زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

پیاده روی در Cedar Ridge Preserve

هفته پیش با یکی از بچه ها رفتیم Cedar Ridge Preserve . این چند ساله دو سه بار آمده بودم تا اینجا اما بسته بود. امروز بالاخره باز بود. اولین هفته ای هست که بعد از بازگشایی بیشتر از جاها توی دالاس باز شده بود. پارکینگ جای پارک نبود. آمدم و بیرون پارک کردم و پیاده رفتیم. هوا از عالی هم عالی تر بود. امسال آپریل و می بیشتر روزا بهار بود. چند روزی هم بارونی بود و هوا رو هر بار تازه تر میکرد. یه جورایی بیشتر روزا مثل هوای کالیفرنیا بود این دوماهه. اینجا واقعا یکی از بهشت های دالاس هست و این اولین باری بود که میرفتم. شانس ما هم هوا عالی بود. مسیر هم کاملا به خاطر بلندای درخت ها سایه بود. مسیرها هم تقریبا شلوغ بود اما شلوغ دالاس یعنی هر از چند گاهی سه چهار نفری رو میشد با هم توی مسیر دید. دوربینم رو فراموش کرده بودم اما با دوربین موبایل جدیدم عکس گرفتم و از عکس هاش راضی هستم. چقدر خوبه آدم چیزای خیلی خوب داشته باشه.











جاهای به این قشنگی توی دالاس خیلی کم هستن. من عاشق این منطقه Cedar Hill هستم و یه قسمتی از Rockwall و یه قسمتی از Flower Mount. همه جاهای بسیار سرسبزی هستند که شبیه اقامتگاه های تفریحی ان تا جاهای شهری برای زندگی. شاید قبل از رفتنم از دالاس یه خونه توی یکی از این منطقه ها بخرم. بهترین جایی که دوست دارم آخر هفته بیام و رانندگی کنم همین Cedar Hill و اون خیابون Belt line (توی عکس بالا) که از بغل پارک Cedar Hill رد میشه. خود پارک هم بهشتیه برای خودش اما این روزا باید رزرو کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Ladylove شنبه 24 آبان 1399 ساعت 02:19

خونه رو اینجا خریدی؟

نه. لحظه آخر منصرف شدم.

111 پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 18:48

اینجا که شبیه روستای ما تو خراسانه :) خیلی هم از اینجا قشنگ تره . تازه میتونی بری جایی بخوری کنار گله گوسفندا:)

چه جالب. اسم روستاتون چیه؟ بیام ایران یه سری بزنم

.... سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 12:13

من دوباره برگشتم:))))
هه الان داشتم دوباره اون منطقه ای که گفتینو توی نقشه میدم ، بنظرم دریاچه ش تقریبا بزرگه و اون جاده ای که گفتین انگار ادامه ش از وسط دریاچه میگذره ، باید باحال باشه ...راستی تو نقشه تعداد زیادی برکه/حوضچه م دیدم ، باحال بود نقشه ش :)

جای قشنگیه

.... سه‌شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 08:06

واقعا قشنگه ، سرسبزی و درختا بهم حس زنده بودن میدن ، واقعا انرژی طبیعت زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد