زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

جشنواره سلتیک (1)

امروز زنگ زدم به دوست چینی ام و گفتم با هم بریم فستیوال سلتیک که امسال دومین سالش بود. شهر Sherman یه یک ساعتی با خونه من فاصله داشت. با این حال دیگه دوست دارم راه های دورتر رانندگی کنم دوست دارم حالا که هوا خوب شده آخر هفته ها هر هفته یه جایی برم. رسیدیم کلی ماشین پارک شده بود و یه جمعیت زیادی جمع شده بودند.





یه جایی داشتن آهنگ های قدیمی میزدن. رفتم توی حال و هوای این بازی های وایکینگ ها و ...



دور تا دور هم پر از فروشگاه صنایع دستی و چیزای مربوط به فرهنگشون بود. بعضی هاش خیلی جالب بودن و اکثرا قیمت ها فضایی بودند.





اون وسط هم جا بود که میشد از آفتاب در امان موند و داشتن آهنگ های قدیمی رو میزدن. بعضی آهنگ هاش خیلی خوب بودن.



نظرات 4 + ارسال نظر
محمد صالح جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 17:08

وبلاگ قبلی شما مطالب براکنده بود و بسیار زیاد

و البته دسته بندی هم داره.

ارمین دوشنبه 3 اردیبهشت 1397 ساعت 00:36

آخه اون داج رم 2500 رو کجای دلم بذارم
چرا این عروسکا نباید وارد ایران بشن اخه و ما یه هایلوکس رو بخریم 300 میلیون ینی با دلار پنج تومنی هم حساب کنی میشه 60 هزار دلاااار

نمیدونم.

محمد صالح یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 ساعت 20:02

سلام وقت بخیر
شرایط ابلای برای رشته برق چجوریه (چه برای اونجا چه هرکشور دیگه)؟ میگن سخته درسته؟ والا ما دانشگاه درست حسابی نیستیم الانم ی سال دیگه کنکور ارشد میخام بدم . بنظر شما برای کنکور وقت بزارم دانشگاه تابی قبول بشم تاثیر داره برای ابلای؟ برای مقاله دادن چطور؟ جوری هست که دانشگاه تابی تاثیر بزاره بر روی کیفیت مقالم؟
و اینکه معدل کارشناسیم احتمال بسیار زیاد بالا هجده میشه
و از الان میخام شروع کنم به کار بژوهشی
ممنون میشم راهنماییم کنین
ممنون از وقتت

سلام
میشه بپرسم که بلاگ قبلی منو خوندین؟

ملودی شنبه 1 اردیبهشت 1397 ساعت 15:19

چیز خاصی ندارم بگم گفتم کامنت بذارم یچیز غیر خاص بگم، همینجوری.
حالا ایرانی دلخواهتون رو پیدا نکردین با غیر ایرانی ازدواج کنین و چیزای جدید یاد بگیرین. چه اشکالی داره.
و اینکه هعی روزگار، همیشه فکر میکنم آخر به آرزوهام میرسم یا سقفشون کوتاه تر میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد