زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

معرفی دو کانال یوتیوب برای آموزش زبان

یکی از کارهایی که برگردم عقب عوض میکنم اینه که سعی میکنم هر روز چند دقیقه ای رو به یادگیری زبان اختصاص بدم. هنوزم دیر نشده و این روزا دارم هر روز این کار رو میکنم. از یوتیوب دو تا کانال هست که نگاه میکنم.

اولی Learn English With TV Series هست که یه قسمتی از فیلم ها یا مصاحبه ها رو میذاره و بعد اصطلاحاتش رو توضیح میده. متاسفانه مطالب پیشرفته زیاد نمیذاره اما بعضی وقتا که چیزای معمولی رو هم توضیح میده متوجه میشم که بعضی جاها اشتباه منظورشون رو متوجه میشدم و یا اشارات فرهنگی موضوع ( cultural context) رو نمیدونستم که جالبه.

https://www.youtube.com/c/LearnEnglishWithTVSeries/featured

 توی همه موضوعاتش اینو از همه بیشتر دوست داشتم و یه آهنگ از Eminem .



و دومی AccurateEnglish هست که لغات و اصطلاحات خوبی رو یاد میده.

https://www.youtube.com/c/AccurateEnglish 

توی ویدئوها هم اینو از همه بیشتر دوست داشتم.



این کانال ها تجربیات خیلی خوبی بودن. یکی اینکه من هیچوقت موسیقی رپ دوست نداشتم و کلا فراری بودم ازش چون سرسام میگرفتم اما فهمیدم که ابزار خیلی خوبی برای تقویت زبان هست. اگر بتونم کلمات رو سریع بفهمم که چی میگن و بتونم به همون سرعت تکرار کنم حتما به شنوایی و گویایی ام کمک میکنه. خودم یه کم سعی کردم اما استعدادش رو ندارم واقعا. 

دوم اینکه ما توی ایران خیلی به انگلیسی بریتیش عادت کردیم و این مدت هم هیچوقت نمیفهمیدم که چرا بعضی تلفظ ها و چیزا اینقدر فرق میکنه. چند تا ویدئو از این کانال ها کافی بود که تازه بفهمم که چرا اینقدر تفاوت وجود داره.

آخر هم اینکه چرا من اینقدر تنبلی کردم و روزی نیم ساعت از اینا موقع راه رفتن یا ظرف شستن یا حمام رفتن گوش میدادم و تمرین میکردم الان زبانم خیلی بهتر بود.

احتمالا کانال های خوب دیگه ای هم باشه ولی فعلا این دو تا رو دارم نگاه میکنم و دوست دارم.

نظرات 13 + ارسال نظر
زینب سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 15:23 http://spacelover.ir

سلام وودی
خوش‌حالم که پست می‌ذاری :)
برای اموزش زبان، این کانال یوتوب رو هم من دوست دارم : james from engvid

و اگر رپ دوست داری، NF رو هم پیشنهاد می‌کنم. برای شروع آهنگ remember this رو می‌تونی گوش بدی.
شادزی

سلام خواهش میکنم.
ممنونم چشم حتما نگاه میکنم.

سهیلا یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 05:24 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.ممنون از معرفی کانال ها.

سلام. خوش آمدین. خواهش میکنم

عبدالله سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 12:38

سلام وودی جان خوبی؟
یه سوال
وقتی درحال تحصیل دکترا تو آمریکا هستیم میتونیم تابستون بریم اینترنشیپ یه جایی خارج از دانشگاه؟
ویزای f1 این اجازه رو میده؟یا باید opt بگیریم؟

سلام
معمولا بله. میتونین CPT بگیرین که مثل OPT هست برای زمان محدود

اسمان سه‌شنبه 5 اسفند 1399 ساعت 02:41 http://Mennomen.blogsky.com

سلام وودی خوبی؟
همه چیز خوبه؟ جواب ۴۸۵ اومد؟
امسدوارم خبرهای خوب داشته باشی

سلام
شکر خدا. همه چیز خوبه. خبر جدیدی نیست. از خونه کار میکنم. نه از 485 هم فعلا خبری نیست. ایشاله چند ماه دیگه

taylor دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 17:06

سلام مرسی از وبلاگتون
آینده شغلی رشته های ژنتیک انسانی یا بیوتکنولوژی اونجا چطوره ؟ کدوم بهتره؟ و جای پیشرفت داره؟

سلام. بیوتکنولوژی به نظر میرسه که حالا حالاها خوب باشه. در مورد ژنتیک نمیدونم.

حسین چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 13:26

سلام آقا وودی یک سوال
اگه سربازی نرفته باشیم و تو آمریکا بعد تحصیل برنگردیم ، برای تمدید پاسپورت به مشکل میخوریم?

سلام
با قوانین فعلی خیر

پیاده گرد جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 22:25 http://piadegard.blogfa.com/

سلام وودی عزیز. مرسی بابت معرفی، حتما منم این کانالایی که معرفی کردی رو میبینم. نه اتفاقا تو ایران به انگلیسی امریکن عادت داریم. منم چون این مدت درگیر زبان هستم چند تا پادکست خوب پیدا کردم با دوتاش فقط میخندم و نقش عادت کردن گوشم به انگلیسی داره و برای تنوع گوش میدم. یکیش هست
Conan O'Brien needs a friend
یکیشم هست
Armchair expert with Dax Shepard
واسه آموزش کلمه و اصطلاحات هم
IELTS speaking for success
تا الان برام خیلی مفید بوده. من با اپ CastBox گوش میدم.
چقدر خوب که بیشتر پست میذاری. برای ما انگیزه بخشه.

سلام
خواش میکنم. چقدر خوب.

احسان پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 08:57

سلام وودی عزیز

خواستم فقط بهت بگم از نوشته های وبلاگ قبلیت همیشه لذت میبردم و انگیزه ای بود که بیام امریکا. الان شیش ساله که امریکام! هرجا هشتی موفق باشی. خوشحالم که هنوز وبلاگ داری و مینویسی

سلام.
خیلی لطف دارین. امیدوارم که همیشه توی زندگی باانگیزه و شاد باشین

.... شنبه 27 دی 1399 ساعت 12:54

ممنون

خواهش

جام صهبا شنبه 27 دی 1399 ساعت 08:51

چه عالی
لطفا بازم کانال خوب زبان معرفی کنید

چشم. چیزایی که خودم استفاده میکنم رو فقط معرفی میکنم

عاطفه شنبه 27 دی 1399 ساعت 04:33

وودی جان یک سوال !
تو الان 8 سال میشه که آمریکایی ...
به نظرت توانایی و مهارت زبانی فرد X که 8 سال در آمریکا بوده و ارتباطات عادی روزانه با مردم و فرصت تحصیل در آکادمیا داشته بیشتره یا مثلا X ای که ایران باشه و روزی یک ساعت مهارت های 4 گانه زبان رو تمرین کنه؟
با این پیش فرض که 8 سال قبل X نمره تافل 80 رو کسب کرده باشه.

سلام
سئوال خیلی سختیه. به نظر من خیلی بستگی به رشته داره. مثلا ما که همیشه توی آزمایشگاه بودیم و روزی 10-12 ساعت کار میکردیم و کمتر حرف میزدیم پیشرفت خیلی زیادی توی زبان ندیدیم.

Vahid جمعه 26 دی 1399 ساعت 18:42

وودی یه سوال داشتم

الان دالاس به من پذیرش بدون فاند داده میگه خودت استاد پیدا کن فاند بده ماشابل جوابم که نمیدن استاداش

سلام. چه رشته ای؟ من بهت ایمیل دادم ببینم بچه های رشته شما رو میشناسم که بتونن کمک کنن یا نه.

هرچی جمعه 26 دی 1399 ساعت 18:08

عاقااااااا ایرانیا کجا به بریتیش عادت کردن
در کل هیچ چیزی مثل یوتیوب و فیلم و سریال با زیرنویس انگلیسی به من در یادگیری زبان کمک نکرد. لیکن چند سال زمان برد ولی الان دیگه همه چیز رو بدون زیرنویس انگلیسی و غیره کامل میفهمم برای من زبان آکادمیک سخت تر از زبان مردم عادیه.یعنی حتی با اینکه میفهمم یه پرفسوری داره چی میگه ولی سریع یادم میره یجورایی.
راستی گفتی یوتیوب الان دیگه گرین کارتت بیاد میتونی راحت چنل درست کنی مانتایز هم بکنی

زمان ما انگلیسی بریتیش درس میدادن.
بله اگر گرین کارت بگیرم میتونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد