زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

رستوران چینی

امروز بعد از مدت ها کسی رو که برام کار پیدا کرده بود دعوت کردم رستوران. برای ناهار رفتیم یه رستوران چینی که تا حالا نرفته بودم. فضای رستوران خیلی قشنگ بود. من یه غذای مغولی سفارش دادم که خوش مزه بود. اون از یه شهر کوچیک بود و میگفت که مردم دالاس خیلی welcoming نیستند. میگفت جایی که اون هست مردم خیلی گرم تر و صمیمی تر هستند. توی دلم گفتم تو که امریکایی هستی اینطوری میگی ما چی بگیم. کلا چهل دقیقه بیشتر توی رستوران نبودیم و بیشتر حرفامون در مورد این بود که کار چطوره و چطور میگذره.




نظرات 5 + ارسال نظر
غروی پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 00:56

سلام من میخوام برای ادامه تحصیل اقدام کنم و همسرم رو با خودم ببرم
اصلا آشناییتی ندارم و نمیدونم حتی از کجا باید شروع کنم !!!
میشه راهنمایی کنید ؟
یا موسسه ای میشناسید کمک کنه

از بلاگ قبلی من. موفق باشین.

علی شنبه 3 تیر 1396 ساعت 12:07

سلام
وودی جان یه کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام بزن اونجا هم مطالبت رو بذار که دنبال کنیم :)

اونجا نمیشه پست نوشت و عکس گذاشت باهاش. بعد هم دوباره بحث فیلتر و... هست که دوست ندارم.

ملودی سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 18:52

غیر از غذا این میوه ها سبزیجات ارگانیک خوشگل مشگل هم دوست دارم یه روز امتحان کنم. انقدر خوشگل و خوشرنگن انگار سر باغ شستی آوردی مغازه. عکساشون که اینجوریه البته خودشو نمیدونم.

ملودی سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 18:47

وای خدا من عاشق اینم برم اینور اونور غذاهایی که تاحالا نخوردمو امتحان کنم.

sara سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 11:44

آفرین. چقد پست یهو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد