زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

Patrick Bet David

یکی از سرگرمی های این چند وقت ویدئوهای Patrick Bet David هست. پدر پاتریک سوریه ای و مادرش ایرانی هست که ایران زندگی میکردند بعد از انقلاب میان امریکا. اوضاع خانوادگیشون خوب نبوده و ظاهرا پدر و مادرش جدا میشن و مادرش مجبور میشه برگرده ایران. خودش هم توی لس آنجلس بزرگ شده. از اون بچه تنبل ها بوده که همیشه بدترین نمره های کلاس رو میگرفته. یه روز که پدرش مریض میشه و میبرنش بیمارستان برای جراحی قلب به خودش میاد و میگه نمیخوام دیگه توی فقر دست و پا بزنم و از اونجا تصمیم میگیره که هر جوری شده پولدار بشه. یه روز به یه مهمونی که پولدارهای زیادی توش دعوت بودن میره و اونجا یکی بهش یاد میده که شروع کنه از دیگران بپرسه که چه کمکی میتونه بهشون کنه و از کمک کردن به دیگران شبکه بزرگی از آدم ها رو دور و بر خودش جمع میکنه و کم کم پول در میاره تا جایی که شرکت خودشو شروع میکنه. توی هر ویدئو یه قسمت کوچیکی از زندگیشو تعریف میشه و به سادگی نمیشه همه داستان رو از یه ویدئو در آورد اما در کل مطالب جالبی رو میگه. الان هم توی یوتیوب داره چیزایی که از کارآفرین بودن یاد گرفته رو در اختیار بقیه میذاره. 

https://www.youtube.com/user/patrickbetdavid



بعضی از ویدئوهاش برای من خیلی خیلی جالب بودند و باعث شد که طرز نگاهم نسبت به بعضی چیزا عوض بشن. مثلا من همیشه فکر میکردم که اونایی که به ورزش علاقه دارن نمیتونن آدمای موفقی باشن چون ورزش ها وقت تلف کردن هستند اما دیدم که این آدم کارت ورزشی جمع میکرده! یا مثلا فکر میکردم بدنسازی کار کردن کار بیخودی هست و آدم نمیتونه هم بخواد کارآفرین باشه و هم بتونه بدنسازی کنه اما یاد گرفتم که نه تنها این کار وقت تلف کردن نیست بلکه کمک میکنه که آدم انرژی داشته باشه و تصمیم گرفتم که یه کم منظم تر ورزش کنم. همینطور فکر میکردم که برای کانال یوتیوب باید هفته ها برای یه برنامه وقت بذارم اما یاد گرفتم که با چند ساعت توی هفته هم میشه یه ویدئو با کیفیت درست کرد. همینطور یاد گرفتم که چطوری میشه کسی که دانشگاه نمیره اینقدر موفق میشه و دلیلش هم اینه که کتاب های زیادی رو میخونه و با وجود اینکه دانشگاه نمیره چندین برابر کسی که دانشگاه رفته مطالعه داشته و خیلی برام جالب بود که این آدم هفته ای چندین کتاب رو تموم میکنه. من خودم هنوز اینقدر کتاب نمیخونم ولی حتما شروع میکنم.



نظرات 14 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 23:41 http://naghashlabkhandha.blogfa.com

چ خوب
من عاشق ادمای ایده آل گرام ،خودمو همه مسخره میکنن ،میگن دیوونه ای و دنبال کارای نشدنی
این مطلبو دیدم ، هورمون دبوونگی و رویا پردازم ترشح شد
مرسی ،عالی

دهه شصتی :)

Azadeh دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 11:42

مرسی وووودی واقعا عالی بود
بازم از این کارآفرینا شناختی معرفی کن

چشم!

علی یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 18:43

وودی جان رنک ٣٠ یواس نیوز منظورت هست یا کلی؟! ویرجینیا توی رنک یؤ اس ٣٢ هست. اینم الان یادم افتاد، یه ریکام هم إز یه استاد ایرانی یکی از دانشگاهای انکلیس دارم که توی زمینه کاری من خیلی قدر و شناخته شده است

یو اس نیوز رو میگم.

محمد یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 00:31

سلام دمت اقا ووودی این کانال خوبی بود باز هم چیز های خوب دیدی و استفاده کردی معرفی کن...همینطور نرم افزار و startup و و..

چشم حتما بیشتر مینویسم. من چیزایی که دوست دارم و استفاده کردم رو میذارم و نمیخوام دایره المعارف درست کنم.

علی شنبه 29 مهر 1396 ساعت 12:30

وودی جان یک سوال دارم ازت.کسی که تافل ۱۱۶ و جی ارای ۳۳۰ داره و ۳ تا مقاله isi توی ژورنال های با ایمپت بین ۳ و ۴ ولی معدل خوبی نداره شانسی برای دانشگاهای امریکا داره؟معدل لیسانسم ۱۴.۶ و معدل فوقم ۱۵ هست بدون نمره پایان نامه.خیلی سردرگمم که برم اروپا فوق مجدد بخونم یا امریکا جایی خواهم داشت؟البته این هم بگم لیسانسم خواجه بودم فوقم صنعتی اصفهان.اگر شانسی دارم توی چه حدود رنکی فکر میکنی؟مثلا یک جاهایی مثل دانشگاه ویرجینیا خیلی زیاده خواهی هست؟ممنونم ازت

به نظر شرایط خوبیه. برای امریکا باید شانس داشته باشین فقط معدلتونو باید توی SOP خوب توجیه کنین مثلا بگین مجبور بودین کار کنین و نمیشده معدلتونم بالا نگه دارین و... در مورد رنک نمیدونم ولی برای تاپ 30 فکر نمیکنم شانس بالایی داشته باشین

مرجان جمعه 28 مهر 1396 ساعت 13:11

یوتیوب در کل فوق العادست و کسی که ازش محرومه از دنیای جدید محرومه.جدا از دانش چه کمدین ها و انیماتورای کمدی خوبی داره از سوپر وومن تا جیدن اسمیث.

بله امیدوارم که توی ایران هم رفع فیلتر بشه.

محمد جمعه 28 مهر 1396 ساعت 01:38

سلام
خیلی خوب و مفید بود، استفاده کردم. کاش بیشتر توضیح بدهید.
از این جور مطالب بیشتر بگذارید.

سلام
حتما میذارم اما نفهمیدم کجا رو باید بیشتر توضیح میدادم.

محمدهادی پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 19:38

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم.

Really?

m1r1 پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 09:16

عالی بود

خواهش

Ali چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 20:29

سلام
امشب به صورت اتفاقی وبلاگ اولتون رو دیدم من چند سال پیش تصمیم داشتم به خارج از ایران برم ولی نشد بماند چرا وقت مطالبتون در مورد رفتن رو خوندم واقعا یاد گذشته افتاد استرس های که رفتن یا نرفتن نوشتین جالب بود دقیقا مثل من بود واسه همین تا آخر خوندم شما تصمیمتون رو گرفتین و رفتین منم موندم حالا ازدواج کردم ی بچه دارم از اینکه کنار خونواده هستم خوشحالم ولی اوضاع کار دیوانه کننده ست ولی شکر راضیم به همین از اینکه تجربیاتون رو گذاشتین با صداقت ممنون

سلام
خدا رو شکر که راضی هستین. خواهش میکنم.

محمدرضا چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 00:19 http://masire-zendegi.blogsky.com/

چه کانال خوبی معرفی کردین. مرسی واقعا :)

خواهش

Amirreza سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 23:09

سلام
زمان دانشجویی خوابگاه هم داشتین؟
کلا نظرتون در مورد دوستای خوابگاه چی؟
ادمو از درس میندازن ولی خوب نمیشه صحبت نکرد یا با هم تفریح نکرد
واقعا موندم
مرسی

سلام
بله من یه ترم خوابگاه بودم. تجربه خوبی نداشتم. بچه ها خیلی شر بودند و نمیذاشتن درس بخونم. تفریح بعضی وقتا بیرون میرفتیم.

ملودی سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 00:58

من هم ورزش دوست داشت هم کتاب ولی موفق نبود :))
شوخی کردم. اون اول اولش نفهمیدم چجوری با کمک کردن به دیگران شروع کرد!

خب نگاه کنین کانالشو خودش بهتر میگه.

ساقی دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 21:11 http://saghism.blogsky.com

سابسکرایب کردم. خیلی خوبه که اینارو معرفی میکنی.

خواهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد