زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

همه چیز داره درست میشه

این روزا خیلی راحتم. خیلی احساس خوبی دارم. فکر میکنم که همه زحماتی که کشیدم به نتیجه رسیده. فکر میکنم که دیگه هیچ مانعی برای برنامه هایی که داشتم وجود نداره و میتونم دیگه هر کاری که خواستم رو بدون هیچ محدودیتی انجام بدم. فکر میکنم که نیروی عظیمی که پشت سد محدودیت های اجتماعی ام وصل جمع شده بودند آزاد میشه و قدرتش فراگیر میشه.



اتفاقی که افتاده اینه که این هفته متوجه شدم که قوانین مهاجرتی به تازگی عوض شده و با قوانین جدید احتمال زیاد همین امسال گرین کارتم رو میگیرم. میگم احتمال زیاد اما قلبم میگه که مطمئنم که میگیرم. دیگه لازم نیست برم یه جایی پیدا کنم که بهم کار بده که یه درآمدی داشته باشم. این روزا با ذوق و شوق مدارک گرین کارتم رو آماده کردم و سربرگ های شرکت و نمونه قراردادها رو درست کردم. پریروزا هم یه نمایشگاه کسب و کارهای کوچک رفتم و با افتخار خودم رو به عنوان یه کارآفرین که یه شرکت رو تازه شروع کرده معرفی کردم. یکی دو نفری هم ابراز علاقه کردند که بخوان بهم پروژه بدن. نمیدونم بتونم ازشون پروژه بگیرم یا نه اما مهم نیست چون بالاخره از یکی میگیرم. چند وقت پیش با یه خانم دکتری صحبت کردم که یه پروژه ای رو میخواست انجام بده. میتونم پروژه اشو با قیمت کم انجام بدم تا کم کم مشتری جمع کنم و پیشرفت کنم... این همون چیزیه که سالها میخواستم و دست نیافتنی بود ولی الان در یک قدمیش هستم. اصلا مهم نیست موفق میشم یا نه. اصلا مهم نیست دردسرش زیاده یا نه. من همینو میخواستم و دارم بهش میرسم و دیگه مانعی نمیبینم.

تنها چیزی که این روزا این شادی رو خراب میکنه حرفای مامانم هست. از صبح که بلند میشم میگه دختر فلانی دختر بیساری.  همش منفی بافی که دیگه پیر شدی فردا چهل سالت شد همه موهات ریخت دیگه کسی بهت زن نمیده. تا حالا ده بار گفتم که اصلا راجع به این موضوع با من صحبت نکنه اما به خرجش نمیره.  صبح تا شب میگه. یا میگه حالا کار گیر نیاری چی؟ برگرد ایران. اینجا میخوای چکار کنی؟ یه دانشگاهی درس میدی دختر فلانی هم هست میگیری زندگیتو میکنی. دو روز دیگه چهل سالت شده هنوز نه زنی نه بچه ای. کاشکی یه کم مثل من مثبت فکر میکرد. کاشکی یه کم میفهمید که توی قلب من چی میگذره. کاشکی میدونست دیگه مهم نیست. کاشکی میدونست که من همیشه میدونستم که چی میخوام و خودم سر وقتش به دستش آوردم حتی اگر سخت بوده. کاشکی حداقل این افکار منفی رو به من نمیگفت. یه وقتایی واقعا دلم میشکنه بهم فشار میاد اما نمیتونم چیزی بگم.

هنوز کار پیدا نکردم ولی دیگه برام مهم نیست چون میدونم که دیگه برای رسیدن به اهدافم نیازی نیست کار پیدا کنم. فردا و پس فردا دو تا اینترویو دارم شاید بتونم از یکیش کار بگیرم شاید نگیرم. هر چی پیش بیاد خوبه دیگه. خودم فکر میکنم که احتمالا مصاحبه فردا رو قبول بشم و بعدش از دالاس برم. ممکنه هم که از هیچ کدوم نگیرم اما دیگه مهم نیست چون هیچ چیزی نمیتونه آرامش قلبی منو به هم بریزه. دیگه حوصله ندارم اپلای کنم و برای اینترویو ها بخونم. اگر این دو تا نشد شاید فقط برای تدریس یه جای کوچیک اقدام کردم و کنارش دنبال کارهای پروژه ای بودم و ایده های میلیون دلاری امو به اجرا مینداختم تا ببینیم چند سال آینده چی میشه. فکر کردم الان بهترین وقته که اینو بنویسم که سالها بعد بدونم توی این روزا چه احساسی داشتم.

نظرات 54 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 12:16 http://dokhtarebaharii.blogfa.com

خودم میدونم راست میگن لازم نبود شما تایید کنیدددددددددددددد
حالا که اینطور شد برا شمام مادرتون راست میگنننننننننننننننننن...

عجب!

صبا سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 22:24 http://dokhtarebaharii.blogfa.com

آخی...مامان شمام چقدر مثل مامان منن.هرروز که از خواب بیدار میشن میگن یک ماه دیگه ۲۵ سالت میشه واااااااااای چرا ازدواج نمیکنی؟؟وااااااای چرا یکی رو قبول نمیکنی؟؟؟واااااااااااااااای تو مگه کی رو میخوای آخه؟؟؟؟وااااای میخوای بدم برات بسازن؟؟؟؟واااااااای همه موقعیتا و خواستگارای خوبت رو از دست دادی به خاطر این درس لعنتی!!!واااااای مردم از این کیسا ندارن بعد تو همینطوری هدر بدهمنم فقط میخندمالبته تو دلم ناراحت میشم.هعی...

خب راست میگه دیگه

جواد سه‌شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 21:43

داداش زیاد سخت نگیر همه مامانا همینطوری اند.خب بابا بچشی دوست داره تو رو سر و سامونت بده

چشم

رضا چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 23:37

آقا یه خواهشی ازت دارم؛ البته ببخشید که اینقدر پرو هستم؛ میخواستم مطالب این قسمت از این وبلاگ رو بخونید و بعد از بررسی اون دربارش نظرتون رو بگید
http://www.tahsiil.blogfa.com/category/13

نظر من: چرت و پرت!

باران چهارشنبه 13 بهمن 1395 ساعت 22:56

سلام جناب وودی
نامزد بنده گرین کارت داره و سیتیزن استرالیا و ایران هست. فروردین سیتیزن امریکا میشه ، شما اطلاع دارید در این شرایط قانون جدید آیا ما برای ویزای نامزدی فرم k1 مشکلی پیدا میکنیم یا نه بنده ایران هستم؟
آیا سیتیزن امریکا میتونه برای نامزد خودش در این 7 کشور اقدام به گرفتن ویزا بکنه؟

سلام
با عرض شرمندگی نه من نه کس دیگه ای در این مورد نمیدونه. طبق آخرین اخبار تقریبا همه کیس های ایرانی در همه زمینه ها متوقف شده تا بعدا تصمیم نهایی گرفته بشه. در مورد کیس ویزای نامزدی امریکا شما الان حتی وقت سفارت هم نمیتونید بگیرین و اگر هم درخواست قبلا دادین احتمال زیاد رد میشه. متاسفانه کسی رو جدید راه نمیدن.

ملودی سه‌شنبه 12 بهمن 1395 ساعت 15:03

فکر کنم در این صورت آخرش باید مهاجر استرالیا بشم... دوره ولی هواش خوبه برم تحقیق کنم.
راستی وودی مادرجان شما که قراره برگرده ایران اینقدر رو حرفاش حساس نباش.
آقا دقت کردی تا یه پست گذاشتی "همه چی داره درست میشه" ورق برای ماها برگشت

نه بابا. حالا ننوشتم اما یه شرکتی بهم اوکی رو داده تا کارت اجازه کارم بیاد شروع کنم.

ملودی دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 14:23

خب ببین گرین کارت که میگم فقط منظورم از طریق لاتاری نیست، برای اونجا از هر طریقی گرین کارت بگیری حداقل شانس شهروندی و پاسپورت هست بعد سه سال، ولی شنیدم مثلا کشوری مثل فرانسه باید فقط ۱۰ سال اقامت داشته باشن تا پاسپورت بشه گرفت. هی این اقامته باید تمدید شه...

از این نظر کانادا و استرالیا بسیار راحتتر هستند.

علی دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 09:14

سلام
میگم فکر میکنید بعد از این مدت ممکنه دیگه کلا ویزای تحصیلی ندند؟یا احتمالش کمه؟

سلام
من نمیتونم آینده رو پیش بینی کنم. فکر نمیکنم کسی هم بتونه جواب دقیق و موثقی به شما بده. فکر میکنم ترامپ داره از ویزاها به عنوان یه اهرم فشار برای همکاری اطلاعاتی دولتهای ذکر شده استفاده میکنه. احتمال همکاری رو هم پایین میبینم اما فکر میکنم در انتها متوجه میشن که این اهرم فشار هم کاری نمیکنه و دنبال راه دیگه ای میگردند. تا اون موقع هم ممکنه مشکلاتی برای دانشجوها ایجاد بشه اما درست میشه.
اگر یادتون باشه یکی دو سال پیش سر همین قضیه تحریم ها بانک های امریکایی حساب های دانشجوهای ایرانی ها رو بستن یا فریز کردند و پولشونو نمیدادند. دانشجوها واقعا بیگناه بودند اما دولت امریکا از اینکار به عنوان یه اهرم فشار استفاده کرد. به نظرم فرقی نکرده هنوزم همین سیاست "زورم میرسه و میکنم" در حال ادامه است.

مصطفی یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 20:31 http://iandlive.blogfa.com

آقا من همیشه خواننده خاموش وبلاگت بودم، اما از امروز به بعد شاهد این هستم که دخترها برات سر و دست میشکنن.

هستی یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 16:43

سلام آقای وودی.خوب هستی؟
خیلی خوشحال شدم این پست شما با این همه انرژی مثبت خوندم. کلی خودم انژری گرفتم.
من از 4 - 5 سال پیش یا شاید هم بیشتر مطالبتونو دنبال میکنم.
از وبلاگتون خیلی چیزها یاد گرفتم.
امیدوارم همیشه همین جوری شاد و خوشحال باشی.
در مورد مادرتون هم همه ی مادر ها همین جوری اند. نگران نباش.
در سایه حق سلامت باشید.

سلام
خیلی ممنونم.

نت یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 01:39

کم کم بار و بندیلت رو جمع کن به سمت یک کشور با ثبات !! عمو ترامپ با رفیقش نتانیاهو خواب ها دیدند برای ایران و ایرانی

تا مجبور نباشم که نمیرم. حالا بذار ببینیم کارت اجازه کارمون میاد یا نه. در مورد عمو ترامپ هم نمیشه خیلی نظر داد فعلا.

ملودی یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 01:08

وودی بنظرت قوانین مهاجرتی چطور سخت میشه؟ من تازه امسال لاتاری رو ثبت نام کردم.
ولی در کل آمریکا برام مهم نیست، یه کشوری میخوام که پاسپورت بگیرم راحت بتونم علایقم در زمینه موسیقی رو دنبال کنم. ولی متاسفانه فقط همین کشور گرین کارت داره و برای جاهای دیگه باید ۴ سال صبر کنم لیسانس بگیرم و از طریق تحصیل برم.
این پیر خرفت کی بود اومد دیگه.

لاتاری بعضی ها دوازده سال اپلای کردن هم در نیامدند. زمزمه اش هست که کلا هم تعطیلش کنن. متاسفانه این راهش نیست. در مورد موسیقی نمیدونم اما مطمئنم که پشتیبانی مالی براش وجود نداره.

پریا یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 01:01

سلام وودی

من با وبلاگت خیلی وقت پیش آشتا شدم.2013. اون زمان هنوز کنکور ارشد نداده بودم. موقعی بود ک تصمیم گرفتم واسه ارشد خوب بخونم و اپلای کنم، تو سرچ های اولیه ام برای اطلاع از راه اپلای با وبلاگت آشنا شدم و خیلی انگیزه شد برام وبلاگت. الان استیتی ام ک چندتا یونی اپلای کردم چند تا ددلاین ام تو فوریه دارم. اما با این قانون 3 ماه ویزا ندادن، احساس میکنم عملا شانس امریکا ندارم امسال. سه ماه دقیقا می افته تو تصمیم گیری استادا و کمیته پذیرش. بعدش هم ک معلوم نیست چی میشه.
سوالم اینه ک شما، واقع بینانه، حدود چند درصد احتمال میدی ک شرایط واسه بچه هایی ک دارن امسال اپلای میکنن، جور شه؟
خیلی از خوندن این پستت خوشحال شدم برات. خیلیی زیاد.

سلام

شما مسیری که میری رو ادامه بده. خرج رو منطقی انجام بده و کشورهای دیگه رو لحاظ کن. امریکا تا یه مدتی ثبات قانونگذاری نخواهد داشت اما درست میشه. الان توی خود امریکا خیلی ها مخالف هستن.
موفق باشین

sadeq شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 22:56

وودی جان من حدس میزنم که این سن شما با شرایط شما مناسب هست.
یعنی اینکه فک کنم طبیعی باشه.
درست میگم؟
دوس دارم در مورد بومی ها و یا حتا مهاجرایی مثل خودت بگی و شرایط سنی و ازدواج و کارشون.
اینکه خود اهالی اونجا از چه سنی کار رو آغاز میکنن و درامد دارند.
چه سنی ازدواج میکنن..؟

ممنون

چشم. مینویسم.

امیر شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 22:18

ایول وودی جان، ایول

واقعا خبر خوشحال کننده ای بود :)

خواهش. حالا خبرایی بهتری هم دارم برای فردا

alireza شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 21:00

سلام
ممنون از وبلاگ جالبتون. شما با وجود محدودیت گرین کارت واحتمالا محدودیت هایی در آینده بازم رویایی امریکایی دارید؟

سلام
رویایی امریکایی چیه؟

نتا شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 12:01

وودی جان رفتار به غایت خصمانه ی ترامپ که کاملا مشخصه درخواست نتانیاهو بوده چیزی فراتر از بحث های قوانین مهاجرت و غیره و ذلک هست ... خوبه جماعت ایرانی به خودش بیاد و با چشمای باز این توهین ها رو و نژاد پرستی ها و کینه ها رو ببینه ..

بله به نظر من این کار اصلا انسانی نبوده و نخواهد بود. نه پناهنده ها تا حالا خطری بودند و نه مهاجرین مسلمان کشورهای منع شده.

باران شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 02:37

سلام جناب وودی
من شنیدم بعد این 30 روز تعلیق 60 روز فاصله است که ظاهرا میشه تو اون 60 روز اگه وقت سفارت بدند کاری کرد
شما خبر جدیدی دارید؟

سلام
خبر خیلی میاد. من فقط میرسم بخونم. دیگه نمیرسم در موردش بنویسم.

سینره جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 22:28

سلام .ممنون از دعاتون
در ضمن مامانتون درست میگن
الرفیق ثم الطریق
یه همسفر همدل همراه میتونه خیلی کمک کننده باشه
مطمئن باشید؛ ایشالا به زودی از این جهت هم خوش روزی باشید

سلام
ممنون.

amirhossein z جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 03:35

خیلی خوشحالم اینجام و از الان یکی از خوانندگان شما شدم دیگه...

خوش آمدین و ممنون.

amirhossein z جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 03:33

دوست عزیزم سلام
این متن شما پر از امید و فردای بهتر بود،کسی که حتی اگه فردا هم نباشه ولی این امید داشتن و هدفدار بودن خیلی مهمه...امیدوارم همه برسیم...منم این روزا به جاهایی رسیدم که تا یک سال پیش فکرشم نمی کردم.جرقه هایی به ذهنم می زنن که عالین...

سلام
همیشه امید بهترین چیز هست.

جواد پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 14:33 http://javadth.ir

مهندس مطمئنی میتونی گرین کارد بگیری ؟

الان که دارن قوانین گرین کارد رو برای مهاجرا سخت تر میکنن

کلا ترامپ میخواد قید نیروی کار خارجی رو بزنه

لطفا بیشتر توضیح بده در مورد قوانینی که اشاره کردی

من مطمئنم که میگیرم. شرایط برای نیروهای تحصیل کرده به مراتب بهتر از گذشته میشه. این درست نیست که میخواد کلا قید نیروی خارجی رو بزنه. بیشتر هدفشون اینه که نیروهای کم کیفیت تر وارد نشن. الان مثلا شرکت های هندی هستن که اتوبوسی از هند آدم وارد میکنن. میخوان جلوی اینا گرفته بشه.

ُLuna پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 10:47

خبر خوبی بود

ممنونم

اسم مهم نیست پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 05:24

به نظرم وقتی که مامانت یه چیزی می گه یا یه کاری می کنه که تو ازش خوشت نمی یاد، یه جوری با مهربونی و شوخی بهش بفهمون که از کارش خوشت نیومده. مثلا خود من اینجور وقتا با چشمای نیمه بسته به مامانم نگاه می کنم و با لحن کشداری می گم ماماااااان یه کمم لبخند می زنم که زیاد جدی نشه
خیلی موثره حتما امتحان کن

من منطقی باهاش صحبت میکنم و سعی میکنم که متوجه اش کنم. اونم میگه با من دکتری حرف نزن! تو هنوز برای من همون بچه کوچولویی هستی که بودی

ترامپف پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 04:00

سلام امیدوارم اوکی باشی
ترامپ دستورهایی جدیدی در مورد ایمیگریشن داده ، یه مطلب در این زمینه بنویس ، و ایا هنوز فکر میکنی ترامپ گزینه ارجح بود ؟

سلام
بازسازی قوانین مهاجرت از چند وقت پیش شروع شده. دو تا لینکی که توی کامنت ها گذاشتم کاملا اینو نشون میده. دارم فکر میکنم که سیاست های کلی از قبل از آمدن ترامپ نوشته شده بوده و داره اجرا میشه.

مریم پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 01:42

آقا من دیگه از الان میخوام مشتری وبلاگ شما باشم اگه اجازه هست!
فقط میگم یعنی شما اینهههههههههههههههمه زحمت رو برای پولدار شدن کشیدین! البته نمیخوام منفی باشم ولی پولدار شدن راه حل های آسونتری داره ضمنا پولدار شدن توی این زمونه خیلی بیشتر از کار و تلاش هوش می خواد و اپسیلن شانس!! فک کنم روحیه و زحمت های شما خییییییلی بیشتر از پول ارزش داره!

سلام و خوش آمدین.
من راه های بهتری بلد نبودم. به نظر من هیچ چیزی مثل سرمایه گذاری روی خود آدم مهم نیست. پولداری که نتونسته باشه شخصیتش رو بالا ببره از نظر من ارزش کمتری داره نسبت به کسی که پول نداره و شخصیت والایی داره. فکر میکنم تجربه هایی هم که توی این سالها کسب کردم خیلی به توسعه شخصیتم کمک کرده و خدا رو شکر میکنم.
البته خوشحال میشم اگر راه های آسونتر پولدار شدن رو هم با ما در میون بذارین

سهیل پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 00:37

سلام. وودی جان خوشحالم که خوشحالی. من به شخصه تا همینجا هم اومدم از راهنمایی های وبلاگتون بوده. سپاس و شاد باش

سلام.
خواهش شما هم همینطور

بهاره پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 00:06

اوه وودی اینا چی میگن؟ترامپ چی کار کرده ؟

سلام
هنوز معلوم نیست. به طور موقت (صحبت 30 روز هست) احتمالا ویزا صادر نمیکنن. بعد احتمالا شرایط اش رو سخت تر میکنن و باز از سر میگیرن. همین یکی دو روز مشخص میشه.
موفق باشین

نسیم چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 17:46

وودی جان خوشحالم که کارت داره جور میشه. امروز یه خبر بد شنیدم ناراحت شدم. اگه ترامپ ایران رو تحریم کنه چه کنیم؟ تمام ارزوهام نقش بر اب شد. یعنی به دانشجوها هم حتی ویزا نمی دن؟

سلام
هنوز معلوم نیست. به طور موقت (صحبت 30 روز هست) احتمالا ویزا صادر نمیکنن. بعد احتمالا شرایط اش رو سخت تر میکنن و باز از سر میگیرن. همین یکی دو روز مشخص میشه.
موفق باشین

باران چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 15:49

سلام جناب وودی
شما در مورد نظر ترامپ که گفته اجازه ورود مسلمانها به امریکا رو نمیده و اسم کشور ایران هم جزو کشورهایی اومده که مهاجرت ازشون
تعلیق شده ، شما چیزی میدونید؟
و اعمال و اجرای قانون میدونید انجام شده یا نه؟
لطفا اگه خبری دارید به اشتراک بگذارید.

سلام
هنوز معلوم نیست. به طور موقت (صحبت 30 روز هست) احتمالا ویزا صادر نمیکنن. بعد احتمالا شرایط اش رو سخت تر میکنن و باز از سر میگیرن. همین یکی دو روز مشخص میشه.
موفق باشین

ترامپ چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 15:45

ترامپ ضد حال نزنه صلوات !

مینو چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 10:01

سلام
تبریک که دارین به هدفتون می رسید مامان ایرانی همیشه نگرانن ...، زود به زود بنویسید وبلاگتون به آدم دلگرمی میده.

سلام
ممنون. چشم سعی ام رو میکنم.

حسین کاظمی چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 08:24

بیا انقدر لفتش دادی تا آخر ترامپ جان ناز کرد

خبری نشده

الهام چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 00:56

مامانا بودنشون نعمته
حتی اگه بمون گیر بدن
قدرشونو بدونید
الان آرزوی منه که مامانم بودو بم گیر میداد
بعضی وقتا خیلی زود دیر میشه

ازین کاراتون و خوشحالیاتون بگید و این که کارا درست بشه به همه ی چیزایی که میگن عمل میکنید
دلشون آروم میشه
الان مادرتونم نگرانتونه
کلا مامان باباها همیشه نگران بچه هاشونن
و آرزوشون خوشبختی اوناس
موفق باشید

آره قدرشو میدونم. برای همین آوردمش اینجا. بیشتر سعی میکنم بهش یاد بدم که نگران نباشه.

ساناز چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 00:18

سلام بر شما دکتر وودی عزیز
سپاسگزارم که مطالب مثبت و انرژی بخشی را با ما به اشتراک میگذارید.به عنوان یک خواننده ،که دیگر وبلاگتان تبدیل به یکی از دوستان نزدیکم شده است. از اعماق وجود خوشحال شدم که سرانجام تلاشهایتان به بار نشست و به احساس آرامش قلبی رسیدید.
امیدوارم زندگی تا ابد بر وفق مرادتان بگردد.
جسارتا داشتن یک همسفر هم مسیر به شما در مسیر پیشرفتتان کمک خواهد کرد.

به امید روزی که کل انسانها به احساس خرسندی درونی و آرامش قلبی برسند.

سلام
ممنونم. تا خدا چه خواهد.

سینره سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 13:35

سلام
خدا کار رو به مو میرسونه اما پاره نمی کنه!
درست میشه
منم شرایط مشابهی دارم اما دلم روشنه چون به اون اعتماد دارم و فقط از خودش گشایش می خوام

سلام
ایشالله که کار شما هم زود زود درست بشه.

m1r1 سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 06:46

خیلی خوشحالم که پست های مثبتتم دیدم . امید وارم همین فرمونو بری تا آخرش .

ممنون

ترامپف سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 05:10

هی امیدوارم اوکی باشی
خواستم ببینم تو دانشگاهتون یا بهتره بگم اکس دانشگاهتون ، هیچ فکلتی ای برای زبان های خارجی بود ؟ یا مثلا زبانشناسی ، لینگوایستیک ؟! فقط تو رو خدا نگو چون مهندسی خوندی اطلاعی نداری ، من چند تا زبان خوندم و الانم در دانشگاه تهران دارم زبان فرانسه میخونم و به زبانشناسی علاقه دارم ولی متاسفانه اینفورمیشن خیلی کمه درمورد چنینی فیلد هایی
میدونم تو این پیریود از زندگیت خیلی تو فاز دانشگاه نیستی بیشتر فوکس رو بیزنس داری ولی اگر میشه یه خورده بیشتر دراینمورد مطلب بنویس ، از سیستم آموزشی اونجا ، به قول امریکایی ها یه خورده تیپس بهمون بده. ما که دستمون کوتاهه.

اینجا فکر کنم ادبیات انگلیسی داشت. چند وقت پیش هم یه ایرانی عجیب غریب پذیرش گرفته بود که فاند نداشت و آمد و برگشت.
توی سایت دانشگاه ها نگاه کنین اطلاعات بهتری هست. تیپس هم داره

سینا سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 02:42 http://tanhatatintanha.blogsky.com

شاید از وقتی این وبلاگ جدیدو ساختی دیگه خیلی بهت سر نزدم چقدر لحن نوشته هات عوض شده.. انگار یه آدم دیگه ای شدی. نمیدونم چطور بگم... وودی تا اینجا داستانت مثل آدمایی مثل استیو جابز درام هست امیدوارم بقیه اش هم مثل اونا باشه... موفقیت برای آدم هایی هست که ناامید نشن. مارتین لوتر کینگ میگه: پرواز کن، اگر نمیتونی بدو، اگر نمیتونی راه برو، اگر نمیتونی خودتو روی زمین بکش ولی رو به جلو حرکت کن

ایشالله که امسال همه چی با هم درست میشه. دلم روشنه.

samon سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 01:13

سلام وودی. میشه بگی چه تغییری توی قوانین مهاجرت ایجاد شده که خیالت از گرفتن گرین کارت راحت شده؟

دو تا لینک توی کامنت های قبلی گذاشتم.

زهرا سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 00:46

خب مامانا همینجورین.الان شما اقا هستی اینهمه ناراحت میشی ببین ما دخترا چی میکشیم که از 22 سالگی به ما اینار میگن؟!! ولی خب ماها یاد گرفتیم کلا اهمیت ندیم.

هاها نمیدونستم.

محمد سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 00:12

سلام.
اره هیچ زحمتی بیجواب نمیمونه.
راستی تز شما در زمینه هوش مصنوعی و big data بوده که امروزه خیلی روش کار میشه بوده؟
ممنون

سلام
نه.

ملودی دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 22:32

سلام
آقا موفق باشی.
خیلی عالیه.
یعنی کسی اونجا دکترا بگیره میتونه بمونه؟ چه تغییری کرده

سلام
نه. توی کامنت های قبلی دو تا لینک گذاشتم.

سیما دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 22:05

سلام
ان شاالله که همیشه موفق باشین و مهم تر از اون آرامش...
دیدگاه های مثبت و شسته رفته ی شما همیشه پر از انرژی مثبت بوده و هست و حالا این انرژی داره به خودتون برمیگرده...

شاد باشین

سلام
ممنونم

علیرضا دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 21:57

سلام
امیدورام همواره روزهای شاد داشته باشی:هدیه
ولی از حرفهای مادر ناراحت نشو .نگرانت هست.
و به نظرم تا حد زیادی هم درست میگه
به نظرم کسی هم مسیرت پیدا کنی یاعث میشه زندگیت شیرین تر و جذاب تر شه.
به امید شنیدن خبر های خوب دیگه

سلام
ممنون.

سامان دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 21:39

آخ آخ از دست این مادر ها که آدم نمی تونه بهشون چیزی بگه منم همین مشکل رو دارم هی میگه زن بگیر تازه صد رحمت به مادر شما من هنوز سربازم و مادرم می خواد زن بگیرم

علی دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 20:33

سلام وودی عزیز، واقعا نمی‌دونم چجوری خوشحالیمو بروز بدم از اینکه برنامه‌هات جور شدن، از یه طرف از اونجایی که خیلی‌ وقت نوشتهاتو دنبال می‌کنم واسه به ثمر رسیدن زحمت‌هایی‌ که کشیدی خوشحال شدم، از یه طرف دیگه از اونجایی که دقیقا دارم توی راه تو قدم بر میدارم خیلی‌ مصمم تر شدم نسبت به انتخابم.

ایشالا منم یه مدت کوتاه دیگه از UTD ادمیشن و میگیرم و با عنایت خدا مثل تو سفت و محکم ادامه میدم. واقعا از ته قالب خوشحال شدم که گفتی‌ تلاش‌هایی‌ که کردی نتیجه دادن. امیدوارم هرروز خبر‌های خوب بذاری توی بلاگ.

سلام
خواهش ممنون

baran دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 20:08

سلام، امیدوارم در این مرحله هم موفق باشید ، البته همین خوشبین بودن و احساس خوشبختی و موفقیت خودش با ارزشترین سرمایه است.
لطفا در مورد قوانین جدید مهاجرت هر چی مطلع شدید به ما هم بگید.
من و نامزدم منتطریم تا چند ماه آینده نامزدم سیتیزن بشه بتونیم برای ویزای نامزدی اقدام کنیم .
ممنون میشم اگر خبرای تازه ای دارید به اشتراک بگذارید.
موفق و پیروز باشید.

لینک توی کامنت قبلی گذاشتم.

پدرام دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 15:21

ان شا الله موفق میشی وودی جان
یه سوال.. بدون کار کردن چطوری گرین کارت میگیری؟؟

لینک توی کامنت قبلی گذاشتم.

فری دوشنبه 4 بهمن 1395 ساعت 13:29

سلام دکتر جان
خوشحالم که روزگارت داره روبراه میشه. میشه بگی قوانین مهاجرتی دقیقا چه تغییری کرده؟ یعنی کلا برای فارغ التحصیل ها لازم نیست یه کارفرما براشون درخواست گرین کارت بده؟

سلام

https://www.justice.gov/eoir/page/file/920996/download

https://www.uscis.gov/news/news-releases/uscis-proposes-rule-to-welcome-international-entrepreneurs

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد