زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

خونه جدید فرصتی برای زندگی

{قدیمی مربوط به زمان جا به جایی}

بالاخره رفتم خونه جدید و کلی اهداف جدید برای سال نو. تصمیم گرفتم که یه سری چیزا رو نو کنم و کلی هم وقتم رفت برای خرید. اصلا باور نکردنی بود که دو ماه طول کشید تا وسایلم رو باز کنم و بچینم و وسایل جدید رو بخرم. اول از همه یه گیتار خریدم تا یه کم گیتار یاد بگیرم. یه کانال تلگرام هم پیدا کردم که آموزش هاشو دوست داشتم.

https://t.me/guitar_pop_learning

ازیوتیوب هم یه کم ویدئوهای انگلیسی رو نگاه کردم که خوب بود ولی فکر کنم این ایرانیه بهتر بود. فقط الان که چهار ماه میگذره هنوز هیچی راه نیافتدم چون نرسیدم هفته ای یکساعت هم تمرین کنم. بعضی روزا یه کم تمرین میکنم اما خیلی سخت تر از چیزی بود که فکر میکردم.


اول خواستم یه لپ تاپ نو بگیرم چون پنج سالی هست که این لپ تاپ رو همون روزی که امریکا آمدم گرفتم اما بعد دیدم که جدیدا خیلی هم فرقی نمیکنن با اینی که دارم. برای همین گفتم فقط هاردش رو SSD کنم. واقعا هم عجب تصمیم درستی گرفتم. توی جمعه سیاه اینجا یه هارد اینترنال گرفتم و یکی هم اکستارنال. خیلی سرعت لپ تاپم خوب شد.



این هارد اکسترنال خیلی کوچیکتر رو سبکتر از قبلیه. واقعا فکر نمیکردم به این خوبی باشه. میدونستم زودتر میخریدم. والا!



صندلی هم که دیگه واقعا واجب بود. البته صندلی قبلی تا آخرا به این بدی هم نبود خواستم درستش کنم دیگه خیلی بد شد.



وسایل یوتیوبم نزدیک 3 شب کامل وقت گرفت تا سر هم بشه. هیچ جایی هم نبود دیگه گذاشتمش توی اتاق خواب. آخرش تا امروز هم که چهار ماه میگذره هنوز یه ویدئو هم درست نکردم.



یه پرینتر و یه موس هم جدید هم گرفتم. یه جعبه ابزار و کلی چیز میز برای خونه مثل میز و ... هم گرفتم. خلاصه بعد از مدت ها دست کردم توی جیب مبارک و چیزایی که دوست داشتم و لازم داشتم رو خریدم.



هنوزم باورم نمیشه دو ماه طول کشید که بالاخره داستان اسباب کشی و چیدمان کامل بشه. فکر کنم اگر اجاره امو خیلی گرون نکن دیگه جا به جا نشم! خونه جدید هم واقعا دوست دارم. همینی که صبح بیدار میشم نور آفتاب میفته توی خونه یه دنیا شادیه خودش.

نظرات 19 + ارسال نظر
.... یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 16:03

هم خونه جدید مبارک هم عیدت مبارک :) ...چقدر زود یکسال گذشت :( از آخرین باری که اینجا اومدم یکسال میگذره ...خوشحالم موفقیتهاتم خوندم...روزهای خوب و بد همه شدن خاطره ..لایک

تشکر میکنم!

gsa یکشنبه 5 فروردین 1397 ساعت 11:27

سلام دکتر وودی جان
نوروز مبارک
انشالله که سال خوبی باشه برات و بهار فوق العاده ای
فکر کنم مدیگه آب و هوا خوب بشه برات
شاد باشی و سلامت

سلام
نوروز شما هم مبارک. برای شما هم به همچنین

مهدی شنبه 4 فروردین 1397 ساعت 01:33

وودی
راستی
ازدواج نکردی هنوز؟
خواستم جبران کنم الان عید دیدنی نمیری خونه فامیل شوهر عمه ها ازت نمیپرسن من ازت بپرسم
جدن هنوز مجردی؟date ی چیزی؟
البته اگه مشکلی نیست بگی

سلام
هاها مرسی!جبران شد

مهسا جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 22:38

سلام آقای دکتر. از پاسخ شما بسیار ممنونم. سال نو را هم مجددا خدمت شما تبریک عرض میکنم.

سلام
ممنون

Mohammadhossein جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 12:39

سلام وودی جان
عیدت مبارک

ممنونم. عید شما هم مبارک!

ارمین جمعه 3 فروردین 1397 ساعت 03:12

سلام وودی
نوروز مبارک
یه چیزی که تو بحثای عید دیدنی رد و بدل میشه کم ابی و خشک سالی تو ایرانه و امسال تبخیر میشیم و اب برا خوردنم نیست و اینا
اوضاع تو امریکا چطوره؟
اونجا هم انقدر بارش ها کم شده یا چی؟
مرسی

سلام
نوروز شما هم مبارک. اوضاع اینجا که خدا رو شکر خوبه. راستش در مورد هواشناسی و ... اطلاعاتی ندارم. فقط اینجا امسال خیلی سرد بود بارون هم که همه سال داریم.

مهناز پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 ساعت 11:21

سلام عیدتون مبارک اقای دکتر پست بذارین دیگهههه

سلام
چشم!

سجاد سه‌شنبه 29 اسفند 1396 ساعت 21:10

سلام
عیدتون مبارک
امیدوارم سالی خوب پر از شادی و موفقیت داشته باشید.

سلام
ممنونم. شما هم به همچنین!

مهسا دوشنبه 28 اسفند 1396 ساعت 18:27

سلام آقای دکتر خواستم از مطالب خوبتتان در وبلاگ اول بسیار تشکر کنم. امیدوارم همیشه موفق باشید. پیشاپیش سال نو را هم خدمت شما تبریک عرض میکنم. آن شا الله همیشه موفق باشید.
ببخشید من امسال قصد دارم اپلای کنم اما هنوز مدرک زبان ندارم. به نظر شما لازم است در این زمان با اساتید صحبت کنم یا بعد از مدرک زبان این کار را انجام بدهم؟ ممنون از راهنمایی شما

سلام
خواهش میکنم. بله از همین الان شروع کنین تا یاد بگیرین.

Blest پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 10:38

چه صندلیه خوبی
دلم خواست

gsa یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 22:05



همیشه شاد باشو خوب زندگی کن دکتر وودی جان

میگم وودی جان، فکری برای کانال تلگرام نکردی؟

راستی کلی ممنون که کامنتا رو میخونیو جواب میدی

خواهش میکنم.

مسلم یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 20:49

سلام وودی جان

یه سئوال دارم لطفا کمی در مورد رنک دانشگاه ها منو راهنمایی کن، قسمت هایی از وبلاگت که در مورد رنک هست رو مطالعه کردم ولی سئوالم اینه که من الان چطوری بفهمم در چه سطحی هستم، تو US NEWS رنک دانشگاه ها رو بر اساس رشته ام آوردم و خودم میخوام دو تا دانشگاه با رنک زیر 50 اپلای کنم دو تا از 50 تا 100 و دو تا هم از 100 تا 120 (البته رنک های رشته ام نه دانشگاه، چون شما تو وبلاگت نوشتی رنک رشته مهم تر از دانشگاه هست و البته دانشگاه های رنک خوب فاند بهتری میدهند)، هدفمم 4 تا دانشگاه کانادا، یکی آلمان و یکی انگلستان هست

به نظرت این نحوه انتخاب دانشگاه درسته؟

شرایطمم اینطوریه تافل 100، مقاله ای اس آی یکی، معدل 17
هر دو مقطع دانشگاه دولتی

تشکر فراوان

سلام
سطح رو نمیشه راحت تشخیص داد. مثلا دوست من با شرایط یه مقداری پایینتر از من تونست از UCSD ادمیشن بگیره به واسطه اینکه با یه استادی کار کرده بود که از اونجا فارغ التحصیل شده بود و با یکی از استادای اونجا لینک شده بود. رشته با رشته هم فرق میکنه. به نظرم رنک های زیر 30 یو اس نیوز رو کمتر اپلای کنین یا اگر استاد خوب پیدا کردین فقط اپلای کنین. برای رنک های 50-70 هم بیشتر سرمایه بذارین. رنک 100-120 یو اس نیوز من یادمه دیگه خیلی داغون بود بازم خودتون نگاه کنین. بعد هم اگر هدفتون کانادا و آلمان و... است که یو اس نیوز چیز خاصی براش نداره و قاعده و قانونش فکر میکنه. مثلا دوست من با پیدا کردن استاد خوب از کانادا ادمیشن گرفت. من استاد هم پیدا کردم اما آخر سر گفت یکی بهتر از من پیدا کرده و من ریجکت شدم. انگلستان هم استاد حرف اول و آخر رو میزنه. آلمان رو خیلی نمیدونم سیستمش چطوریه. با توجه به اولویت انتخابیتون میگم که سعی کنین توی دانشگاه های تاپ این کشور ها استاد خوب پیدا کنین و به رنک کار زیادی نداشته باشین.

مهناز شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 11:27

سلام اقای دکتر.من تازه وبلاگ قدیم و جدید شمارو پیدا کردم و واقعا عالی بودن.امیدوارم خونه جدید پر از برکت باشه براتون

سلام
خوش آمدین. خواهش میکنم. لطف دارین

سجاد جمعه 18 اسفند 1396 ساعت 10:02

سلام

مبارکه جای خوبیه. این عکس ها رو ک دیدم احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتری نسبت ب شما پیدا کردم.
پس خودت کجایی؟ هرچی تو عکسا نگاه کردم ندیدمت

سلام
من عکاس بودم!

guitar پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 17:18

سلام
عجب گیتاریه !حیف هستش بابا یکم کار کن یه استاد داشتیم تو دانشگاه میگفت حتما یک وسیله موسیقی یاد بگیرید تا جوون هستید خیلی خوش میگذره بعدا (دیگه خدا میدونه منظورش از بعدا چی بود ولی راست میگه بعدا حال میده)

1)یه سوالم داشتم ازت ، توی رشته sport injury و در کل kinesiology بازارکار خاصی ازش میدونی دیدی کسی با داشتن phd تو بیمارستان ها به عنوان assistance در کنار دکتر های دیگه باشه؟

راستی بعد از phd تو امریکا هم راهی هست موندگار شد مثل کانادا که فارغ التحصیل های دکترا رو اقامت بهشون میده بعد از پروسه ی خاصی که اولش اجازه کار 3 سال میده و ... چنین چیزی واسه امریکا هم هست چون علاقه زیادی به تدریس دانشگاهی دارم چیز خاصی هست بعد از phd بشه اقدام کرد برای تدریس دانشگاه ها و ویزای دانشجویی رو تبدیل کرد چون تو جای خونده بودم کسی که گرین کارت نداره کارفرما خیلی مایل به استخدامش نیست

سلام

1) من اصلا در مورد این رشته نمیدونم

اینجا اگر شغل مناسبی باشه که شرکت بتونه نشون بده هیچ امریکایی رو نمیتونه بذاره اقدام میکنن.

ملودی پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 16:14

این پست رو دوست داشتم ایشالا همه به اون درجه برسن که با خیال راحت خوشحال و راضی با ذوق و شوق برن خرید هرچند بهتره که مینیمال زندگی کنیم

ممنون!

mary پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 13:30

امیدوارم راحت باشی توش
اقا من عاشق اون هارد اکسترنال و مخصوصا صندلیت شدم ..

قابلی نداره

صبا پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 12:21

مبارکه
میگما کفش چرا اینطوریه؟؟ موکته؟؟
یه ذره اگه حوصلشو داری خوشگلاسیونش بکن، گلی ملی قاب عکسی، تابلویی چیزی که یه کم روح بگیره

سلام
موکته! زدم. اون اولا بود که هنوز داشتم وسایل میچیدم!

جویای علم پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 11:18

سلام. هارد کوچک مدلش چیه؟چند ترا داره؟کجا میشه تهیه کرد؟

سلام
ایران نمیدونم من اینجا از آمازون گرفتم فکر کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد