زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

صبحانه دانشگاه

امروز با بچه ها رفتیم دانشگاه برای صبحانه. اولین برنامه ترم بود. دختر همسایه امون رو هم که خیلی دوستش دارم با خودم بردم. صبحانه خیلی خوب بود و بعد از مدت ها حلیم خوردیم و غذاهای ایرانی دیگه برای صبحانه. بعد از اینکه از اونجا برگشتیم رفتیم سمت دریاچه. شاید بتونم بگم این دو ساعتی که دور دریاچه رو دوچرخه سواری کردیم بهترین دو ساعت پارسال یا شایدم همه عمرم بود. 



کلا امروز خیلی بهم خوش گذشت. کاشکی خوشبختی همیشگی بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
aida دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 15:04

دقیقا یعنی چی ک کیفیت دخترای ایرانی پایینه ؟
گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده !!!

دقیقا توی کامنت ها توضیح داده بودم.
کلی هم به مثلی که زدین خندیدم. از کی تا حالا من گربه شدم و دخترا گوشت.

m.a دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 13:11

کیفیت دخترای ایرانی پایینه؟؟ میشه توضیح بدی ما هم بفهمیم یعنی چی؟

توی جواب کامنت یکی از دوستان نوشتم.

ممد پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 ساعت 15:03

یه ارسطو نامی هست تو سریال پایتخت
اونم از ازدواج شانس نیاورده تا حالا

صبا دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 14:39

جوابت به کامنت اول در مورد دختر همسایه رو که خوندم غش کردم از خنده:)) نوشتی مث همونا که زن من نشدن:)))
من بعضی وقتا فک میکنم اینا که میرن یه کشور دیگه و نمیتونن هم حالا حالاها برگردن ایران تکلیف اون بعد احساسی و عشقی و ازدواجی زندگیشون چی میشه؟؟ واقعا یعنی احتمالش هس ادم اونور با یه مورد دلخواه آشنا بشه

زندگی عشقی اشون هیچی نمیشه. ایران دخترا زیادن کیفیت پایینه. اینجا دخترا کم هستن کیفیت بالاست! من که حداقل سه چهار تایی پیدا کردم ولی خب قسمت نشد.

عحمد سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 23:40

در مورد دختر همسایه بنویس که شاخک همه تیز شده وودی

خبری نیست بابا. دختر همسایه هم یکی مثل بقیه دخترایی که دوست داشتم و آخرشم زن من نشدن.

مهناز دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 23:35

ایشالا که خوشحال باشی همیشه آقای دکتر

ممنونم.

.... دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 08:21

دختر همسایه
خوشبختیت همیشگی باشه انشالله ...
کلا وقت گذرونی با دوستا بعد از یه مدت آدم سرحال میکنه

ممنون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد