زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سفر به آتلانتا قسمت اول

این هفته قرار شد که برم آتلانتا تا هم به یکی از دوستان سر بزنم که برای اینترنشیپ رفته بود جورجیا تک و هم اینکه خانواده یکی دیگه از دوستان رو همراهی کنم. وقتی رسیدیم فرودگاه گفتن که پرواز دو ساعت تاخیر داره. این اولین بار بود که از فرودگاه love field پرواز داشتم. فرودگاه کوچیکیه ولی نزدیک مرکز شهره.  قرار بود که حدود 9 پرواز باشه و دیگه افتاد ساعت 1 و ربع نیمه شب. منم از سر کار آمده بودم و معمولا جمعه ها خیلی خیلی خسته ام ولی دیگه نتونستم بخوابم. دو تا بچه هم همراهمون بود که باید حواسم به اونا هم می بود. 



البته برای جبران این موضوع به هر کدوممون 100 دلار ووچر دادند که برای دفعه بعد که میخواهیم ازشون بلیت بخریم تخفیف بدن.



خلاصه حدودای ساعت 5 رسیدیم آتلانتا. فرودگاه آتلانتا به نسبت بزرگ بود اما به نظرم فرودگاه دالاس قشنگ تر آمد. حداقل منظره سیمکشی اینطوری تا حالا توی دالاس ندیده بودم.




نظرات 4 + ارسال نظر
دکتر ع شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 18:38

وودی مرسی که هنوزم مینویسی امیدوارم یه روز خبر ازدواجت رو بنویسی اینجا وودی چرا زن نمیگیر؟؟

خواهش. ترجیحا در مورد مسائل خیلی خصوصی دیگه صحبت نکنم اما خلاصه بگم که برای من ازدواج اینکه زندگیم بهتر بشه و احساس خوشحالی بیشتری کنم. تا الان کسی رو ندیدم که باهاش همچین حسی رو پیدا کنم. یعنی چند تایی بودن ولی نشد دیگه.

سعید پنج‌شنبه 26 مرداد 1396 ساعت 03:10

جناب وودی منتظر بقیشیم
لطفا از سفرتون عکس زیاد بزارید
اون چه مدل سقفی بود

چشم میذارم.

ملودی سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 13:00

خداروشکر شما یه سفر رفتی آخر
بعدش اینکه چه خوبه آدم کشور غریب 4تا دوست پیدا کنه.

آره وقت نمیشه برم سفر. گرین کارت بگیرم میترکونم.

محمد سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:15

راستی دکتر یادم رفت بپرسم
یه مقاله داشتی در مورد مقایسه سیستم اموزشی ایران و امریکا
اجازه دارم ازش استفاده کنم و یک موشن گرافیک بسازم

بله چرا که نه. ممکنه مطلب کامل نباشه. راستی اگر بهم یاد بدین که چطوری میشه مطلب رو اینفوگرافیک کرد ممنون میشم. من نمیدونم چطوری باید بنویسم که ازش بشه یه اینفوگرافیک خوب در آورد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد