زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

شیکاگو روز ششم - Old town

بعد با اتوبوس رفتم محله Old town. یه خیابون که پر از رستوران و بار بود. توی خیابون یه زن و مرد هم فارسی صحبت میکردن که انگار خونه اشون اونجاها بود. اصلا هم پارکینگ گیر نمیامد.






از این فضاهای ترسناک که توی فیلم های گانگستری هم میشه دید اونجاها پیدا میشد.



توی راهم یه کوروت قدیمی هم دیدم. فکر کردم ای بابا اینم زمان خودش یه ماشین خیلی خفنی بوده. الان شبیه اسباب بازی شده.



بعد از گردشی در مرکز شهر برگشتم هتل چون فردا هم باید میرفتم سر کار.




نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 4 شهریور 1397 ساعت 23:45

سلام آقای دکتر ممنون از مطالب خوب شما و وقتی که گداشتید. ببخشید من یک راهنمایی میخواستم.من قرار نبود برای آمریکا اقدام کنم اما به دلایلی از هفته پیش میخواستم برای آمریکا اپلای کنم. من وبلاگ شما را در مورد GRE خوانده ام.اما با توجه به زمانی که برای اپلای ماتده به نظر شما میتوانم نتیجه بگیرم و چه راهکاری در این زمینه دارید.حقیقت ایتکه در یک آزمون آزمایشی شرکت کردم و متاسفانه 290 شدم. وربال را 140 و کوانت را 150 شدم. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید. راستش برای رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه محل تحصیل شما اقدام میخواهم بکنم.

سلام
راستش نمیدونم چقدر مونده اما اگر زمان اندکی دارین وقتتون رو بیشتر بذارین برای ریاضی. نمره ریاضی اتون برای مهندسی ها باید بهبود پیدا کنه. در ضمن میتونین با دانشگاه هم مکاتبه کنین و ببینین چه نمره ای میتونه کمک کنه که فاند بگیرین مثلا ازشون بخواهین اگر جایی متوسط نمره کسانی که قبول شدند رو دارند بهتون بدن.

احمد شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 12:26

وودی سلام
با درآمد سالیانه 150 هزار دلار چه سطح از زندگی رو میشه تو لس آنجلس یا بوستون داشت؟

سلام
یه زندگی متوسط معمولی خوب.

سارا یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 13:28

سلام ببخشید من مقاله به انگلیسی نوشته‌ام و تقریبا در متن علمی مشکلی ندارم صحبتهای افراد را هم تقریبا اگر شمرده صحبت کنند میفهمم اما برای listening و speaking خیلی مشکل دارم منظورم محاورات معمول نیست مثلاً در محیط علمی که نیاز به بحث ارابه مثال حتی شوخی است گویا حرف کم نیاوردم و نمیتوانم خوب نظرم را بیان کنم و در نتیجه کنار میکشم. ببخشید شما راهکاری برای این مشکل دارید. من در یک کنفرانس شرکت کرده بودم و متوجه این ضعفم شدم با وجود اینکه IELTS 7.5 دارم. از لطف شما بسیار ممنونم.

سلام
منم همینطور بودم تا جایی که میدونین بهترین کار اینه که بیشتر خودتونو توی همچین شرایطی قرار بدین تا بهبود پیدا کنین. پیشنهاد میکنم کتاب های صوتی گوش بدین در این مورد میخوام بنویسم.

نگین یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 11:17

سلام وودی
چرا میگی برید ترکیه؟؟ ترکیه برای تحصیل واقعا جای مناسبیه؟؟؟ منظورت برای کار هست یا تحصیل؟ برا یه فوق لیسانس برق ترکیه چه نکات مثبتی میتونه داشته باشه؟

سلام. چون در حال حاضر از شرایط ایران بهتره. اگرچه متاسفانه آقای اردوغان هم داره مسیر حکومت فعلی ایران رو میره.

رزا شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 12:26

وودی ما این همه جون کندیم و رسیدیم به دو قدمی پذیرش گرفتن با فاند، ولی الان حتی پول تافل رو به سختی جور میکنیم. واقعا وحشتناک شده. یک پست بذار و یه کم دل ما فقرا رو تسلی بده و اگه راه حلی به ذهنت می رسه بهمون بگو. دوست دارم

واقعا درک میکنم. خودم هم روزای خیلی سختی رو گذروندم. یادم میاد که دلار دو برابر شده بود و من شش ماه حقوقم رو نگرفته بودم و حقوقم نصف شد. راه حلی ندارم اوضاع اقتصادی خوب نیست و چند ماه دیگه بدتر میشه. میتونین بزنین برین ترکیه الان وقتشه.

Aida پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 19:45

سلام دوست عزیز 
من وبلاگ اول شما رو خوندم و خیلی دوست دارم که منو راهنمایی کنید
میدونم شما مشاور نیستید اما من واقعا نیاز با راهنمایی دارم چون از نظر من شما آدم موفقی هستید، متاسفانه کسی توی این کشور‌ حاضر به راهنمایی نیست چون هیچکس دلش نمیخواد کسی پیشرفت کنه .
من دو سال به گرفتن دیپلمم مونده و واقعا سر در گمم که آیا ارزش اینو داره که من کلی زحمت برای رفتن به خارج از کشور بکشم یا بهتره که همین زحمت ها رو برای آماده شدن برای کنکور ایران بکشم
ممنون میشم جوابش رو برام ارسال کنید در ضمن من آدمی هستم که خیلی تلاش میکنم برای رسیدن به هدفم
از اونجایی که نمیدونم ایمیلم رو میبینید یا نه
خوش حال میشم جوابم رو بدید هرچند بسیار کوتاه
Aidapurmoghadam@gmail.com

سلام
ببینید زحمت کشیدن که قطعا ارزشش رو داره اما برای لیسانس بخواهین جایی فاند بگیرین خیلی بعیده. برای همین زحمت رو برای کنکور بکشین که یه دانشگاه خیلی خوب و رشته خیلی خوب قبول بشین. البته اگر از پس هزینه های بر میایین با شرایط فعلی میگم که حتی اگر میتونین برای ترکیه هم اقدام کنین حتما کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد