زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

مولتی ویتامین

من دکتر نیستم که بخوام در مورد مولتی ویتامین ها نظر بدم اما میتونم بگم که از وقتی شروع به استفاده از اینا کردم مشکل انرژی که مدت ها بود باهاش دست به گریبان بودم رفع شده. فکر میکنم که همه کسانی که از ایران هم میان اینجا مثل من کمبود ویتامین داشته باشن. اینو دکتر ایرانی ای که اینجا رفته بودم بهم گفت. خودم خیلی قرص و دارو دوست ندارم بخورم و برای همینم همیشه از مولتی ویتامین ها گریزان بودم اما اینا رو پیدا کردم که مثل آبنبات هست و پوره و فشرده میوه ها درست شده. الان دیگه انگیزه دارم هر روز بخورم.  گفتم بنویسم برای کسانی که امریکا هستن و دوست دارن تهیه کنن بدونن. 





نظرات 9 + ارسال نظر
پردیس جمعه 14 دی 1397 ساعت 05:11

ممنونم بابت پاسختون

خواهش میکنم

mahdi یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 18:55

وودی جان در مورد کامنت دوم که بازگشت وابستگان مقامات هست که واقعیت برعکسه. اخیرا جنجال رسانه ای شد که همشون در خارج از مقیم هستن و کار مکینن. کجا تصمیم به بازگشت دارن

هاها منظورم خود مقامات بودن ! شرایط زندگی امریکا اصلا قابل مقایسه با ایران نیست. مثالی که در مورد تفاوتش میتونم بزنم اینه مثل کسی که توی یه ده سیستان بلوچستان زندگی میکنه و کسی که توی تهران زندگی میکنه. واقعا هم جای تاسفه. کسانی که هیچوقت خارج از کشور زندگی نکردن یا نرفتن حتی نمیتونن تفاوت رو درک کنن.

Ahmad پنج‌شنبه 29 آذر 1397 ساعت 20:17

وودی سلام
این ادرسی که این دوستمون در باره دلایل بازگشت به ایران فرستاد رو خوندم یعضی چیزاش واقعا درسته مثلا من به خودم میگم فرض کن رفتی امریکا دکتری بخونی باید با یه فاند 2500 تا پنج سال سر کنی!!! مگه چیکار میشه کرد با این پول؟!! با ویزای دانشجویی که اجازه کار نداری!!
نظرت چیه؟

سلام
من 1490 میگرفتم بعد از تکس توی دالاس. با این پول خونه اجاره کردم. ماشین گرفتم و یه زندگی خیلی راحت داشتم. توی ایران با حقوق مهندسی که تقریبا 2 برابر مهندس های شرکتمون میگرفتم خونه بابام بودم و هیچ امیدی نبود که تا چند سال ماشین بگیرم. فکر کنم قضیه وام خودرو که شرکت جور کرده بود هم نوشتم که چطوری ضامن خواستن و آخرش نتونستم بگیرم و بعد هم توی دکترا اینقدر یاد گرفتم که الان خودم رو دو سه برابر بهتر از بهترین های این 4-5 تا شرکتی که کار کردم میبینم. میخوای چکار کنی؟ بله الان که سر کار هستم توی دو سال 40 هزار دلار پس انداز کردم. همین امروز هم تصمیم بگیرم برگردم ایران بخوام برآیند این 6 سال عمرم رو حساب کنم خیلی به صرفه بوده. چقدر توی ایران میگیری که 2500 دلار به چشمت نمیاد؟

سام چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 16:19

https://alhosseini.org/2014/05/02/چرا-به-ایران-برگشتم؟/

سلام
متن رو خوندم. بخوام بنویسم میتونم خیلی بنویسم. نظر من کاملا برعکسه. قبلا نوشتم اما اگر بازم دوستان بخوان میتونم بیشتر بنویسم. نظرات همون پست رو بخونین خیلی بیشتر متوجه میشین. به نظر منم بچه های رشته های انسانی (بیشتر هم آقایون) و کسانی که به شدت توی ایران پولدار هستند و وابستگان به دستگاه های اجرایی کشور اکثرا تصمیم میگیرن برگردن و همچین نظری دارن. مثلا فکر کنین به کسی که بانکداری بدون ربای اسلامی اعتقاد داره و میره دکترای اقتصاد توی امریکا میخونه چی میگذره. این قضیه برای رشته های دیگه مخصوصا مهندسی ها کاملا برعکسه. این چند سال من حتی یکبار هم حس نکردم که تصمیم نادرستی گرفتم که مهاجرت کنم.

پردیس دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 23:28

سلام. امیدوارم خوب باشید. من چند سالی هست میخونم شما رو. ما هم امریکا هستیم و همسرم تازه دفاع دکتری ش تموم شده و رفته روی او پی تی. تا چند وقت دیگه مشغول کار میشه. میخواستم از شما یه سوال بپرسم. اگر فکر میکنید سوال خصوصی هست و دوست ندارید جواب بدید کاملا درک میکنم. میخواستم ببینم شما الان هنوز روی او پی تی هستید یا وقتی وارد کار شدید ویزای اچ گرفتید؟ از این بابت میپرسم که میخواستم ببینم ایا شانس بردن لاتاری اچ برای خودمون چجوریه. متاسفانه سایتیشن بالایی نداریم واسه ان آی دبلیو. پیشاپیش ممنون از داسختون

سلام
به سلامتی. نه من هنوز روی او پی تی ام. قوانین اچ وان داره عوض میشه و به احتمال زیاد شانس بردن لاتاری از سال دیگه برای فارغ التحصیل های امریکا زیاد میشه. همین الان هم شانس در حدود 50 درصد هست. اگر شغل آکادمیک هم بگیرین و دانشگاه بخواد انجام بده که شانس 100 درصده.

زهرا 2 شنبه 24 آذر 1397 ساعت 13:22

سلام. این قرصها توی ایران هم هست اما اصلش خیلی خیلی گرونه. هر کپسولش 20 تومن در میاد که روزی حداقل 3 تا بخوریم ماهی میشه1800 ! من یکبار 6 ماه میخوردم، تمام حقوقم رو دستی میدادم. البته یک چیزی هم هست که میگن خوردنش طولانی مدت خوب نیست چون بدن عادت میکنه و دیگه ویتامینها و مواد معدنی رو از غذاها جذب نمیکنه.

وودی یک سوال دارم. الان زبانت چطوریه؟ یعنی سینما میری فیلم میبینی، با مردم عادی حرف میزنی و ... همه حرفها رو کامل متوجه میشی؟؟؟ بعد خودت هم میتونی با همون راحتی مثل خودشون حرف بزنی؟ ممنون.

اینو نمیدونستم که بدن عادت میکنه. حالا اینا رو که دکتر گفته بخورم و میخورم. باز ازش مشورت میگیرم.
زبانم اصلا قابل مقایسه با روزی که امریکا آمدم نیست. خیلی خیلی بهتر شده. الان که خودم رو با بچه هایی که جدید آمدن مقایسه میکنم خیلی خوشحالم که اینقدر پیشرفت کردم.
در مورد فیلم ها و سینما همچنان مشکل دارم چون نرفتم. توی دو سال گذشته شاید 3 تا فیلم هم سینما نرفته باشم واقعا وقت نمیشه. من راحت صحبت میکنم اما همچنان میشه زمانی که کلمات رو پیدا نمیکنم یا نمیفهمم چی میگن. مثلا این کلاس بازیگری ای که میرم مرتب در مورد فیلم ها صحبت میکنن و من نه تنها فیلم ها رو ندیدم بلکه خیلی وقت ها کلماتش رو هم متوجه نمیشم. زبان خیلی خیلی نیاز به تکرار داره.

..... شنبه 24 آذر 1397 ساعت 13:12

اینا چند دلاره ؟
چه خوب که میمویسید یه مدت نمینوشتید منم بعدش وبلاگ چک نکردم الان اومدم دیدم چندتا مطلب نوشتین ...پر انرژی باشی آقای دکتر وودی

10 دلار. خواهش میکنم

جواد شنبه 24 آذر 1397 ساعت 12:26 http://javadth.ir

مولتی ویتامین معروفی که ما توی ایران مصرف میکنیم " استرس فرمیولا " هستش
حالا نمیدونم توی آمریکا هم هست یا نه چون اینجا میگن اصل امریکاست

هرچی میخواهید بدونین توی امریکا هست یا نه به سایت amazon.com سر بزنین. اگر نبود احتمال زیاد هم توی امریکا نیست و یا اینکه فروش بسیار محدودی داره

پیاده گرد دوشنبه 19 آذر 1397 ساعت 23:41 http://piadegard.blogfa.com/

الان تو ایران هم خیلی در مورد خوردن ویتامین دی داره اطلاع رسانی میشه و تو تبلیغا مدام از روغن های غذایی حاوی ویتامین دی صحبت میشه خود منم بعد از احساس خستگی شدیدی که چند ماه پیش برام پیش اومد و بعد از آزمایشی که دادم متوجه شدم مربوط به ویتامینه دی هست. چیزی که اصلا آدم بهش فکر نمیکنه ولی میبینی چقدر مهم هستن.

آره خوبه آدم بدونه. من اصلا فکر نمیکردم اینقدر فرق کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد