زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

جواب 90 درصد سئوالایی که برام با ایمیل میاد یا پیام خصوصی میذارین

هر دفعه که میام یه چیزی بنویسم یه تعدادی پیام تکراری گرفتم که اونا رو جواب میدم دیگه نمیرسم بنویسم. دوست من اگر میخوای چیزی بپرسی  اول فکر کن ببین من میتونم جواب بدم یا نه.

مثلا شانس ادمیشنم معدل X لیسانس معدل Y فوق  توی یه رشته ای که من اسمشم نشنیدم چقدره؟ چه میدونم خب. هزار نفر مثل شما. ببین نمره جی آر ای تافلت چند میشه و... هر جی بالاتر بهتر شانست هم بیشتر. قبلا هم گفتم.

یا مثلا کجای لس آنجلس خونه بگیرم؟ چه میدونم بابا. من اصلا اونجا زندگی نکردم بدونم چی به کجاست.

یا مثلا از چه راهی با شما ارتباط برقرار کنم؟ از همین راهی که اینو نوشتی خب ارتباط برقرار کن.

یا مثلا این شماره منه به من زنگ بزنید ازتون مشورت بگیرم؟ برادر من, خواهر من بنده مشاور تلفنی خصوصی که نیستم از اینجا زنگ بزنم به شما یکساعت دونه دونه بگی مثل معدل لیسانسم اینه.بعد برسیم به این نقطه که جی آر ای نداری یا مثلا رشته اتونو نمیدونم یا مثلا هزار تا سئوال تکراری که جواباش توی بلاگ هست رو بخوام یکی یکی خصوصی جواب بدم.

یا مثلا شما ووچر gre اشتباهی خریدم میخوام بفروشم. آخه من چه کمکی میتونم کنم. خرید فروش ووچر که نمیکنم.

یا مثلا امریکا خوبه یا نه؟ عجب بابا. چه میدونم. برای یکی خوبه برای یکی نیست. تا خوب چی تعریف بشه.

تبلیغات وب سایت های دیگه هم دوست ندارم بذارم. اینجا بلاگ شخصیه. نظرات و تجربیات شخصی خودمو توش مینویسم. اگر یه بلاگی یه مطلبی چیزی خودم خونده باشم دوست داشته باشم میذارم اگر نه شرمنده ام.

بازم بود الان یادم نمیاد. امیدوارم دیگه از این چیزا نگیرم و اگر بگیرم دیگه جواب نمیدم.

نظرات 8 + ارسال نظر
خرسی یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 01:30

وودی من که گفتم به کمکت نیاز دارم سوالم در مورد اینا نبود. من کلا در مورد کل زندگی گیر افتادم!! ینی لازم دارم از یه نفر که مهندسه بپرسم ببینم آیا تو مغزش همون چیزی میگذره که تو مغز من میگذره؟! منم مهندسم! البته پاستوریزه!!

ببخشید اینو یه وقتی نوشتم که خیلی درگیری ذهنی داشتم و میامدم یه کم بنویسم که راحت بشم و مجبور بودم سئوالات تکراری رو جواب بده. کلا اینطوری آدمی نیستم و تا جایی که بتونم کمک میکنم. میشه خواهش کنم سئوالاتتونو برام ایمیل کنین؟

Arian پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1396 ساعت 06:06 -http://

بمین جناب وقتی چندین سال ، وقت ات رو هدر کردی أین مطالب رو نوشتی ، یه سری جوان عاشق امریکا أو ، فیلم های هالیودی که نشستن اینارو خوندن ، معلومه أزت سؤال میکنن ،
تو که انقد ناراحتی ننویس تا سوال نکنند ، کسی مجبورتون نکرده ،

وقتی هدر نرفته. سئوال هم خیلی ها میکنند و جواب میدم سئوال های بی معنی رو جواب نمیدم

نسیم شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 21:13

وودی جان مطالب مربوط به اپلای رو کجا گذاشتی؟ میشه لینکشو بذاری؟

http://zireasemanekhoda.blogsky.com/

soroor شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 22:03

سلام
همین الان این بلاگ جدیدتون رو دیدم قبلش براتون ی پیغام فرستادم که چی شد رفتین؟ همه چی براتون اوکیه؟

راستش دارم سعی میکنم بورسیه بگیرم
ولی جدیدا فکر میکنم دارم کم میارم، احتیاج به یکمی روحیه دارم...
از اینکه با بلاگتون آشنا شدم خوشحالم


براتون آرزوی موفقیت دارم

سلام
همه چی خوبه.

مینا چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 16:42

دوست عزیز هیچوقت با لحن تمسخر با مخاطباتون حرف نزنین .

چشم معذرت میخوام اگر بی احترامی شده. شاید اون روزا که مینوشتم کلی از این پیام ها میگرفتم و نمیتونستم جواب بدم.

MimSaad پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 19:47

نه آقا دمت گرم همین اطلاعاتی هم که می ذاری کلی کمکه.

خواهش

فرید سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 12:19

سلام وودی. میگما الان من بازار هستم. میخواستم بپرسم این تیشرت آبیه بیشتر بهم میاد یا سفیده؟
مزاح کردم. داداش خیلی دوست دارم و تقریبا دو سال هست که با بلاگت آشنا شدم. قضیه اون حس ششمی که میگی رو دقیقا در مورد خودت دارم. از همون اول که مطالبت رو خوندم کلی جذب صحبتهات و منطقت شدم و کلا خیلی خوشم میاد ازت داداش. من الان اپلای هامو کردم و منتظر جوابم. می خواستم بدونی که خیلی از مطالب بلاگ قبلیت برای اپلای استفاده کردم و یجورایی اطلاعات پایه ایمو از اونجا گرفتم و یه Head start خیلی خوب بهم داد. برات دعا میکنم و امیدوارم یه روز ببینمت از نزدیک اگه قسمت شد.

ندید آبیه رو بردار کمتر میخواد بشوریش :)
خواهش ممنون.

...؟؟ سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 01:18

سلام خوبین وودی جان اعصاب خودتو خورد نکن
درکت میکنم ولی چرا اینقدر خشن؟؟ همینا رو خیلی با طمانینه تر هم میشد بگین،
و قل لعبادی یقولوا التی هی احسن
نه اینکه گستاخی باشه نه. یه ذره بزرگوارانه تر....
شما تا الان لطف کردین سوالا رو جواب دادین
ولی میتونستین بگین دوستان به این دلیل و به فلان دلیل از جواب دادنتون معذورم.
انشالله که موفق باشین

سلام. خشن نیست که معمولیه. گفتم که دیگه نخوام سئوال تکراری جواب بدم. بعدشم فرد خاصی رو که نگفتم کلی گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد