زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

اول سال - این یه نشانه است - That's a sign!

اول 2020 برای ما با Flu یا آنفولانزا شروع شد. چند روز قبل از اول سال مریض شدم و تا ده روز ادامه پیدا کرد و تا دو سه هفته بعدش هم انرژی نداشتم و سرفه میکردم. سفرم به سانفرانسیسکو به تب و لرز توی هتل خلاصه شد. بعدها فهمیدم که سالیانه هزاران نفر از آنفولانزا هم میمیرن و شاید منم خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکردم به مرگ نزدیک بودم. آخه تا حالا اینطوری مریض نشده بودم.  از سفر که برگشتم توی فرودگاه دو ساعتی معطل شدم چون اتوبوس پارکینگ نمیامد. خونه با صحنه جالبی مواجه شدم.شلوارم  به طور کامل از خشتک پاره شده بود.

 نمیدونم دقیقا کی  اتفاق افتاده بود. احتمالا از هواپیما تا خونه همونطوری آمده بودم. خندم ام گرفت و با خودم گفتم That's a sign (این یه نشانه است!) و سالی که نکوست از بهارش پیداست. بهار هم هنوز نشده. خدا بخیر کنه. تصمیم گرفتم که به هر چی امسال اتفاق میفته بخندم.

 الان دو سه ماهی از این ماجرا میگذره و هر چیزی میشه یاد این صحنه میفتم و با خودم میخندم و میگم وای هیچ ایده ای نداشتم که امسال قراره چه اتفاقاتی بیفته.


نظرات 6 + ارسال نظر
امین جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 14:32

سلام ۵ ساله میخونم نوشته هاتو درسته نمیبینمت و تا حالا صداتو نشنیدم ولی احساس دوستی عمیقی باهات میکنم عزیز جان
مراقب خودت باش به امید دیدار

سلام. خیلی لطف دارین

gsa چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 18:21

سلام دکتر وودی جان، خوبی؟

اول خوشحالم که بعد از مدتها نوشتی و ممنون

بعد آقا... خدایی هیچکس هیچی نگفته تو راه؟ شاید همون دم خونه اینجوری شده! ولی خیلی باحال بود! ممنون که به اشتراک گذاشتی

در مورد گرین کارت هم... امیدوارم زودتر درست بشه و مطمئنم با این همه تلاشی که داری به زودی درست میشه، قوی باش مثل همیشه

خیلی مواظب خودت باش دکتر وودی جان
شاد باش و سلامت

سلام.
خواهش میکنم. لطف دارین

ملودی جمعه 5 اردیبهشت 1399 ساعت 06:21

فقط یک اپیدمی رو کم داشتیم.

آره

رضا پنج‌شنبه 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:36

سلام استاد وقتتون بخیر
خدا رو شکر حالتون خوب شده

اوضاع کل مردم ایران الان وضع شلوار شماست
اینقد اوضاع کسب و کارها خراب شده با وجود رشد کرونا مجبور شدن همه جا رو باز کنن
با اینکه تا الان همه جا بسته بود اما قیمتا روند رو به رشد خودشونو از دست ندادن ! تحریم باعث شده هیچ پولی دست دولت نباشه , کاری که الان میکنن اینه مردم رو تشویق میکنن پولشونو بیارن تو بورس , الان اوضاع بورس رو تو کل دنیا ببینین همه منفی هستن بجز ایران که هر روز شاخص داره رکورد میزنه ! حتی کارخونه هایی که تعطیل هستن و تو بورسن هر روز 5 درصد مثبت میخورن ! , ظاهرا دولت میخواد مردم عادی پولشونو بجای دلار و سکه و خودرو و.. بیارن بورس تا بتونن تو موقعیت مناسب یهو پول همه رو نصف کنن و احتمال ریزش خیلی وحشتناک وجود داره تا به این شکل بتونه یکم از نقدینگی رو کم کنه
گفتم شما هم یکم در جریان اوضاع ایران باشین : )
خلاصه وضع شلوار ما از شما بدتره

سلام
بله هر هفته با خانواده در ارتباط هستم. متاسفانه درسته. الان بیشترین ریسک سرمایه گذاری بورس هست اما خیلی از مردم نمیدونن و فکر میکنن پولشون زیاد میشه

ژرفا چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 21:06

چرا اینقدر کم کار شدید منتظر خواندن پست هایتان مدام به وبلاگ تون سر میزنم.
امیدوارم دیگه مریضی سراغ شما نیاد و همیشه سالم و شاد باشید و به اتفاقات بخندید.

ممنونم. ببخشید چون دو جا کار میکنم هیچ زمانی برای خودم نمیمونه و وقتی یه اتفاقات ولو کوچیکی میفته دیگه اولین چیزایی که حذف میشن تفریحات و کارهای کمتر ضروری مثل نوشتن کنار گذاشته میشن.

Ali A چهارشنبه 3 اردیبهشت 1399 ساعت 20:43

سلام

من کل پستای شمارو تو مدت قرنطینه خوندم و خوش حالم که باز آپدیت کردی. دمت گرم. همیشه تلاش قشنگه و آدما نشون دادن با تلاش کردن میشه به اونچیزی که میخوان برسن.

سلام. خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد