زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه رستوران ایتالیایی

امروز بعد از کار آمدم یه رستوران ایتالیایی که تا حالا نرفته بودم. البته رستوران زیاده که تا حالا نرفتم چون خیلی اهل غذای بیرون نیستم. 



در کل خیلی دوست دارم وقتی رستوران ها تزئینات اون کشور رو دارند. انگار که وارد ایتالیا شدم




غذاش هم خوب بود دوست داشتم.



بقیه شب در کل خوب پیش نرفت!

نظرات 6 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 12 تیر 1396 ساعت 16:10 http://atre-bahar-narenj.blog.ir

مرسییی که جواب دادین
اره دکتراس...دیگه تصمیم گرفتم اونو بیخیال بشم رزومه ام رو بهتر کنم با یه نمره خوب دفاع کنم بعدش دوباره اقدام کنم برای یه جای بهتر ان شاالله

خواهش. ایشالله

صبا یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 18:46 http://atre-bahar-narenj.blog.ir

ببخشیدا شرمنده یه سوال دیگه
این که از چه دانشگاهی اونجا دکترا بگیرم توی سرکاررفتنم اونجا تاثیرداره واقعا؟؟؟برای ایران اگه بخوام برگردم چی؟؟؟اهمیت میدن؟؟
اخه الان توی ایران یه طوری شده دیگه خیلی فرقی نیس بین دانشگاه ازادی با منی که یه دانشگاه تاپ خوندم...تازه اون در اولویته چون معدلش بالاتره...
به نظرشما این دانشگاهه که اسنش رو توی کامنت قبلی گفتم وفول فاندهست رو برم که ۶ماه دیگه اس یا نه صبر کنم مثلا تا ۱سال دیگه که رزومه ام رو با مقاله ونمره زبان بهتر تقویت کنم؟؟؟

برای گرفتن اولین کار حتما که تاثیر داره و البته خیلی هم مهمه.
ایران رو نمیدونم.
اون دانشگاه رو نمیشناسم. یه کم در موردش تحقیق کنین اگر دکترا هست مطمئن باشین ارزش داره اگر نیست برای فوق لیسانس اونقدری نباید فرق کنه میتونین یه فوق بخونین و برای دکترا جا به جا بشین یه جای بهتر.

صبا یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 18:17 http://atre-bahar-narenj.blog.ir

سلام اقای وودی؟خوبین؟
ببخشید یه سوال؟
در مورد دانشگاه Villanova چیزی شنیدید؟؟اصلا فیلادلفیا چجور جاییه؟؟؟....خیلی مرددم:(...ممنونم

سلام
نه نشنیدم. فیلی خوبه!

آرمین یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 17:38

سلام وودی...خوبی؟یه سوال...تو آمریکام مثه ایرانه که یه آهنگ جدید میاد همه جا شنیده بشه تو همه برنامه ها تاکسی اینا؟الان مثلا آلبوم evolve از imagine dragons تو نت که خیلی رو بورسه...وضعش اونجا چطوره؟؟؟روزی چن بار میشنویش؟

سلام
نمیدونم ایران چطوریه اما اینجا یه لیست Top 10 یا Top 25 اینا دارند که رادیوهاشون بیست و چهار ساعت پخش میکنن که دیگه واقعا میره روی اعصاب. اون آهنگ رو نشنیده بودم. اپ iHeartRadio رو بگیرین فکر کنم میتونین همه استیشن های امریکا رو گوش بدین.

سربالا یکشنبه 11 تیر 1396 ساعت 09:18

با سلام. خواستم بگم خیلی از وبلاگتون خوشم اومد. از مطالب و نوشتارتون لذت میبرم. من خودم ابتدای راه اپلای هستم و خیلی دوست دارم از تجربیات دیگران استفاده بکنم. خوشحالم که اومدم وبلاگتون.

سلام. خوش آمدین.

ملودی شنبه 10 تیر 1396 ساعت 17:46

باز دیت داشتی خوب پیش نرفت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد