زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یه روز خوب - تگزاس Bluebonnet - استارباکس

امروز وقت پر کردن فرم های مالیات بود. اون شرکتی که تابستون کار کرده بودم و پولمو کامل نداده بود هم تا همین امروز برگه های مالیات رو بهم نداده بود. دیگه صبح رفتم دانشگاه تا ظهر اونجا بودم تا فرم ها رو پر کنم و بفرستم. از که برمیگشتم تا برم اداره پست همینطوری که داشتم رانندگی میکردم یه خیابون رو اشتباهی پیچیدم و رسیدم به یه پارکی نزدیک دانشگاه. فضای خیلی قشنگی بود حیفم آمد که پیاده نشم و چند تا عکس نگیرم. یه خانواده هم اونجا بودند که داشتند از بچه اشون عکس میگرفتن. اینجا حسابی بهار شده و بهار تگزاس هم خیلی قشنگه.

گل معروف تگزاس توی این فصل Bluebonnet هست که جای جای شهر در آمده و خیلی قشنگه. زنبورهای روی گل ها هم واقعا منو کشته بود!








بعد هم یه سر رفتم دریاچه تا 10 هزار قدم روزانه امو کامل کنم. کنار پارک سگ ها و رفتم روی پل اونجا. چند دقیقه ای داشتم آدم ها رو نگاه میکردم که سگ هاشونو آورده بودند تا آب تنی کنند. 



بعد از دریاچه رفتم یک مرکز خرید تا ببینم میتونم یه شلوار بخرم یا نه. طبق معمول اندازه من موجود نبود و چیزایی هم که مونده بود خیلی گرون بود. اونجا یه دختره رو دیدم که شبیه الکساندرا بود و داشت با یه پسر داغون قدم میزد. 



بعد از اون رفتم کافی شاپ Starbucks نزدیک اونجا. پارسال ها هم آمده بودم اینجا اما چون یه کم از محل زندگیم دوره نمیام. داشتم فکر میکردم که کاشکی میامدم نزدیک اینجاها خونه میگرفتم. اینجاها پر از فروشگاه و جای راه رفتن هست و از دریاچه هم دور نیست که معمولا دوست دارم آخر هفته ها برم. امروز فهمیدم که چه جای خوبی رو من همیشه از دست دادم که نمیامدم اینجاها. حداقل اینجاها آدم چهار نفر دیگه رو میبینه. آخر شب سر صحبت رو با یکی هم باز کردم و یه یک ربعی هم صحبت کردیم و خوب بود. توی امریکا استارباکس محلی هست که مردم معمولا ملاقات میکنند. در واقع این مهم نیست که یه لیوان قهوه رو میده 2 دلار. مهم اینه که یه محلی هست که یه عده ای میان میشینن و با اینترنت کار میکنند و یا قرار ملاقات میذارن. 



از این به بعد محل شرکتم استارباکس هست و این پروژه ای که دارم انجام میدم رو میارم اینجا انجام میدم. پروژه ام خیلی کند پیش میره اما از کاری که دارم میکنم خیلی راضی هستم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1396 ساعت 21:41

وودی جون، من تحلیلهات و راه حل هات رو بیشتر از خاطراتت دوست دارم.

محمد شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 02:58

سلام وودی
خوبی؟ امیدوارم اوضاع خوب باشه برات میشه یکم بیشتر در مورد تجربیاتت از گرفتن پروژه مالیات و ....بزاری. منم دانشجو دکترام المان و علاقه دارم شرکت بزنم و پروژه انجام بدم.
مرسی

سلام
تجربه خاصی ندارم. آنلاین چیزی با قیمت مناسب پیدا نمیشه. اکثرا یه مدت زیرقیمت کار میکنند تا بتونن قیمتی که میخوان رو شارژ کنند که من قبول نکردم. این پروژه ای که میگم هم از طریق یه نفر که توی استارت آپ ویک پارسال آشنا شده بودم گرفتم که فعلا پولی توش نیست اما پتانسیل زیادی برای من داره و برای همین قبول کردم. مالیات هم تا وقتی که تنها صاحب شرکت باشی فرمول جداگانه ای نداره و هم اندازه مالیات بر درآمد روی همون فرمهای مالیات اعلام میشه. قوانین هر کشوری متفاوته.
در مورد تجربیات شرکت و این چیزا چون درگیرش هستم بیشتر مینویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد