زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

تبلیغات بلاگ برای من نیست

خیلی وقت بود که پست های بلاگ ام رو خودم باز نکرده بودم. امروز بعد از مدت ها باز کردم دیدم کلی تبلیغ با عکس میذارن روی صفحه: تخفیف استثنایی و تماشای رایگان شهاب حسینی و... خیلی خوشم میاد ازین تبلیغشم توی بلاگم میذارن! اینا دیگه چیه! خواستم بگم که تبلیغات بلاگ اتوماتیک میاد و برای من نیست و اینجا هیچ گزینه ای نداره که بشه تبلیغات رو حذف کرد. احتمالا باید فکر اسباب کشی باشم دوباره.

نظرات 6 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 13:43

سلام وودی جان عیدت مبارک
میشه بگی الان به طور میانگین یه دانشجو که از دکترا تو امریکا رشته کامپیوتر فارغ التحصیل میشه درامدش چه قدره؟

سلام
شهر با شهر فرق میکنه. بهترین کار اینه که از سایت ها آنلاین نگاه کنین. برای دالاس مثلا حدود 80 هزار دلار هست

دربرابرباد سه‌شنبه 27 اسفند 1398 ساعت 19:17

خیلی ممنون ازینکه آپ می کنید

gsa دوشنبه 5 اسفند 1398 ساعت 16:41

ا... برای من تبلیغات اصن نمیان
یعنی چیزی نشون نمیده!
بعدم فکر کنم همه میدونن اگه تبلیغی هم باشه مال بلاگ اسکای هست
نگرانش نباش

بله مال بلاگ اسکای هست.

سامان سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 21:52

برای من تبلیغ نمی یاد فکر کنم باید توی بروزر تنظیمات کوکی ها رو غیر فعال کنی

آها. باشه برای خیلی ها میاد. دیدم تبلیغات افرادی روش بود که دل خوشی ازشون ندارم.

پریسا پنج‌شنبه 3 بهمن 1398 ساعت 23:33

سلام
اتفاقا همین چند وقت پیش با پدرم صحبت میکردم راجع به این موضوع . ایران یقینا میشه کره شمالی .البته با یه ورژن دیگه. نه به این شدت ولی میشه. خیلی دور نیست .
با این مسایلی که از آبان پیش اومد واقعا حس کردم که دیگه فقط نفس کشیدنمون دست خودمونه . حس خیلی بدیه. نداشتن آزادی و هیچ وقت انقدر با این شدت حس نکرده بودم . متاسفانه وقتی به آینده فکر میکنم خاکستریه .
درضمن خیلی خوشحال شدم برگشتین هفته ای چندبار چک میکردم ببینم چیزی نوشتین یا نه.
خیلی مارو تو انتظار گذاشتین هاا .درضمن هرچی تو جوونی سرما بخورین بهتره اونم از نوع ویروسی. چون سلولهای خاطره تو بدن زیاد میشه بدرد روزای پیری تون میخوره.
راستی واقعا غذای کره ای خوشمزس؟ من خیلی دوست دارم برم تو خود کره کیمچی بخورم
موفقیت هاتون روزافزون

سلام
واقعا جای تاسفه

لطفا بخونید سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 21:21

salam woodi jaan.
bebakhshid finglish mivisam. keyboardam font nadarad
gharaz az mozahemat ma ye groohim to upwork kar mikonim. karemoon datascience va kare front end hast. agar projei baraye shekaate khodetoon dashtin mitonin ruie ma hesab konin. pardakht ha ham tuie upwork hast.
baazam agar mozoe digei bood bande dar khedmatam.
mamnun

سلام لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد