زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

این روزا

هفته پیش دوشنبه ماه رمضان شروع شد. دو روز اول خیلی گیج بودم و به شدت خسته میشدم اما کم کم عادت کردم.با این حال حسابی برنامه زندگیم رو به هم ریخته.دیگه باشگاه نمیرم و رژیم غذایی خاصی رو رعایت نمیکنم. بعضی روزا بعد از کار شدیدا خسته میشم و فقط میرم خونه میخوابم و بعد از اینکه یه چیزی خوردم دیگه حس هیچ کاری نیست.


هنوز اوضاع اقامتم مثل قبل هست. هنوز استادم نامه ای که میخواستم رو بهم نداده که مدارکم رو بفرستم. گیر همین یه نامه هستم. شرکتمون برام ویزای کار فایل کرده که یک ماه دیگه جوابش میاد و مدارک اصلی PERM (قسمت اصلی گرین کارت) رو هم فرستاده که تا سال دیگه جوابش حتما میاد. اینه که استرس ام خیلی کمتر شده. این آخر هفته یه چند ساعتی روی مقاله ام هم کار کردم اما چون کار دوست داشتنی ای نیست خیلی زود خسته میشم ازش. دوست دارم یه چیز خیلی خوب بنویسم اما وقتش نیست. فکر کنم همینطوری یه چیزی رو سر هم بندی کنم بره.





یکشنبه هم یه سر رفتم شهربازی که خوب بود. تکراری شده اما این بچه های خوشکل و مامانی رو که میبینم روحیه ام عوض میشه. وای دلم فقط یه دختر بور خوشکل میخواد. یکیشون باهام گل یا پوچ بازی کرد و منم ازش فیلم گرفتم. چقدر شیرین بود.



الان تقریبا یک ماهی میشه که هیچ کار خاصی نکردم.  روی پروژه ام هم دیگه کار نکردم. برای تفریح زبان آلمانی رو شروع کردم و یه کم یاد گرفتم و چند کلمه ای هم اسپانیایی یاد گرفتم. این پزشکی هم که باهاش کار میکردم دیگه باهام تماس نگرفت و منم تماس نگرفتم. میخوام یه کم به خودم استراحت بدم و از بعد از ماه رمضان دوباره شروع کنم.

نظرات 27 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 17:47

سلام جوون ، امروز اتفاقی وقتی دنبال یه چیزی میگشتم پیدات کردم ، چون منم اگر خدا بخواد بعد از هشت سال توانفرسا و یه دنیا بدبختی دارم میام اونجا ، البته گرین کارت دارم ولی بخاطر بیماری پسرم اومدم ایران و پسرم 5 ماه پیش فوت کرد ، قصه ها بماند برای وقتی که شاید دیدمت ، اما رشته ایی بر گردنم افکنده دوشت میکشد هر جا که خاطر خواه اوست سر خیلی چیزها باهات بحث دارم از جمله اراده و تصمیم و طلب ، که الان نه جاشه و نه حوصله ایی ، اما اگر کارم درست شد و احتمالا به همونجایی که هستی اومدم ،میبینمت ، همینجوری به دلم نشستی چون منم خیلی وقتها میخواستم چیزهایی بنویسم اما نشد ، درست به دلایلی که خارج از اختیار آدمه ، ضمنا من خیلی بعد از فوت پسرم حافظه ام خراب شده نمیدونم فردا یادم باشه که دنبال جوابت باشم یا نه ، اما اگر دوست داشتی که با هم حرف بزنیم یه ایمیل برام بفرست

سلام
خیلی خوش آمدین. بله خواهش میکنم.

علی پنج‌شنبه 3 مرداد 1398 ساعت 01:19

سلام،

من موقع اپلای کردن وبلاگت رو میخوندم و انرژی میگرفتم. الآن هم حدود سه ساله که آمریکا هستم و هنوز هم وبلاگت رو دنبال میکنم. موفق باشی پسر خوب

بیشتر بنویس

سلام
به سلامتی. خوبین؟ امریکا چه خبره؟! راضی هستین؟

آرزو شنبه 29 تیر 1398 ساعت 20:14

وودی خوبی؟ نمینویسی دیگه؟
امیدوارم همه چی خوب پیش بره حالا هر چی که هست...

سلام. مینویسم. برنامه ریزی هام خراب شدن

پدرام دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 16:29

سلام اقا من کنکور دادم احتمال ٩٩درصد نرم افزار دانشگاه آزاد تهران قبول میشم.من میخوام به هر قیمتی که شده بعد مقطع لیسانس از ایران برم.وضعیت مالیم خوب نیست به همین خاطر میخوام یه جایی برم که بهم فاند بدن.تو اپلای ابراد خوندم که بعد لیسانس میشه مستقیما برای دکترا تو آمریکا اقدام کرد.میخواستم بدونم این کار خیلی سخته؟من اگه بخوام اینکار رو بکنم از الان باید چه اقداماتی رو انجام بدم؟باتشکر

سلام
به به! به سلامتی. خیلی سخت نیست معدل خیلی بالا و تافل و جی آر ای بالا میخواد. اگر بتونین یه مقاله هم بدین که دیگه عالیه. چهار سال هم زمان کافی ای هست که بگیرین.

سارا شنبه 22 تیر 1398 ساعت 21:08

سلام.
قضیه ی این گرین کارت چیه که میگن مدت دریافت گرین کارت زیاد شده و به نفع هندی ها هست؟
الان تکلیف دانشجو ها چیه؟

سلام
هنوز اتفاقی نیافتاده. معلوم هم نیست چطوری بشه تا قانون بشه طول میکشه. برای دانشجوها فرقی نمیکنه

علی پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 02:02

دکتر جان، بعد از چند سال زندگی کردن در آمریکا، آیا غربت واقعا سخته؟ یا قابل تحمله؟ شما از زمانی که وارد آمریکا شدید تاحالا خارج نشدید به هیچ عنوان؟ اگر بخواهید بین وطن و آمریکا یکی رو برای زندگی تشکیل خانواده انتخاب کنید، کدوم رو انتخاب می‌کنید؟

سلام
ببخشید من غربتی نکشیدم اونطوری. اینجا ایرانی های خیلی زیادی هستن. دوستایی که دارم بیشتر و بهتر از دوستای ایرانم هستن. برای تشکیل خانواده هم امریکا رو انتخاب میکنم. کیفیت زندگی اینجا با ایران قابل مقایسه نیست و از همه مههتر آرامشی هست که اینجا دارم.

gsa سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 08:19

یعنی منتظر ی تیتر تو مایه های گرین کارت
هورا
آخ جون
بالاخره درست شد

منتظر یکی از ایناما

حداقل یک سال دیگه کار داره

.... دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 13:30


دو ماه گذشته ها!!!!!!!

روزگار سختیه به خدا.

رویا یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 13:10

رمضان رفت و وودی نیامد

ای داد بیداد حالا چکار کنیم؟ جدا شرمنده ام ببخشید

Ariyo دوشنبه 3 تیر 1398 ساعت 15:59

سلام وودی . راستی Toy story 4 هم اکران شد بروببین .

سلام
چشم هنوز وقت نکردم 3 رو هم ببینم!

محمد جمعه 31 خرداد 1398 ساعت 15:08

سلام وودی عزیز

من چند سالی هست که وبلاگت رو میخونم و مشتری پر و پا قرص مطالبتم. سال آینده خودم قصد دارم اقدام کنم بعد از تموم شدن سربازی و میخوام یه وبلاگ راه بندازم. میخواستم از تجربه چند سالت بپرسم که به نظرت نوشتن وبلاگ کمک به بهتر شدن آدم میکنه و جالبه یا بیشتر فقط وقت و انرزی از آدم میگیره. ممنون میشم مفصل برام توضیح بدی اگه وقتشو داشتی.

ممنون

سلام

به سلامتی. تجربه من بسیار مثبت هست. وقتی که مینویسم حس بهتری دارم و مشکلاتم کوچیکتر میشن. نه وقت و انرژِی که میذارین ارزشش رو داره. من بیشتر برای خودم مینوشتم. یه دفعه کلی خواننده پیدا شد. یه چیزایی برای اونا هم نوشتم و دسته بندی کردم. اما توصیه میکنم برای خودتون بنویسین. تاثیر شو حتما میبینین.

مهرداد چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 17:38

سلام دکتر
دیگه نمی نویسی
ماه رمضون تموم شد....

سلام. از هفته دیگه مینویسم و این بار دیگه قول قول. باور کنین مدارکم هنوز تکمیل نشدن. چند ماهه که همه وقت و انرژی ام میره برای اینا.

پدرام دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 14:30

سلام آقای وودی
من امسال ١٨ سالمه و کنکور دارم خیلی به رشته کامپیوتر علاقه دارم ولی چون رشته تجربی ام باید دانشگاه پیام نور یا آزاد برم.زبانم خیلی عالیه میتونم آیلتس نمره بالا بگیرم،GRE هم اگر از الان کار کنم میتونم نمره خیلی خوب بگیرم.میخواستم بدونم برای ارشد شانس گرفتن فول فاند از دانشگاه های آمریکا دارم.اینکه دانشگاه آزاد یا پیام نور درس خوندم تاثیر منفی میذاره روی گرفتن پذیرش و فاند داره یا نه؟

سلام
اگر بلاگ منو بخونین میدونین که منم دانشگاه آزاد بودم البته دانشگاه آزاد فقط شهر های بزرگ اش خوبه. برای فوق لیسانس رفتم دانشگاه سراسری. به نظرم روی پیام نور خیلی سرمایه گذاری نکنین. اگر میتونین کاردانی به کارشناسی کنین (همین کاری که من کردم) و یه دانشگاه بهتری برین خیلی بهتر از اینه که چهار سال پیام نور یا یه دانشگاه آزاد بد برین.
در ضمن خیلی مهمه که برای کامپیوتر خودتون یاد بگیرین. تجربی زمین تا آسمون با ریاضی فرق میکنه. موفق باشین

amin پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 21:13

اقا بزن بیرون از این امریکا لعنتی آشغال برو کانادا یا یک کشور دیگه. حیف تکس نیست میدی به این عوضیا!

محمد پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 16:33

سلام وودی
چرا نمی نویسی آخه؟

fafa دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 21:35

سلام وودی جان.خیلی خیلی اتفاقی و عجیب دقیقا وسط انجام دادن کارای پایان نامم یاد شما افتادم.من نوشته هاتونو 3 سال پیش میخوندم.خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم هنوز مینویسین.

سلام. خواهش میکنم خیلی لطف دارین

جواد پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 08:06

قبول باشه ووودی جان.

چقدر اوضاع پر استرسیه این گرین کارد. ادم به هرجای زندگی نگاه میکنه پر از استرسه :))

موفق باشی

سلام
خیلی خیلی پر استرسه. اما خدا رو شکر برای من دیگه استرس داره تموم میشه

Aliakbar پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 07:19

سلام
نماز و روزه ات قبول من هر از چند گاهی بر سرگرمی فیلی میبینم چند روز پیش فیلم کتاب سبز رو دیدم برام جالب بود در مورد تبعیض سیاه پوستان در امریکا تو محدوده ۶۰ سال پیش که محور شخصیت موسیقدان دان شرلی بود ........فکر کنم بعد کار برای نزدیک شدن به اافطار خوب باشه

سلام
اینم فکری هست. من خیلی فیلمی نیستم اما دوست دارم که هر از چند گاهی برم سینما و فیلم ببینم.

Saaid چهارشنبه 1 خرداد 1398 ساعت 19:45

بیا تویتر دیگه نامرد.!!!!

کاری ندارم توی توییتر همینجا هم هفته به هفته مینویسم

hamide سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1398 ساعت 13:22

وودی سلام، روزام اصن خوب پیش نمیره میام اینجا انرژی بگیرم ، همه زحمتایی ک رو پایانامم کشیدم داره میره رو هوا ، ولی امیدم زیاده، دکتر جون میدونی خوبی ماه رمضون اینه مجبور نیستی برا بقیه ناهار بسازی و وقتت بره

سلام
اگر تاریخشو بخونین این یه پست قدیمیه. الان خیلی چیزا عوض شده. هاها. کاشکی دیگران اینو میدونستن که وظیفه اتون نیست براشون ناهار بسازین تا بقیه سال هم راحت بودین! (ناهار رو میسازن؟!)

س شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:33

با تمام خوبی های معنوی که ماه رمضان داره که به عینه دیدم در زندگی این موردش که برنامه های ادم رو به هم میزنه خیلی اذیت کننده است. چی میشه گفت
منم مثل شما پروژه ها و کارام رو هواست تا بیاد و بگذره

ها ها. همینه دیگه

محمد چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 23:30

وودی جان ببخشید الان روی opt هستید؟

سلام بله هنوز OPT ام.

جواد چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 23:25

سلام وودی جان ایشاله که کارات خوب پیش برن و خیلی زود به هر چی از خدا میخای برسی
یه سوالی ازت داشتم میدونم جوابش هم به فاکتورهای زیادی بستگی داره ولی در یه شرایط نرمال آیا با فول فاند دانشگاه شما میتونم از پس هزینه های خودم بهمراه خانمم و دختر 2 ساله م بر بیآم؟؟
منم این روزا خیلی ذهنم مشغول از یه طرف اینجا کار خوبی دارم و حقوقش هم مناسب و از طرف دیکه دوست دارم واسه دکتری بیآم آمریکاو همونجا هم موندگار شم.
بهمین خاطر نمیخام از هول حلیم بیفتم توی دیگ، فقط دنبال شرایط بهتر میگردم. من و خانمم حاضریم حتی سه چهارسالی شرایط دانشجویی رو تحمل کنیم تا بتونیم اونجا کار پیدا کنیم و وضعیتمون رو نسبت به شرایط دانشجویی سرو سامون بدیم.
بازم ممنون که وقت میزاری و پیامم رو میخونی.
خوشحال میشم پیامیتون رو ببینم

سلام
ممنون خیلی لطف دارین.
به نظر من میشه. بستگی داره که چطوری خرج میکنن. اینجا حداقل دو تا از بچه ها بودن که با شرایط مشابه گذروندن. اصلا راحت نیست اما ناممکن هم نیست.

ملودی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 20:01

آلمانی خیلی عالیه.
این سایتم خوبه wort.ir
با بچه ها بازی نکن دردسر میشه
دلم میخواد یچیزی پیدا کنم بهش علاقه شدید داشته باشم برم دنبالش ولی حس خاصی ندارم

gsa چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 14:37

سلام

خداقوت دکتر جان
انشالله که خیلی زود گرین کارت بگیری و هر روز موفق تر و شادتر از دیروز باشی

سلام. ممنون لطف دارین

رویا چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 09:09

نماز و روزه هاتون قبول وای واقعا روزه آدم را از کار و زندگی میندازه دقیقا همین وضع را هم من دارم باشگاه تعطیل وضعیت تغذیه به هم ریخته حال و حوصله و اعصاب و روان تو این گرما افتضاحه دستت به هیچ کاری نمیره و فقط خواب با ضعف و هنگ کردن مغز و معده کمک میکنه نمیدونم خدا باید روزه را تو کل سال تقسیم میکرد.:::

مگی چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398 ساعت 04:55

دل منم یه دختر خواست که بشینم باهاش گل پوچ بازی کنم و یادم بره تو این روزای ماه رمضون ۱۰ درصد همیشه‌م کارای مفید کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد