زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه کم در مورد این روزا

خیلی وقته که خاطراتم رو ننوشتم. از این بابت خیلی ناراحتم چون روزهای خوب و سخت زیادی رو پشت سر گذاشتم که خاطراتش از دست رفته. سه ماه پیش رفتم خونه جدید. خونه جدید خیلی خوبه. اگرچه تقریبا ماهی 300 دلار گرونتر از خونه قبلیه اما من خیلی راضی ام. همه مشکلات خونه قبلی رفع شدند. هم نور داره و هم بزرگتره و هم جای خیلی خوبی از شهر هست و به همه جا نزدیکه. روزای اول توی شرکت مشکلاتی پیش آمد که شوق و ذوق خونه جدید رو از بین برد اما خدا رو شکر به خیر گذشت. 




هوای دالاس یه کم برای من اذیت کننده است. چندین و چند ماه مریض بودم و هنوزم خوب نشدم. وسط هاش یه هفته ای خوب میشم و باز هوا سرد و گرم میشه سرما میخورم. یه مدت هم که آنفولانزا خیلی زیاد شده بود. سرما هم که میخورم انرژی ام کامل از دست میره و بعد هم دیگه حال ندارم هیچ کاری کنم. امروز صبح یه قرص خوردم که حسابی گیجم کرده بود و توی شرکت همینطوری تلو تلو میخوردم. برگشتنی حتی توی راه هم با سلام صلوات رانندگی کردم. رسیدم سه ساعت خوابیدم یه کم بهتر شدم اما هنوز آبریزش بینی و عطسه دارم.


یکسال هم از فارغ التحصیلی ام گذشته اما هنوز مقاله ژورنال تزم رو ننوشتم که حتما میخوام تا آخر مارچ تمومش کنم. اینم همینطوری روی اعصابمه. دوست ندارم کارایی که کردم حروم بشه برای همین میخوام حتما مقاله اشو بنویسم.یعنی جزو اهداف 2018 یکیش اینه. تا این یکماه که عملکردم بسیار ضعیف بوده در بدست آوردن اهداف 2018! امیدوارم که این فصل سرما زودتر بگذره و منم دیگه مریض نباشم که عملکردم هم بهتر بشه.


این مدت کارای شرکت خودم خیلی کند پیش رفته. الان تقریبا سه هفته ای میشه که هیچ کاری روی پروژه ام نکردم. هفته پیش با شریکم جلسه داشتم و کلی کار جدید تعریف شد که دست تنها واقعا نمیتونم ببرم جلو مخصوصا اینکه خودم هم تمام وقت یه جای دیگه کار میکنم. قرار شد که یه نفر رو به صورت نیمه وقت بگیریم که یه سری کارا رو بدیم اون انجام بده. از این بابت خیلی خوشحالم. میخوام اگر بشه تا آخر 2018 پنج نفر رو استخدام کنم. استخدام یه نفر هم خیلی تجربه جالبی بود که حتما در موردش مینویسم.

نظرات 19 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 19:09

سلام. تو بخش تماس با من براتون توشتم. اما پلسخ ندادید. گفتم اینجا بنویسم و پیگیر دخواستم بشم. چه شد؟ رسید دستتون؟ (درخواست راهنمایی راجع به پذیرش کانادا) n.mirzapour67@yahoo.com

سلام. شرمنده ام ببخشید هر روز سر نمیزنم به بلاگ. جواب دادم.

ّبی قرار پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 23:53

سلام وودی من اوایل هفته امتحان تافل بالاخره دادم اما افتضاح بود
ریدینگ و لسنینگ برام یه غوله هنگ کردم سر جلسه خوب نرسیدم به امتحان .... باید یه بار دیگه امتحان بدم فکر کنم با اون امتحانم

بگذریم ووی جان من الان دارم مکاتبه میکنم با استادا میگن که فاند ندارند من چکار کنم؟ ادامه بدم مصرانه به درخواستم به اونا؟
به استرالیا . اروپا هم تازه میل زدم اینو گفتن

سلام
بله متاسفانه آسون نیست که آدم فاند بگیره. تافل هم امتحان آسونی نیست.

سلمان پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 ساعت 13:54

مهندس اینکه میگن کار پیدا کردن با مدرک دکتری سخته درسته؟
چون بعضی ها میگن کار پیدا کردن با مرک مستر راحت تره
با تشکر از پاسخ هات

این رو هم اضافه کنم که وقتی خاطراتت رو مینویسی واقعا لذت میبرم

کار تخصصی تعدادش کم میشه اما خب کاندیدا هاش هم کم میشه. نظر من اینه که برای بعضی رشته ها که نیاز کمتری به دکترا هست بله اما برای اکثر رشته ها نه.

زهرا چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 23:14

سلام
یه مدت بود که کم میومدم وبلاگتون. الان بعد مدت ها اومدم. و مطالب اخیر رو خوندم خیلی خوب بودند.
ممنون ازتون که تجریبیاتتون رو مینویسید.

سلام
خواهش میکنم. حالا کانال تلگرام راه بیفته فکر کنم راحتتر بتونین به مطالب دسترسی داشته باشین.

sama چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 19:45

وودی عزیز خونه ی جدید مبارک .استخدام نیرو مبارک . برات احساس خوشحالی و غرور میکنم .امیدوارم هر روز موفق تر باشی.

هنوز که نکردم. ایشاله این هفته فردا یه اینترویو دارم و شنبه هم دو تای دیگه و بعد هفته دیگه یکی رو میگیریم. البته از همین الان میدونم که این دختر هندیه که فردا باهاش صحبت میکنم احتمال زیاد میگیرم چون تا حالا همه چیزش خوب بوده.

سلمان چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 16:25

مهندس نظرت درمورد اینکار چیه :
بعضی ها با پذیرش دکتری میان آمریکا و بعد از دو سال مدرک معادل فوق لیسانس میگیرن و انصراف میدن بعد هم وارد بازار کار میشن.
میخواستم نظرت رو بدونم که بنظر شما درسته اینکار یا نه واسه کسی که هدفش کسب درآمد هست و البته مهاجرت

نظرم خوب نیست. بچه های ما یکی دو نفر همچین کاری رو کردن. یکی اینکه از طرف دانشگاه بد بهشون نگاه میکنن چون منابع دانشگاه رو هدر دادن. دوم اینکه کسی که دو سال خونده معمولا دو سال دیگه داره که دکترا بگیره مگر مشکل خاصی باشه که نخواد بگیره. اگرنه مدرک دکترا تا آخر عمر با آدم میمونه. کلا تجربه من از دکترا خیلی مثبته. سطح آدمایی که باهاشون آشنا میشی و نشست و برخواست داری زمین تا آسمون فرق میکنه و بعد هم همه حتی خارجی ها به یه دید احترام خاصی نگاه میکنند.

سلمان چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 14:58

وودی خان چند تا سوال داشتم
1_الان با چه ویزایی اونجا هستی
2_دیگه مشکلی برای اقامت نداری؟

۱- ویزای F1 روی OPT ام.
۲- هنوز گرین کارت نگرفتم. شرکتمون یک ماه دیگه بهم میگه که میخواد چکار کنه.

زسول سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 08:52

لطفا باز هم از تجربیاتتون بنویسید جناب دکتر

چشم حتما.

الیکا یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 13:48

وودی جان سلام

چقدر خوب کردی خاطراتتو نوستی باز. خیلی خوبه. چقد دلم برای امریکا تنگ شد! منم چند سال پیش چند ماهی اونجا بودم و برگشتم ایران که پشیمونم! بگذریم! خونه جدید مبارک، ایشالا واست خیر داشته باشه

سلام
خواهش. بله ممنونم.

nima یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 01:26

سلام وودی
ببخشین
شما رشته تحصیلیتون چی بوده؟

سلام
ببخشید باید از اول وبلاگ قبلی شروع کنین!

gsa شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 23:02

او....

در مورد ی مطلب مهم یادم رفت اظهارنظر کنم مــــــــــقاله!!!
فکر کنم فقط می تونم برات آرزوی موفقیت کنم
و لطفا ایشالله وقتی جاپ شد، لینک بده ما هم ببینیمش

منم دوتا مقاله دارم، با اون استاد داغون ، نمیدونم پذیرش میشن یا نه....
هعییی این استاد کلا همه جوره مسیر تحصیلی منو خراب کرده

بهرحال، منتظرم خبر چاپ مقاله ت رو بشنوم

قوی باش دکتر وودی جان

یه قانون نانوشته ای هست میگه مقاله رو که بنویسی بالاخره یه جایی چاپ میشه! موفق باشین

gsa شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 22:57

سلام
به به مبارک باشه دکتر وودی جان
چه خونه خوبی از همینجا معلومه انشالله به شادی

آخییی... سرما خوردگی خیلی بده... راستش دوست ندارم دکتر بازی در بیارم، ولی تجربه شخصی خودمو میگم(منم خیلی بد سرما میخوردم، از اونا بودم که کل پاییزو زمستون رو مریض بودم )، جینسینگ بخور (نه زیاد، یکمی) اینجا ی سری شربتای جینسینگ کره ای هست، خیلی خوش مزه نیست، ولی جداً از وقتی خوردم دیگه سرما نخوردم
میدونی جینسینگ خیلی خوب و قویه، ولی زیادشم برای ماها خوب نیست، چون بدنمون عادت نداره، ولی کره ای ها خودشون از بچگی تا پیری میخورن، زیادم میخورن...
*میدونم احتمالا خودت میری در موردش مطالعه می کنی، شایدم خونده باشی در موردش، شایدم نه...؛ ولی در کل برای من که خیلی خوب کار کرد
دیگه.... میوه و سبزیجات و مایعات زیاد بخور
دعا میکنم زودتر خوب شی، کاملا در این مورد درکت میکنم


با تبریک بخودم، بالاخره دفاع کردم اصلاحات رو هم انجام بدم از شر استاد بدجنسم راحت میشم



وای... چقدر خوب...
بی صبرانه منتظرم در مورد استخدام اون آدم خوش شانس بخونم از اینکه چجوری و بر چه اساس انتخابش می کنی هم لطفا بنویس

بازم ممنون و خیلی مرسی که می نویسی
شاد باشیو موفق و پیروز

سلام
ممنونم. به سلامتی که دفاع کردین. خواهش میکنم و موفق باشین

سجاد شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 22:31

سلام دکتر جان
انشالا خدا شفا بده. ما ازینجا کاری ازدستمون بر نمیاد بجز دعا...
همینجور که خودتون گفتید تغییرات ناگهانی هوا خیلی موثره. بقول معروف دو هوا شدن خیلی بده.
البته اینجا توی ایران هم خیلی اوضاع بهتر نیست. آنفولانزا شایع شده و چند روز پیش توی اخبار میگفت 80 درصد مردم فارس مبتلا شدند.
بازم خدا شفا بده..
تفریحات سالم هم خیلی به تقویت روحیه و ایمنی بدن کمک میکنه. راستی نگفتی اونجا تفریحات سالمتون چیه؟
بازم خدا شفا بده ما اینجا که میشینیم مطلب هاتو میخونیم فکر میکنیم شما کلا خوشی و هیچ غم و غصه ای بابت زندگی شخصیت نداری و کلا همه چی عالیه...
بیاد حرف یکی از دوستان پدرم افتادم که میگفت انسان کلا در رنج آفریده شده...

سلام
خواهش. آره اینجا هم شنیدم یه 70 نفری از آنفولانزا مردن!
تفریح چیه؟ ما که اینجا اصلا تفریح نداریم!
تفریح من فعلا یادگیری گیتار و حرکات موزون و Xbox و دوچرخه سواری دور دریاچه و پیاده روی توی مکان های طبیعی, بازدید از موزه ها و ... است.

ملودی شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 17:46

هیچکی مث شخص من سرما نمیخوره
کارای اقامت و اینا چی شد دکتر جان؟

اقامت هم ایشالله تو این ماه معلوم میشه که شرکتمون میخواد چکار کنه. اگر نکرد که دیگه خودم برای خودم فایل میکنم.

Mary شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 16:29

Good luck man

نرگس شنبه 14 بهمن 1396 ساعت 01:25

wow
کلی اتفاقات خوب پس افتاده. خونه جدید مبارک. توی عکسها ک خیلی خوشگله. امیدوارم سال (های) خوبی رو توش سپری کنی.
از استخدام ادم جدید بنویس ک چ جوری پیداش کردی و چه معیارایی برات مهم بود.
سرماخوردگی بد دردیه، من توی خابگاه یک هفته سرماخوردم فقط سوپ میتونستم بخورم تنهای تنها بودم واقعا حس میکردم بیهوش میشم بعضی وقتا . دو کیلو وزن کم کردم تو اون یک هفته
آبلیموی تازه و عسل برای سرماخوردگی خیلی خوووبه امتحانش کن
امیدوارم
سلامت باشی و به همه اهدافت توی سال جدید برسی.

ممنونم!
هنوز که استخدام نکردیم ایشالله این هفته انجام میشه. حتما یه پست کامل مینویسم که چطوری شد.
ممنون سرما خوردگی هم فعلا بهتر شده. از ترسم 10 تا لباس رو هم میپوشم دیگه سرما نخورم!

یه پسر جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 16:58

به به!
بلاخره وودی پست گذاشت!
وودی جان وقت کردی ایمیل هارو هم جواب بده
مرسی برادر

جواب داده بودم که. لطفا اگر جواب نگرفتین برام بذارین دوباره.

فیروزه جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 13:17

سلام من از خواننده های خاموش هستم. میخواستم بهتون بگم واسه سرماخوردگی این شربت های دوقلو که یکیش مخصوص روزه یکیش مخصوص شب خیلی واقعا سریع اثر میکنه. توی اکثر فروشگاه ها هستش اگرم نبود والگرین دارتش. شربت روزش خواب آلود نمیکنه و هر چهار ساعت باید بخوریش و شربت شبش رو قشنگ باید قبل خواب خورد و خرس رو میندازه قشنگ ولی خوبیش اینه که ادم راحت میخوابه. اگرم گلو درد دارید یا سرفه ازین آبنبات های مخصوص بگیر بخور جواب میده.

سلام
بله این Nyquil اینا رو داشتم. از اون آبنبات ها هم میخوردم. مشکل اینه که من هر وقت سرما میخورم سینوس هام چرک میکنن و آبریزش هم بیشتر مال اوناست و برای همین به این سادگی خوب نمیشه.

آلبرتو جمعه 13 بهمن 1396 ساعت 12:59 http://www.zirebaran.blogsky.com/

سلام.
منم مثل شما اول هر سال یکسری هدف تعیین میکنم اما واقعا نمیدونم چرا یک مدتی که میگذره همه چیزو فراموش میکنم و تموم میشه!

چجوری میشه اینقدر نظم داشته باشیم و همه وقت به یک هدف فکر کنیم که فراموش نشه! شما راه حل خلاقانه ای داری؟
مثلا یکی از راه ها اینه که هدف رو بزرگ بنویسیم و یجایی از اتاق نصب کنیم که روبروی چشم باشه:)

ممنون از شما دکترجان

سلام
روش برایان تریسی اینه که هر روز بنویسین. ده دقیقه بیشتر وقت نمیگیره و هر روز از اول روی یه کاغذ بنویسین ممکنه اهدافتون عوض بشه اما حداقل اونایی که تکرار میشن توی ذهن میمونن. من خودم این روش رو استفاده نکردم اما اهدافم رو نوشتم توی کامپیوتر و هر روز یه نگاهی بهش میندازم. اگرچه انرژی ام برای رسیدن به همش کافی نیست اما از وقتی این کار رو کردم بهتر شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد