زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چقدر خوبه کینکت

امروز یه Kinect برای XBox ام خریدم. اصلا تصورش رو هم نمیکردم که اینقدر خوب باشه. یعنی واقعا یکی از بهترین وسایل سرگرمی ای که خریدم همین کینکت بوده. البته میدونم که وقت بازی کردن ندارم اما همین که هر چند وقت یکبار با این بازی کنم خیلی خوبه.



توصیه میکنم که هر کسی که XBOX داره حتما کینکت اش رو هم بگیره. اصلا یه دنیای دیگه ایه.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد شنبه 14 مرداد 1396 ساعت 08:31

وودی اینکه cxbox 360 هست که
فکر کنم بدونی چقدر فرق کرده دنیا دیگه
فکر کنم یکی دو ماه دیگه ایکس باکس جدید معرفی بشه با قابلیت 4k
اون دیگه محشره.....
من خودم ایکس باکس وان دارم با رنگ خوشگل سفیدش با دسته ی خفنش
یک اشتراک ea هم گرفتم یک سال کلی بازی داره....البته برای ایران به صرفه هست چون یه گیم اینجا حدود 150الی 250 قیمت میخوره اونم بی دلیل منطقی

خواستم بگم دمت گرم گیمرم هستی دیگه

آره من قدیمی ام. نه نمیدونم چه فرقی کردم. همینم خیلی حال میده. البته اینم بیشتر باهاش یوتیوب میبینم تا بازی. یه زمان گیمر بودم الان هفته ای 1 ساعت هم پیدا نمیکنم که بازی کنم.

علی یکشنبه 1 مرداد 1396 ساعت 17:56

ی شب تو ی جمعی بودیم همه آخوند و پر از ریش و پشم، یهو ی ایکس باکس با کینکت رسید بهمون .. باورت نمیشه چطور مردای گنده میپریدیم بالا و پایین. من آخرش زوارم در رفته بود و نای تکون خوردن نداشتم
خنده ها و ریسه ها به کنار. ما المپیک بازی کردیم

هاها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد