زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

آن پشه هم تویی...

ما بی ریشه, ما کرکس, ما آشغال, ما مگس, ما پشه...

رو امام را گو: "آن پشه هم تویی ما هیچ نیستیم." (نقل از ابوسعید)

نظرات 13 + ارسال نظر
gsa چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 23:16

کانال تلگرام؟
منم میخوام...

چشم درست کردم همینجا لینکش رو میذارم. یه کم صبر میخواد دیگه!

Arash سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 23:02

سلام دکتر وودی عزیز.
ممنون که وقت میذاری و هنوزم آپدیت میکنی
یه سوال داشتم...
فکر میکنم شما از دانشگاهتون فاند TA گرفتید برای سال اول. اما برای سال های بعد چی؟؟ بهتون فاند دادن؟؟ RA یا فوشیپ هم گرفتید؟؟
البته عذرخواهی میکنم اگر سوالم ی مقدار شخصیه.تجربیات شما خیلی بدرد میخوره

سلام
من همه رو TA بودم تا آخر. معمولا TA ها رو همونطوری نگه میدارن مگه اینکه استادشون بخواد RA بده.

سعید سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 15:36

وودی دیدی کسایی رو که دکتری بگیرن اونجا ولی نتونن کار پیدا بکنن چون احتمالا ضعف مهارت داشته ن؟ در واقع میخوام بدونم دکتری گرفتن تو آمریکا مهارت کافی رو به اشخاص اضافه می کنه؟

من تو یک دوراهی هستم، نمیدونم بعد از ارشد ی مقدار کار high-tech انجام بدم تو ایران بعد بیام برای دکتری، یا نه معطل نکنم و سریعا مقدمات اپلای کردن رو فراهم کنم.

من میخوام بمونم و کار کنم ولی نگران اینم که ضعف مهارت داشته باشم برای ورود به بازار کار بعد از دکتری. دارم فکر میکنم خب توی ایران بهتر و راحت تره که این ضعف ها رو پوشش بدم و وقتی اومدم اونجا خیلی راحت میتونم جذب بازار کار بشم. خیلی از اساتید رو میبینم که بعد از دکتری خوندن تو کشورهای خوب الان فقط تدریس میکنن و کارهای بزرگ واقعا نمیتونن انجام بدن. نمیخوام اون جوری باشم. میخوام آدم صنعت باشم نه آدم دانشگاه.
من رشته ام تو حوزه ی سخت هست و ابزار و فناوری محوره و( تو ی دانشگاه عالی ایرانم). منظورم اینه نرم افزاری نیست که زیرساخت آنچنانی نخواد.

دکترا گرفتن الزاما مهارت کار ایجاد نمیکنه اما خب بچه هایی که مهارت لازم رو نداشتن رفتن دانشگاه های کوچیک شروع کردن درس دادن. نظر منو که میدونی معطل نکن. حتی اگر نیاز به تجربه high-tech داری بیا امریکا سعی کن اینترنشیپ بری شرکت های high-tech.

ملودی سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 12:46

آخ جان کانال تلگرام خیلی راحت تره
آقاااا من جمله ابوسعید رو دیدم از زیباییش به وجد آمدم اون مصرع رو در تاییدش نوشتم این زیر...
الان بادیه و اینها رو کشیدی وسط دیگه از ظرفیت ادبیاتی من خارجه

خب بخون وارد بشه

هافمن سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 11:26

ای بابا، شما هم که افت کردی

؟

سجاد دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 22:07

این دکتر هم فقط بلده با احساسات ما بازی کنه....
یهو دو ماه دوماه نمیاد یه هو هم دوشب پشت سر هم میاد باعث میشه ما هم هرشب بیایم سر بزنیم . حالا جالب اینجاست که وقتی میبینم چیزی نذاشته حالم گرفته میشه

میذارم دیگه. خب کلی کامنت و پیام میاد مجبورم اونا رو جواب بدم اول.

فاطمه دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 21:52

نیستیم دیگر ....

سجاد دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 10:11

من الان سه چهار سالی هست که دلم میخواد دیوان شاعرا و حکمت ها و داستان های پند آموز رو بخونم ولی وقت نمیشه. حالا اگر شما ازین ب بعد لطف کنی و بزاری توفیق اجباریه که بخونیمش...
مرسی

من چیزایی که به ذهنم میاد رو مینویسم اما خودتونو از گنجینه عظیمی که به فارسی هست محروم نکنین.

محمد جواد دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 00:53

وودی جان تو رو خدا بیشتر پست بذار
من به شخصه داشتم با وبلاگت زندگی میکردم
مواقعی که نمی نویسی انگار زندگی نمیکنم
ممنون

چشم حتما. کانال تلگرامش رو دارم درست میکنم.

محمد جواد دوشنبه 25 دی 1396 ساعت 00:52

احسنت برادر

ارمین یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 12:35

دمت گرم

Mary یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 10:53

افرین

ملودی یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 08:53

تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت؟

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم
((سعدی))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد