زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یک روز بعد از کار در Katy Trail

امروز برای پیدا کردن خونه راهی منطقه دیگه ای شدم که نزدیک Katy Trail بود. اینجا مردم برای پیاده روی معمولا به مکان های خاصی میرن که برای همین کار هست. یعنی جای خونه عالی بود. از توی پارکینگش میشد رفت توی Katy Trail. دلم خواست که برم یه قدمی بزنم. پر آدم بود که داشتن میدویدند و یا با دوستاشون راه میرفتن. اینقدر آدم اینجا رد میشد که گفتم خدایا یعنی اینجا هم دالاسه؟ اینجا که شبیه آستین و شهرهای بزرگه. 



یعنی این منطقه فقط بهترین جایی باشه که من دوست داشته باشم زندگی کنم. هر روز میتونم اینجا راه برم و تازه به همه جای شهر نزدیکه. این مدت کلی بالا و پایین کردم که چطوری میتونم بیام این طرف اما به نتیجه نرسیدم. مشکل اصلی اینه که نه تنها اینجاها به مراتب گرونتره از محل کارم هم خیلی دوره. این اتوبان هایی هم که نزدیکش هستند هر روز ترافیک سنگین میشه. الان با محل کارم یه ربع فاصله دارم. بیام اینجاها فاصله ام بدون اتوبان میشه 40 دقیقه و از اتوبان توی شلوغی تقریبا 30-40 دقیقه راه هست و توی ساعت خلوتی 20-25 دقیقه میشه. متاسفانه ساعاتی که میخوام برم سر کار و برگردم ساعات شلوغی هست و علتش هم اینه که همه میخوان برن سرکار یا برگردن. البته مردم اینجا معمولا 1 ساعت هر روز رانندگی میکنن و از همکارام میپرسم اکثرا روزی دو ساعت توی راه هستند که بیان و برگردن اما خب من فعلا تصمیم ندارم وقتم رو اینطوری صرف کنم. با این اوصاف مثل اینکه قسمت نیست برم یه جای شهر که دوست دارم.

نظرات 16 + ارسال نظر
سعید شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 10:01

سلام جناب وودی.
ببخشید وضعیت سیستم حمل و نقل عمومی چجوریه؟ مثل شهر های بزرگ ایران میشه باهاش همه جا رفت. چه وسایلی اونجا گواهینامه نمی خواد؟

سلام
نه اینجا بدون ماشین نمیشه زندگی کرد. دوچرخه رو میدونم نمیخواد اما بقیه چیزا رو نمیدونم.

Fati یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 02:26

سلام وودی جان
من از خوانندگان قدیمیت هستم، الان هم امریکا مشغول تحصیلم، ببین وودی یه پست راجع به ویزای کار H1 بزار، الان من که سال دوم دکتری هستم ایا امید به ماندن در امریکا داشته باشم یا به نظرت دیگه نمیشه ویزا گرفت؟

سلام. موندن در امریکا برای شما افراد تحصیل کرده سال به سال بهتر میشه. h1b که پست نمیخواد. شما هر جایی بعد از درس کار بگیرین و از کارتون راضی باشین براتون اقدام میکنن. اگر دانشگاه باشین (استاد دانشگاه) که دیگه مثل آب خوردنه.

نارگیل یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 22:27

بابا آرمین اینقدر هولش نکن الان جواب میده

امیر یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 14:23 http://seire-takamole-man.blogsky.com

سلام وودی خان

خبری نیست ازت
منتظر پستای جدیدت هستیما

امیر جان دارم هفته ای یکبار چند تا پست میذارم.

آرمین یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 12:57

سوال نارگیل سوال من هم هست ٬جوابشو بده وگرنه دیگه کامنت نمیذارما

چی بگم آخه؟

مهرداد شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 11:51

سلام وودی
یه دونه اکانت اینستاگرام درست نمی کنی که هم خودت راحت تر عکسایی رو که میگیری رو اونجا بذاری و هم ما راحت تر بهت دسترسی داشته باشیم

Vahid شنبه 2 اردیبهشت 1396 ساعت 01:52

این منطقه ی پیاده روی فکر کنم واسه دوست پیدا کردن، دوست دختر و حتی همسر مناسب باشه. چون کلی آدم یه جا جمع شدن.
اونجا تعداد دختر مجرد چه طوره؟ فکر کن هر دختری که واسه دوستی انتخاب میکنی دوست پسر یا شوهر داشته باشه.

مینویسم.

Stifler پنج‌شنبه 31 فروردین 1396 ساعت 17:19

واقعا روزی 3-4 ساعت تو تهران تو راه بودی؟

کم کم داشتم از خودم ناامید میشدم اخه من تو یه استان دیگه روزی 3 ساعت توراهم هر روز:( و حس خوبی ندارم فکر میکنم اینجوری وقتم خیلی داره هدر میره:((

مردم اونجا از وقتشون داخل اتبوس و ... چجوری استفاده میکنن؟

تقریبا 3 ساعت. یک ساعت و نیم رفت و همینقدر هم برگشت. البته وقت آخرای شب و خلوتی بعضی وقتا 45 دقیقه اینا میشد. اینجا توی اتوبوس و ... اکثرا کتاب میخونن یا روزنامه (عین فیلمها!) توی ماشین هم تنها هستند پادکست یا رادیو و یا موزیک

سینا چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 20:37

وودی جان با توجه به کار شرکتت و ایده های خودت و .. میشه بگی به صورت کلی در روز چند ساعت وقت برای کارهای صنعتی و علمی و .. خودت میکنی؟

راستش هنوز زندگیم روال نشده که بگم روزی چقدر. بعضی وقتا از سر کار برمیگردم دو سه ساعتی وقت میذارم و بعضی وقتا از خستگی فقط میخوابم. بعضی روزا هم میرم بیرون. آخر هفته ها هم یک روزی رو برایش وقت میذارم. کلا شاید هفته ای 20 ساعت هم نشه.

آرمین چهارشنبه 30 فروردین 1396 ساعت 00:26

به سوال "نارگیل" جواب بده

چشم

a_girl سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 21:58 http://theroughsea.blogfa.com/

الان اینجا رو میخرید یا اجاره میکنید؟ اجاره خونه تو شهر شما چقدره حدوداً؟
من فکر نمیکنم آمریکا و کانادا شبیه چیزی باشه که تو بعضی فیلماس. البته به وضوح استثنا هست ولی فکر میکنم بالاخره اونام یه حد و مرزی دارن و اینجوری نیست که ما فکر کنیم حالا رفتیم اون ور دیگه همممممه چی ازاده و هر روز با یه دختر یا یه پسر و ... .
یه سوالی ... من با یه استاد تو کانادا اسکایپ کردم خیلی ازم خوشش اومد و گفت از نظر من اوکی هستی البته ریکام هاتو ندیدم ولی از نظر من اپلیکیشنت هیچ مشکلی نداره و دانشجوی قوی ای هستی. الان به نظر شما من میتونم رو این دانشگاه حساب کنم؟

اجاره. از سایت ها ببینین (مثلا apartments.com). جایی که من هستم الان 600 دلار میدم اما مینیمم هست و جایی با این قیمت گیر نمیاد. بچه ها اکثر 750 تا 800 میدن. جا به جای شهر خیلی فرق میکنه. با 1000 تا تقریبا میشه بهترین جاها گرفت.

نارگیل سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 11:41

وودی جون نارگیل یکم بگو ... (التماس) این ولگردهای مجازی همه جا هستن دلیل نمیشه ما بخاطر اونا خودمون رو مقید کنیم و حرف نزنیم

باشه یه پست میذارم

آرمین سه‌شنبه 29 فروردین 1396 ساعت 00:14

روابط اجتماعی یه ایرانی توی امریکا معمولا چطوره؟ منظورم اینه که امریکایی ها حالا چ پسر چ دختر چقد تمایل دارن با ما ایرانی ها دوست بشن آخه ادم اونجا اگه دوستی نداشته باشه زندگی خیلی کسل کننده میشه
روابط ایرانی ها با همدیگه چطوره ؟ مثلا تو الان با منصور و بقیه ارتباط داری؟

روابط توی هر شهر و منطقه ای فرق میکنه. حتی اینجایی که ما هستیم روابط مختلفی وجود داره. ما یه سری بچه ها هستیم که با هم دوستیم و به هم کمک میکنیم و مرتب خونه همدیگه مهمونی داریم. بعضی ها اصلا با هیچ کسی رفت و آمدی ندارن. بعضی ها خانواده اشون اینجاست فقط با خانواده اشون هستن. کلا همه جوره میبینین. من هنوز با منصور در ارتباطم اما اون دیگه اینجا نیست.

نارگیل یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 22:17

وودی دوست دختر نداری؟ کلا چجوریه اوضاع این مسایل ؟ ایران دیگه دوست دختر نداشته باشی یک استثنا به حساب میای. چقدر شبیه امریکن پای هست؟ اصلا امریکن پای رو دیدی؟وودی یه چیزیو بگم ؟ وودی خیلی بچه مثبتی... بابا ملت میرن امریکا و.. لاس وگاس نرفتی؟

ببخشید ترجیحا به سئوال شما جواب ندم بهتره وگرنه باز اینجا یه مشت مریض جنسی جمع میشن شروع به فحاشی میکنن.

الیکا یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 10:31

خوش بحالتون بابا من رفتن 2 ساعت تو راهم برگشتنی هم 2-3 ساعت یعنی روزی 4-5 ساعت.
ولی جاش خوشگله ایشالا اکی شه.

آره منم تهران بودم روزی 3-4 ساعت توی راه بودم اما واقعا دوست ندارم برگردم به اون دوران

sama یکشنبه 27 فروردین 1396 ساعت 08:21

امیدوارم خونه ی مورد نظرتون و به زودی پیدا کنید.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد