زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

این روزا

قبل از اینکه بقیه سفر شیکاگو رو بنویسم میخوام یه کم در مورد این روزا بنویسم. قرار بود که شرکت ما چهار ماه پیش کار گرین کارتم رو شروع کنه. الان چندین ماهه و  هنوز قدم اول رو برنداشتن. این موضوع خیلی منو ناراحت کرد. آخه چرا مردم در مورد قول هایی که میدن اینقدر بی تفاوت هستن.  یعنی نمیشه روی هیچ کسی توی این عالم حساب کرد که سر حرفش باشه؟ همه کارها رو خودم باید تنهایی انجام بدم؟ خب انجام میدم اما مگه من چقدر وقت دارم که همه کاری کنم؟  بعد هم شروع کنن دو سالی حداقل طول میکشه گرین کارت بگیرم. یه جورایی دلم برای خانواده ام خیلی تنگ شده. یه دو روزی میشد که اصلاح نکرده بودم. امروز توی آیینه نگاه کردم و دیدم نصف موهای صورتم سفید شدن. میگم ای خدا پیر شدیم نشد یه سری برگردم ایران. این آگست میشه 6 سال که امریکام و نتونستم برگردم. دیگه داره میشه 35 سالم و فکر میکنم که نصف بیشتر عمرم رو طی کردم. اگرچه از مسیری که آمدم خیلی راضی ام اما فکر میکنم که چیزی هم به انتها نمونده و شاید نتونم همه کارهایی که میخوام رو تا قبل از مردنم تموم کنم. بابابزرگم 63 سالگی فوت کرد. خدا بیامرزدش خیلی دوستش داشتم. هیچوقت یادم نمیره که دبستان بودم برام دوچرخه خرید. یعنی اون دوچرخه بهترین کادوی زندگیم بود. فکر میکنم که منم احتمالا همین 60 سال اینا زندگی میکنم و فقط 25 سال مونده و انگار که تا حالا هیچ کاری نکردم.


الان یک هفته ای میشه که موبایلم خراب شده و کلی وقتم رو تلف کرده. دیگه فردا میخوام برم یه گوشی نو بخریم. یه چیزای اینطوری که پیش میان کارهای غیرواجب میشه آپدیت بلاگ به تاخیر میفته. فردا برم یه آیفن نو آخرین مدل بگیرم خودمو راحت کنم. خدایی این گوشی دیگه خیلی خیلی اذیتم کرد. چندین بار باتری گرفتم دو روز خوبه و یه دفعه کامل خاموش میشه. تا یه باتری جدید میندازم دوباره عین روز اول خوب میشه و باز دو روز بعد از اول. یه سری هم باتری امو گذاشتم توی فریزر و شارژ شد اما دیگه کار نکرد. خلاصه داستانی شد این گوشی. توی شرکت گوشیمو باز کردم که باتریشو عوض کنم و کارت SD اشو در آوردم که ببینم مشکل از اون هست یا نه و یادم رفت بذارم سر جاش. فرداش که رفتم شرکت دیدم کارت حافظه اش نیست. خیلی خیلی ناراحت شدم. این دو ماهه همه عکس هامو با گوشیم گرفته بودم چونکه لنز اون دوربین قبلی ام غبار گرفته بود و دیگه بیرون نمیبردمش.خیلی ناراحت شدم که عکس و فیلم های این مدت رو از دست دادم. باید یه دوربین همراه ضد غبار بگیرم. یه جستجویی کردم اما چیزی که سبک باشه بتونم راحت بذارم توی جیبم و کیفیتش هم خوب باشه پیدا نکردم.


در ضمن نمیشه هم گیتار تمرین کرد و هم تایپ کرد. ناخن های دست راستم رو بلند گذاشتم که بتونم باهاش گیتار بزنم اما تایپ کردنم رو با سختی مواجه کرده. فکر کنم فردا برم کوتاهش کنم. گیتار هم همه میگفتن آسونه. خیلی سخته. یعنی انگشت ها هی کش میان باز درست نمیشه بزنی. من چند جلسه ای رفتم جلو اما هنوز نمیتونم یه آهنگ بزنم. آکورد عوض کردن هم خیلی سخته. برای فردا بلیت کنسرت یانی دارم که براش خیلی هیجان زده ام. یه گوشی بگیرم کارهامو سر و سامون بدم بیشتر مینویسم.

نظرات 36 + ارسال نظر
محمد جواد دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 21:15

وودی جان خوبی؟
خیلی کم کار شدیا
ازت بیشتر انتظار داریم
تعریف کن داستان شرکت حل شد؟

سلام. چشم. شرکت پروسه اشو تازه همین هفته پیش چهارشنبه شروع کرد اما با این سرعت مورچه ای که اینا دارن و اوضاع امریکا فکر کنم باید یه فکر دیگه ای کنم.

re یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 14:38

مجدد سلام. من شدیدا منتظر پستتون راجع به سرمایه گذاری رو استارت آپ ها در امریکا هستم. اگر ایده ای شماره یک خودش نباشه چی باز هم میشه براش سرمایه گذارپیدا کرد؟ کلا خیلی دوست دارم حرفاتونو بخونم

سلام. لطف دارین حتما.

.... یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 09:52

چرراااااااااااااااااااااااااااااا نمینویسی یک ماه گذشت خوب...مطلب آموزشی و اینا چه شد جناب دکتر
هنوز گوشی نخریدین؟!

سلام وای وای تند تند میگذره به خدا نمیفهمم چی میشه. گوشی هم خیلی وقته گرفتم الان یه پست میذارم.

ساره68 سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 18:01 http://sare.seddighi@gmail.com

سلام..من 29 سال دارم و قصد مهاجرت به چین رو دارم..تمام کارها رو انجام دادم..اما چند روزه خیلی مضطربم..میترسم از پس اینکار برنیام..

سلام هر کاری سختی های خودشو داره. برو دوست نداشتی برگرد!

میثم شنبه 23 تیر 1397 ساعت 22:09

سلام
یک سئوال دارم و نظرت رو می خوام.
من ایران آی تی خوندم و تو این زمینه کار می کنم و توی بازار کار خودم خیلی شناخته شده هستم. به همراه خانمم بالای 20 تومن در ماه در آمد داریم. اما سودای تحصیل خارج رو در سر داریم. خونه و زندگی و ماشین هم تهران از خودمون داریم.
به نظرت درست هست موقعیت مون رو از دست بدیم و اپلای کنیم خارج از کشور ؟

سلام
به نظرم بستگی داره که چی از زندگی میخواهین. اگر راضی هستین و همه چیز خوبه و حوصله دردسر و سختی ندارین خب بذارین بگذره. اگر نه من همیشه مشوق تغییر و کسب تجربه هستم.

باران شنبه 23 تیر 1397 ساعت 19:54

سلام وودی.
کم کار شدید؟چرا نمی نویسید؟

سلام
شرمنده ام اوضاع روحی خیلی خراب بود. از امروز بهترم دوباره مینویسم.

عبد خدا پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 15:23

سلام آقای وودی!
با درآمد خالص ماهیانه 12 هزار دلار تو ایالت تگزاس چه سطح زندگی رو میشه داشت؟

سلام
زندگی بالاتر از متوسط.

gsa چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 14:19

سلام سلام
خوبی وودی جان؟ حال و احوال؟ اوضاع به میلت هست؟

سلام. شکر خدا نفسی میاد و میره.

آلبرتو یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 22:49 http://zirebaran.blogsky.com/

سلام آقای دکتر.
ما کماکان پیگیر پست های پر انرژی شما هستیم.
و ایده ی وبلاگ نویسی و ثبت لحظات رو هم از شما گرفتم.
ممنون بابت همه چیز.

سلام لطف دارین حتما. بلاگ نویسی تجربه خوبیه

Blest شنبه 16 تیر 1397 ساعت 19:28

سلام
نبودی نگرانت شدیم!
از این روزایی که آدم خسته میشه و به هرچی فکر میکنه تو نظرش ناامید کننده و ناراحت کننده میاد همه مون داریم. مواظب باش طولانی نشه و انرژیتو نگیره!
به انرژیه اون روزایی فک کن که با انگیزه gre میخوندی و 2-3 روز همه چیو گذاشتی کنار- سیمز بازی کردی... (یعنی عاشق این هدف دار سیمز بازی کردنت شدم :)) )

سلام
ممنونم. نه همیشه همینه. احساس آدما بالا و پایین داره

m.a چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 23:18

وودی شصت سال خیلی جوونه خدا نکنه ایشالا که لااقل 85-80 عمر کنی!

حتی اگر اونقدر هم عمر کنم فایده زیادی نداره چون دیگه آدم انرژی جوانی رو نداره.

gsa چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 18:48

ممنون از راهنماییت وودی جان

خواهش میکنم

جسارت نباشه دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 21:15

از طریق گزینه تماس با من پیام فرستادم فرصت کردید بخونید پاسخ سوالی نخواستم فقط یه مطلب بود عرض کردم شاید کمکی کرده باشم.

بله خوندم. خواهش میکنم لطف کردین

محمدرضا شنبه 9 تیر 1397 ساعت 19:54

سلام دکتر وودی نازنین، من خیلی وقته طرفدار پروپاقرص وبلاگتم ، نوشته هات هم قشنگه هم انرژی زا ، ازت میخوام که ناامید نشی و با قدرت ادامه بدی و یه خواهش ازت دارم ، اینکه بیشتر بنویسی

سلام حتما

محمدرضا شنبه 9 تیر 1397 ساعت 13:16

سلام
خسته نباشی امید وارم توی کارهاتون همیشه موفق باشید .

یکی از دوستان گفتن وبلاگتون به آدم انرژی میده اینو راست میگه زندگی جالب و پر انرژی دارین . وبلاگتون عالیه .

ممکنه بعد یکی دو سال ما هم به استرالیا مهاجرت کنیم و چون دانشجوم میخواستم بدونم اگه بخوام دانشگاه های اونجا(آمریکا) پذیرش بگیرم چقدر برای رشته فیزیک نجوم یا مهندسی فیزیک هسته ای سخت گیری میکنن ؟؟

دانشگاه های سطح متوسط

در مورد این رشته ها نمیدونم

gsa پنج‌شنبه 7 تیر 1397 ساعت 19:28

سلام دوباره...

مرسی که با حوصله به کامنتا جواب میدی

در مورد وضعیت کلی ش میخواستم بدونم، چقدر آینده داره؟
بنظرت دکتری هوش مصنوعی ادامه بدم بهتره؟ یا برم سراغ بازی سازی؟
از نظر علاقه هر دوشو دوست دارم، ولی در مورد آینده بازی سازی خیلی مطمئن نیستم...

سلام
خواهش میکنم.
انتخاب من هوش مصنوعیه. بازی سازی خوبه اما صنعت بازی انحصاریه و به این سادگی نمیشه توش موفق شد در حالیکه هوش مصنوعی تازه داره شروع میشه.

سمیه چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 15:03

سلام
من توی وبلاگ تونم پیام گذاشتم
منم مث شما رویای پی اچ دی خوندن در امریکا رو دارم و مکاتباتی هم داشتم می تونم ازتون کمک بگیرم؟ ممنون میشم

سلام
بهم ایمیل بزنین جواب میدم ولی قبلش بلاگم رو از اول تا آخر بخونین.

زیر سایه خدا چهارشنبه 6 تیر 1397 ساعت 10:59 http://ziresayehekhoda.blogsky.com

سلام وودی
چرا کم پست میذاری؟
بذار ما منتظریم

سلام. بیخوابی :( چشم مینویسم.

علی دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 20:00

سلام
وودی جان، شما الان وضعیت سربازیت چجوری هست؟ الان براتون داره غیبت می‌خوره؟ پولی رو که گذاشتید تا اجازه خروج بگیرید هپلی هپو شد؟ الان از این قانون که غایبن میتونن حداکثر در سال دوبار بیان ایران نمی‌تونید استفاده کنید؟
من قصد دارم اپلای کنم، اما خدمتم هنوز مونده، از طرفی موقیت هم برام توی یکی از دانشگاه‌های آمریکا جور شده، از این میترسم که بیام آمریکا بعد توی ۴، ۵ سال یه بار هم نتونتم سری بزنم به ایران (به دلیل اینکه نمی‌خوام برم خدمت).

سلام
سرباز فراری :) فکر کنم هنوز غیبت رد نکردن آخه مدارک ندادم وزارت علوم. پول هپولی میشه اما همونطوری که میشد پیش بینی کرد با دلار حساب کنی اونقدری مهم نیست. یادم میاد اون روزا چقدرسختی کشیدیم تا سند گذاشتیم. توی همین فکر قانون 2 بار توی سال هستم ولی اول باید اقامت اینورم رو درست کنم. برای همینم از دست شرکتم شاکی ام.

زینب دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 16:52

سلام وودی امیدوارم حالت خوب باشه.
خیلی فک کردم چی بنویسم که کمکی باشه در جهت خوب شدن حالت اما ب نتیجه خاصی نرسیدم :)
بعضی موقه فکرای منفی میاد سراغ آدم مهم اینه که بهشون بال و پر ندی و بتونی زودتر بیای بیرون از اون حال و هوا. دلتنگی هم هست همیشه. ولی خب دوری و دوستی خیلی خوبه.
به تجربه هایی که بدست اوردی فک کن و اینکه اگ میموندی هیچوقت چیزایی ک الان داری نداشتی. اینجا هم ک اوضاع هر روز بدتر داره میشه :||

سلام
ممنونم. نه بیشتر خستگیه و به خاطر کم خوابی. دو روز که میخوابم درست میشه و...

..... یکشنبه 3 تیر 1397 ساعت 11:40

نوشته هاتونو دوستدارم :) در واقع از اینکه هدفدار زندگی میکنید بیشتر خوشم میاد وبلاگتون پر از انرژی هر موقع کم میارم میام اینجا :)
الان به مرحله ای رسیدم که میخوام متولد بشم همیشه تو ذهنم بود اگه دوباره متولد میشدم فلانو فلان کار انجام میدادم اما فهمیدم هر موقعی هم که بدنیا بیام بازهم دانش علمی من از صفر شروع میشه و باید با تلاش کسبش کنم و اینکه متوجه شدم مهم نیست تاریخ تولدت یا حتی تاریخ مرگ یه آدم کی باشه مهم اینه چه روزی واقعا متولد بشی و بخوای واقعا زندگی کنی (بشر متفکر و انسان) حتی یه روز ولی تو اون یه روز جوری برای اهدافت بجنگی که انگار فردایی نیست تهشم هر موقع وقت بازی تموم بشه با لبخند بخودت میگی ایول موفق شدم راضیم از خودم
تازشم جناب دکتر خان ،موی سفید که باحاله :)
پ.ن: مطالب آموزشی (کارآفرین و...) هم فراموش نشه لدفا

مرسی لطف دارین. حتما میذارم. فکر کنم باید دوباره روزانه بنویسم که برسم چیزایی که میخوام رو بذارم.

آه شنبه 2 تیر 1397 ساعت 18:27

گوشیتو عوض نکن. بنظرم باهاش بساز. چون فکر کنم بعدی هم همینطوری برات خراب بشه. این تکنولوژی روز درسته معمولا کار راه اندازه ولی این چیزاش رو معمولا دست ما نیست کنترلش کرد

کجای کاری ترکوندمش. آمدم این udin رو گرفتم که فلش اش کنم به قول اینوری ها آجر شد! یه نوت 8 گرفتم.

Aliakbar جمعه 1 تیر 1397 ساعت 12:29

سلام
این دومین باره دارم پیام میدم از اینکه خیلی روان در مورد زندگی مینویسی ممنون راستش منم ی سال پیش تو سی سالگی دو سه ماه ی اینجوری شدم پسش خودم گفتم عه نصف عمرم رفت ی مدت ذهنم رو مشغول کرده دوره سختی بود ولی سعی کردم به چیزایی که به دست اوردم فکر کنم ولی دیدم رو به اینده باشه کم کم حالم بهتر شد.
واقعا۶سال خونواده رو ندیدن سخته انشاالله زودتر میبین شون....
باز هم ممنون موفق باشی

سلام
ممنونم. همینه وقتی آدم زیاد کار میکنه و خسته میشه و خوابش هم خوب نیست به غرغر کردن میفته.

Guy Fawkes پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 05:37

سلام وودی. من همیشه وبلاگت رو دنبال میکنم ولی الان برا اولین بار نطر میزارم اونم بخاطر قست پایانی نوشتت. بله... دقیقا گیتار!!! چون خودمم به شدت این رو تجربه کردم. گیتار واقعا ساز سختیه و عموم مردم به اشتباه اون رو ساده حساب می کنند. گیتار ده ها سبک داره و در نوازندگی اون ده ها پارامتر وجود داره و زیبا و صحیح نواختنش بسیار زمانبره و ناخن هم واقعا رو مخه. به جرات میگم گیتار از ساز های دیگه سختتره. البته موسیقی کلا سخته و تلاش میخواد ولی گیتار فرق داره...

سلام
مرسی. آره امروز یکی از همکارام دید و پرسید و منم گفتم آره. گفت نگران نباش گیتار یه دفعه ای خیلی خوب میشه. خودش قبلا گیتار کلاسیک میزده.

Pedestrian چهارشنبه 30 خرداد 1397 ساعت 16:18

سلام وودى جان. من در یکى از کشور هاى همسایه مسافرت رفته بودم و با یه فرد انگلیسى آشنا شدم و در حین صحبت بعد از اینکه گفتم ایرانیم رفتارشون عوض شد و اصلا مایل به ادامه دوستى نبودن!
براى تحصیل به زودى به امریکای شمالى میام میخواستم بدونم اونجا هم باید منتظر این رفتار ها باشم؟ اینطورى که نمیشه اونجا موندگار شد و زندگى کرد و ...

بله منتظر باشین. همه اینطوری نیستن اما یه عده ای هستن. میشه موندگار شد که این همه موندن

هامون سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 18:03

وودی تو از خستگی نگو که کمرمون داره می شکنه تو ایران ... حتی آزمون زبان دادن هم پولش رو نمیشه جور کرد

وای خدا به داد برسه. ایران بودم افسرده شده بودم. هر دفعه زنگ میزنم مامانم اینا میگن اوضاع بدتر شده و همه چیزا گرونتر شده.

علی سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 14:48

سلام وودی
1-ایشالله گرین کارت درست شه!(صبر ایوب هم مهمه)
2-خوش قول بودنم مهمه به نکته خوبی اشاره کردی سعی میکنم تو اخلاق کاریم رعایتش کنم.(ممنون بابت این گوشزدت)
3-خدا امواتتون بیامرزه،خوب آدم هم هیچ وقت جون نمیمونه و عمر دست خداست ایشااله صد سال عمر کنی ایشالله زود برگردی به ایران و پیش خانواده محترمتون که یه روحیه مشتی بگیری!و بعد ادامه کار....
5-راستی نمیخوای یه کانال (youtube) راه بندازی و تجربیاتون رو برا دیگران به اشتراک بذاری!!(البته اگه وقت و حوصله داشتی)
برات آرزوی موفقیت میکنم وودی عزیز!

سلام
ممنونم. چرا حتما میخوام درست کنم ولی وقت نمیشه. هم کار فول تایمم هست و هم پروژه و هم فعالیت های فوق برنامه! اینا هم تموم بشه باید دنبال مدارک گرین کارت و مقاله هام باشم.

پری سیما سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 07:12

سلام حوبید
همیشه به یادتونم و دنباال می کنم نوشته هاتونو بعنی یهو میام مال یه ماه و می خونم. من برگشتم کانادا و حالم اینبار خوبه. یه کتاب مجموعه ی داستان هام و چاپ کردم ایران. خیلی دوست دارم براتون بفرستم بخونید و نظرتون و بهم بگید.
پی دی اف اش رو دارم نمیدونم چطور بفرستم براتون.

سلام. خدا رو شکر. چه جالب. برام ایمیل کنین zireasemanekhoda@yahoo.com

مسافر دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 10:07

سلام رفیق
نگران نباش این روزها نیز میگذرد
امیدت رو از دست نده

سلام
نه امیدی از دست ندادم فقط خسته میشم.

مهناز دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 09:39

سلام
سی وپنج سالگی که چیزی نیستتتتت اقای دکتررر.سفیدی مو ربطی به سن نداره
گوشی نو مبارککککک
اینستاگرام ندارین؟اونجا راحتتر نیست؟

سلام
آره. ممنونم. چرا اینستاگرام هم هست خیلی فعال نیستم. دوستان هم همه معترض ان که چرا پست هاشونو نمیخونم و لایک نمیزنم.

سجاد دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 00:54

انگار از وقتی ترامپ زده زیر حرفش همه دارند میزنند زیر حرفشون...
اینم از امریکایی ها...
جسارتا زودتر ازدواج کن. تنهایی بدجوری داره بهت فشار میاره...

ترامپ زیر کدوم حرفش زده؟ نه اینا هم واقعا پروسه ندارن وگرنه شرکت های بزرگ راحتتر این چیزا رو جلو میبرن. جسارتا دخترش بود که ازدواج کرده بودم :)

پگاه یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 22:46

سلام آقای دکتر. ببخشید یک سوالی داشتم البته اگر شخصی نیست و تمایل داشتید پاسخ بفرمایید. ممنونم. اگر شرایط اجتماعی و اقتصادی را کنار بگذاریم، به نظر خودتان از لحاظ ثبات شغلی و پیشرفت علمی و شغلی آیا می‌توانستید وضعیتی که الان دارید را در ایران بدست می آوردید؟ ببخشید اگر خوب عنوان نکردم منظورم این است که در وضعیت علمی و شغلی فعلی شما چقدر خودتان نقش داشتید و چقدر محیط نقش دلشت؟
ممنونم

سلام
نقش خودم 99% بود و محیط 1% من توی ایران هم به نظر خودم خیلی موفق بودم. توی یه شرکت تاپ کار میکردم و پروژه های در مقیاس کشوری انجام دادیم. اینجا کمتر راضی ام چون برد پروژه ها خیلی کوچیکترن اما امید به آینده خب بیشتره چون میدونم اینجا شانس زندگی ای که میخوام بیشتره. اینجا زندگی ام خیلی معمولیه. شاید چندین برابر بهتر از ایران باشه اما از نظر کسانی که اینجا هستن کاملا معمولیه. اگر بتونم اینجا شرکت خودمو داشته باشم و تجارت کنم اما قضیه فرق میکنه. این امید توی ایران نزدیک به صفر بود اما اینجا زیاده.

Mahan یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 19:50

سلام آقای وودی!
من سر موضوعی به دوراهی رسیدم خیلی ممنون میشم اگر در اینباره یه توضیح نسبتا کامل و خوبی بدین!!!
من امسال دوره کارشناسی رو تموم کردم سال بعد کنکور ارشد دارم!حالا با توجه به اینکه برای تحصیل در مقطع دکترا قصد خارج از کشور دارم(آمریکا یا کانادا)موندم ارشد رو ایران بخونم یا اروپا(آلمان یا ایتالیا).از طرفی یه عده میگن چون دو تا از ملاک های آمریکایی ها برای دادن پذیرش معدل بالا و مقاله هست اگر ارشد رو در یکی از دانشگاه های تاپ ایران بخونیم هم معدل بالا و هم مقاله راحت تر بدست میاد از طرفی هم یه عده میگن دانشگاه های آلمان بواسطه اعتبار و جایگاه شناخته شده ترشون در دنیا میتونن پلی باشن بزای گرفتن پذیرش از دانشگاه های تاپ آمریکا در مقطع دکترا البته این هم شنیدم که دوره های انگلیسی زبان در آلمان و ایتالیا سطح کیفی پایین تری از دوره های آلمانی یا ایتالیایی دارن!حالا با همه این تفاسیر برای کسی که هدف نهاییش دکترا گرفتن در آمریکا یا کانادا هست به نظر شما که این مسیر رو تا تهش رفتین کدومش منطقی تره؟!

سلام
اگر میتونی ارشد رو اروپا بخونی به نظر من بهتره. من خودم ایران خوندم و کیفیت آموزشی از دانشگاه های متوسط امریکا بالاتره اما اروپا موقعیت بیشتره. بعد هم شاید همونجا ادمیشن گرفتی. به نظر من هر روزی که از ایران زودتر خارج بشین بهتره.

مرجان یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 17:32

همه اطرافیانم توی سن ها مختلف بهم میگن انگار عنرشون رفته و هیچ کاری نکردن...شاید بعضی وقتا بهتره نرمال بودن خودمونو بپذیریم و از خود زندگی لذت ببریم.البته شما که کلی میشرفت علمی هم کردی.

ممنون. من لذتم رو دارم میبرم ولی خب انتظارم از زندگیم بیشتر بود.

gsa یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 16:00

إ... راستی
خیلی خیلی ممنون که باز نوشتی
راستش من یکی که همیشه وبلاگتو چک میکنم و منتظر پست جدیدم (مثل ایمیل شده برام)

بازم ممنون بابت همه پست هایی که میزاری
هر وقت هم دلت گرفت پست بزار فوق فوقش اگر کمکی هم از دستمون برنیومد،میاییم میگیم آخیی...
حداقل وقتی یبار بنویسی دلت باز میشه شایدم مشکلت کوچیکتر بشه

موفق باشی و شاد

ی سوال
از وضعیت بازی سازی خبر داری؟

خواهش میکنم. لطف دارین. چه سئوالی دارین؟

gsa یکشنبه 27 خرداد 1397 ساعت 15:50

سلام وودی جان
کلی خسته نباشید... بنظر میاد روزای پرمشغله و شلوغی رو پشت سر گذاشتی، با یکمی اعصاب خوردی...
پیشاپیش مبارک گوشی جدیدت
و خیلی خیلی خوش بحالت که میری کنسرت یانی حسابی خوش بگذره خوش بگذرون

روح پدربزرگت شاد... منم پدربزرگمو خیلی دوست داشتمو خیلی زود از دست دادم.......

اما در مورد سن و سال و اینا گفتی...
بنظرم به آخرش فکر نکن وقت داری... کیفیت زندگیا فرق کرده، شاید بیشتر عمر کنی ولی سعی کن تا آخرش با کیفیت و شاد و عالی زندگی کنی :) به سن و سالم فکر نکن...
ای بابا اینقدر دردسر هست که دیگه فکر کنم بهترین راه این باشه که سن و سال و بزاریم کنار

شاد باش و آروم
آرزو می کنم کارهای گرین کارتت خیلی زود درست بشه و بتونی بی دغدغه هرجا میخوای بری

سلام
مرسی. نه همه چیز خوبه فقط بعضی وقتا دلتنگی هست و بیشتر هم به خاطر اینه که خوابم به هم ریخته. ممنونم بابت آرزوهای خوب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد