کن
یه شرکت تو ترکیه ثبت کن و از اقامت در سواحل مدیترانه لذت ببر :)

باشه باید ببینم چطوریه. قرار بود لینک برام بفرستین؟

شادی شنبه 26 تیر 1400 ساعت 19:26

خیلی بهت تبریک میگم وودی عزیز. قطعا که تو لیاقتش رو داشتی و ان شالله که تا آخرش همه چی عالی پیش میره. بابت جواب مفصلی هم که به کامنت قبلیم دادی یک دنیا ازت ممنونم. همیشه شاد باشی انقد که از خوشحالی گریه کنی

ممنونم

مایک شنبه 26 تیر 1400 ساعت 16:22

تبریک میگم بسیار خوشحال شدم
بنده را هم در شادی خودتون شریک بدانید

سوالی ک داشتم بابت موضوع طرحی ک قبلا بود و گفته میشد در صورت تصویب گرین کارت تا بیش از 10 سال طول میکشه
ک خب البته تصویب نشد ولی اخیرا خبری خوندم ک دوباره در مرحله تصویب هست-طرح عقاب-

سوال این هست ب فرض تصویب اگر برای دکترا بیام و بعد از دکترا در بدترین شرایط باز هم امکان ادامه کار هست یا خیر؟
یعنی در صورت تصویب ک گرین کارت تا بیش از ده سال برای من طول بکشه یعنی به هیچ وجه امکان ایران رفتن نخواهم داشت؟ و همواره اگر کار از دست بدم 60 روزه باید امریکا ترک کنم؟ به مدت 10 تا 20 سال اینجوری زندگی کنم؟
البته جایی خوندم ک بایدن گفت برای دکترا شرایط خاص درنظر میگیرن ک راستش من قوانین بلد نبودم

در کل یکی از استرس های اصلی من در همین قبل از اپلای همین هست چون کانادا هم احتمال پذیرش فاند گرفتن خیلی سخت تر از امریکا شده

حقیقتا همه دنیا برای تحصیلات اهمیت قائل اند ولی گویا امریکا!!

لطفا درصورت امکان لطف کنید بفرمایید در "بدترین شرایط "وضعیت ب چ صورت خواهد بود

باتشکر فراوان

ممنونم
اصلا نگران اون طرح نباشین. همیشه بوده. گرین کارت یه سری خوبی ها داره که بیشترش رو با فایل کردنش هم میشه بدست آورد. کسی نمیدونه که شرایط چی میشه. یه چیزی که باید بدونین اینه که اینجا سیاست مدارها محتاط هستن. هیچ کدوم دوست ندارن کشورشون پر بشه از آدمهای یک کشور خاص و برای همین این ویزاهای diversity و... رو دارن. فعلا این داستان یه نوندونی هست برای عده ای و بدشون نمیاد باهاش بازی کنن. به نظر من اگر قانونی هم تصویب بشه در نهایت به نفع تحصیلکرده ها خواهد بود و کاری میکنن که کسانی که با ویزاهای خانوادگی میان محدود بشن. مشکل اصلی کشورهایی مثل هند و چین اینه که پرجمعیت هستن و با قوانین فعلی هر کدومشون هم میان ایل و تبار رو میارن و برای همین این همه صف براشون درست شده.
بدترین وضعیت اینه که ویزای کار میگیرین و مثل بعضی کشورها میمونین تا بتونین گرین کارت فایل کنین. با توجه به اینکه ویزای کار هم برای ایرانی ها یک طرفه هست و نمیشه راحت از کشور خارج شد و برگشت. تقریبا نمی ارزه. اگر دانشجویی باشین خب مثل من خودتون برای گرین کارت خودتون اقدام میکنین و هیچ فرقی با امروز نمیکنه و فقط ممکنه دیرتر بگیرین و حتی توی زمانی که منتظر هستین میتونین هر کاری که خواستین بکنین و حتی به ایران هم رفت و آمد کنین (اگر سربازی نداشته باشین )

هرچی شنبه 26 تیر 1400 ساعت 14:44

مبارکه تو خیلی زحمت کشیدی و دانش و لیاقتش رو داشتی. موفق باشی وودی

ممنونم

ژرفا شنبه 26 تیر 1400 ساعت 14:29

خدا رو شکر
خدا رو شکر که خوشحالید
امیدوارم به زودی عزیزانت رو ببینی
و امیدوارم به زودی همه مون همیشه خوشحال باشیم.

ممنونم

سلام شنبه 26 تیر 1400 ساعت 10:29

ایشا... که خیره و بسلامتی دوره جدیدی رو توی زندگی توی امریکا شروع میکنی با از بین رفتن این مشکل طولانیت
موفق باشی

ممنونم

معین شنبه 26 تیر 1400 ساعت 10:23

سلام وودی نمیدونی چقدر خوشحال شدم ، انگار برای خودم اتفاق افتاده . وبلاگت خیلی خیلی کمکم کرد . ممنونم.

ممنونم

بعدنا میگم ... شنبه 26 تیر 1400 ساعت 09:53 http://nothing.com

Congrats man.

ممنونم

حسین شنبه 26 تیر 1400 ساعت 09:29

سلام
خداروشکر
انتظارهمیشه سخته اینکه برات هم مبهم باشه ندونی چه اتفاقی میفته
خوشحالم که الان همه چی تموم شد وشما میتونی راحت هرجایی بری

ممنونم

رضا شنبه 26 تیر 1400 ساعت 07:42

مبارک باشه وودی جان
خیلی خیلی خوشحال شدم از صمیم قلبم. واقعا میگم وقتی اون همه خاطره و نوشته هاتو از ذهنم گذروندم، اصلا یجوری شدم. خیلی بهم چسبید. ایشالا که همیشه حالت انقدر خوب باشه.

ممنونم

Just شنبه 26 تیر 1400 ساعت 02:14

به به خداروشکر خیلی حس خوبیه، مبارک باشه

ممنونم

یه پسر شنبه 26 تیر 1400 ساعت 01:52

به به
کلی تبریک و تبریک و تبریک

ممنونم

زینب جمعه 25 تیر 1400 ساعت 23:45

به سلامتی. خیلی خوشحال شدم برای شما اقای وودی

ممنونم

علی جمعه 25 تیر 1400 ساعت 23:43

وودی برات عمیقا خوشحال شدم و منم اشک تو چشمام جمع شد. فکر میکنم مثل برادر بزرگ همه ی خوانندگان ثابت وبلاگت باشی، برای من که هستی. همه از شادی تو شاد میشیم و از غم هات ناراحت.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد