زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

در جستجوی خانه - West Village

توی اینترنت یه استارباکس دیگه پیدا کردم که امروز برم و اونجا بشینم کار کنم. توی نقشه که نگاه کردم فکر کردم که قبلا اینجا بودم اما بعدا که آمدم دیدم که بار اولی هست که آمدم اینجا. وقتی رسیدم گفتم وای خدای من اینجا هم دالاسه؟! چقدر با جایی که دانشگاه هست فرق میکنه. اینجا خیلی شبیه شهرهای بزرگ بود. کلی آدم بیرون نشسته بودند و داشتند غذا میخوردند. اینجا به نظرم بهترین جایی که بود که تا حالا آمده بودم.



استارباکس اش هم خیلی بزرگ و خوب بود و کلی جای نشستن و کار کردن با لپ تاپ داشت.



 داشتم فکر میکردم که خیلی اشتباهه که بخوام برم جای دیگه ای خونه بگیرم. اما بعدا که قیمت ها رو نگاه کردم دیدم که اینجاها واقعا گرونتر از اون بالاهاست. خونه ها هم اکثرا کوچیکتر و قدیمی تر هستند و جدیدا و بزرگتراش هم تقریبا 2 برابر اون قسمتی هست که من فعلا سکونت دارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد