زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سال نو مبارک

امروز تازه فهمیدم که سال نو امروزه. الان تقریبا یک ساعتی به سال نو مونده. من توی شرکت هستم و دارم کارهامو انجام میدم.یعنی بهم گفته بودن که پنجشنبه است و من توی این هوا بودم که فردا سال نو میشه اما ... 



الان یادم آمد که اصلا هفت سین هم نگرفتم و به یادش هم نبودم. یعنی دیگه واقعا استاد کردم.

دیشب طبق معمول چهار ساعت بیشتر نخوابیدم و یه کمی گیج هستم. توی شرکت هم کلی کار هست اما خیلی حوصله اشونو ندارم. کلا یه کم بی حوصله شدم این روزا. 

 دو هفته پیش یه جایی بهم پیشنهاد کار داد که حقوقش 30 هزار دلار بیشتر از کار فعلی ام بود. بعد گفت اگر ویزای کار و اقامت نمیخواستی میتونستم 20 هزار تا دیگه هم بذارم روی حقوقت یعنی 50 هزار دلار بیشتر از حقوق الانم. آخرش به خاطر اینکه نمیخواستم تاخیر در گرفتن اقامت رو ریسک کنم نرفتم اما فهمیدم که خیلی شرکتی که کار میکنم حقوق پایینی بهم میده و در اولین فرصت که گرین کارت بگیرم باید برم یه جای دیگه.


ایشاله چند وقت دیگه که مدارک اقامتم کامل بشه خیالم راحت میشه و یه کم به زندگی عادی برمیگردم. کلی کارهای عقب مونده دارم که انجام نشده. ای بابا اینا چیه دارم سال نو ای مینویسم. سال نو همگی مبارک!

نظرات 11 + ارسال نظر
روح اله نوریان شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 13:59

سلام دکتر
امیدوارم توی سال جدید کارای گرین کارتت خیلی عالی پیش بره
و بعدش یه کار توپ و با حقوق عالی پیدا کنی

سلام. ممنونم

hamide شنبه 10 فروردین 1398 ساعت 01:18

وودی داشتم ناامید میشدم ک دیگه پست نزاری ما به انرژیت نیاز داریم عیدمون زیاد خوب نبود سیل بی خبر عیدو عزا کرد سال خوبی داشته باشی

ببخشید دیگه. آره منم خیلی ناراحت شدم.

جویای علم چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 03:43

سال نو مبارک . همیشه شادو سالم باشید. بهترین ها را برایتان از خدا می خواهم . ممنون از نوشته ها تون.

سلام. ممنون. سال نو شما هم مبارک

sahar سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 17:08

تشکر از وقت و انرژی تون .
سال نو تون مبارک

ممنونم. سال نو شما هم مبارک

Infernal455 دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 16:53

سلام.خوشحالم ک برگشتین.سال نوتون مبارک.

سلام. سال نو شما هم مبارک

رویا دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 09:12

آقای وودی سلام بهارتون مبارک امیدوارم سالهای زیادی را با شادی موفقیت سلامتی و برکت سپری کنید

سال نو شما هم مبارک

رویا دوشنبه 5 فروردین 1398 ساعت 08:49

آقای وودی سلام بهارتون مبارک امیدوارم بهارهای زیادی را توام با سلامتی شادی دلخوشی و برکت سپری کنید ممنون که می نویسید

ممنونم

gsa جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 14:13

به به سلام
دکتر وودی جان
از اینورا

سال نو و البته نوروز شما هم مبارک باشه
امیدوارم خیلی زود زود کارای اقامتت درست بشه، سرحال بشی

شاد باشی و سلامت و خوشحال

ممنون. هستم دیگه. گیر کارای اقامت بودم. هنوزم هستم اما میخوام یه کم هم زندگی کنم. شما هم همینطور

خرسی پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 22:41

سلام وودی

عیدت مبارک
ایشالا سال خوبی داشته باشی و به همه چیزایی که میخوای برسی.

تو پست قبلی همه کامنتا رو جواب دادی به جز من!!! باعث ناراحتی شدم؟ متاسفم

سلام. خیلی ممنون عید شما هم مبارک. ببخشید فکر کردم که برای کس دیگه ای نوشته بودین. این حرفا چیه. ناراحتی برای چی آخه؟

سلام پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 07:53

سال نوت مبارک ایشا... سال خوش و پر از شادی داشته باشید

ممنونم. برای شما هم همچنین

m1r1 پنج‌شنبه 1 فروردین 1398 ساعت 03:33

سلام
سال نو مبارک باشه
کم پیدایی

سلام
کم کم پیدا میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد