زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سه روز زندگی در The Sims

یکی از بازی هایی که به نظر من هر کسی باید توی زندگیش حداقل یکبار هم که شده انجام بده بازی Sims هست. درسته که این بازی برای بچه ها ساخته شده و بیشتر به نظر جنبه سرگرمی داره ولی از یه دیدگاه دیگه این بازی یه شبیه سازی زندگی هست.  اون روزا که داشتم جی آر ای میخوندم سه روز کلا درس و ... رو گذاشتم کنار و این بازی رو بازی کرد. دوست نداشتم که توی این بلاگ در این موردا دیگه چیزی بنویسم اما چون قبلا قول داده بودم مینویسم.


برای کسانی که تا حالا اسم Sims رو نشدیدن یه کم در مورد بازی توضیح میدم. توی این بازی میشه یه کارکتر درست کرد و براش سن و هدف زندگی و علاقه مندی های زندگی و ... رو تعریف کرد و توی یه دنیای مجازی زندگی کرد. توی این بازی نکته مهم اینه که زندگی رو روی تعادل نگه داشت که موفق شد. یعنی اگر بخوای 24 ساعت کار کنی و استراحت نکنی میرسی به جایی که میفتی کف زمین و همونجا روی زمین خوابت میبره. اگر یه مدت تفریح نداشته باشی اعصابت همش خورده و نمیتونی درست زندگی کنی. من واقعا به همه کسانی که این بازی رو درست کردن تبریک میگم چون شبیه سازی خیلی جالبی رو از زندگی ارائه کردن. یه سری چیزا احتمالا یادم رفته اما سعی میکنم هر چی که یادمه رو بنویسم. سعی میکنم نکات رو جداگانه بنویسم.


اون موقعی که من بازی میکردم فکر کنم ورژن 3 بازی بود. کاری که من کردم فکر کردم که بیام زندگی خودمو شبیه سازی کنم ببینم آیا به اهدافی که میخوام میرسم یا نه. خب برای شخصیتم چند تا ویژگی انتخاب کردم.

Snob (اون موقع معنیشو نمیدونستم اما همینطوری زدم. من اصلا شخصیتی اینطوری نیستم)

Ambitius 

Unflirty

Perfectionist

Good Sence of humor

بقیه پارامترها به نظر تا حد زیادی درست بودن. برای علاقه مندی ها هم موسیقی پاپ و رنگ آبی و غذا هم همبرگر رو انتخاب کردم. هدف زندگی رو گذاشتم روی 50 هزار دلار. با این فرض که با به دست آوردن 50 هزار دلار میتونم یه زندگی خوبی داشته باشم و با همسر دلخوام هم ازدواج کنم و ... (البته این بازی جنبه های معنوی نداره اصلا!)


برای شروع سریع هم دیگه خونه رو از اول نساختم همون جا یه خونه متوسطی با همه امکانات بود که خریدم. دیگه یه قسمت زیادی از پول اولیه ای که برای شروع زندگی هست رو دادم برای خونه و افتادم توی سرزمین sims.


نکته: خواهرم میگفت که یه سری کنار قبرستون خونه خریده بوده و جاش خوب نبوده و شبا لولو میامده میترسیده و نمیتونسته درست بخوابه و خلاصه سر همین زندگیش به فنا رفته بود. نکته اینکه خونه باید یه جای مناسب باشه آدم بتونه زندگی کنه. 


بقیه قصه هم باشه برای فردا شب!

نظرات 12 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 00:43

عجب بازی جالبیه من هم باید یک روز بازی کنم

asghar دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:24

سلام وودی جان، آقا من چند روزه که منتظرم این جملتو کامل کنی :

"توی مک کالوم اگر خواستید همین چتم و اشوود بهترن. اونور هم oaks و"

بعد از "و" چی بوده آخه، که نیفتاده؟!!

سلام
اوه ببخشید نمیدونم چرا این درست نیامده.
oaks و papper بچه ها قبلا گرفته بودن. گفتم هر چی توی مسیر اتوبوس باشه خوبه. در ضمن شما با انجمن ایرانی بچه های دانشگاه در تماس باشید از طریق فیس بوک و ایمیل بهتر از من راهنمایی میکنن.
موفق باشید

اصغر جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:01

مرسی وودی جان. اون آپارتمانها اسمشون estates on frankford هست. راستی وودی جان فکر کنم. این کامنتت روی نظر قبلی من نصفش نیفتاده.

آقا اون آپارتمان گرونیه. یکی از بچه ها اونجاست. 930 اگر برای یک خوابه است که خیلی گرونه. اگر برای دو خوابه است و هم خونه ای میگیرید خوبه. برای یک خوابه بیشتر از 650 تا ماکزیمم 700 اینا سعی کنید ندید.

اصغر پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 17:55

وودی جان دوباره سلام.

میبخشی دوباره مزاحم شدم.

آقا به نظرت میشه آدم با دوچرخه بره دانشگاه؟ یکی از دوستان آپارتمانهای فرانکفورد رو پیشنهاد داد که پیاده تا دانشگاه نیم ساعت راهه. اجارش 930 تا بود . ولی گویا این خیابون سرویس نداره به دانشگاه. اصولا به نظرت توی ریچاردسون بادوچرخه دانشگاه رفتن معقوله؟

سلام
کدومشون؟ آپارتمان های فرانکفورت اونی که نزدیک به مسیر 883 هست قابل گرفتنه ولی اونایی که دور تر هستن نه خیلی سخته.
روی دوچرخه اصلا حساب نکنید. نزدیکترین مسیر 30-40 دقیقه دوچرخه است که توی سرما و گرما اصلا نمیشه. برای تفریح میشه بعضی روزا با دوچرخه رفت ولی به عنوان وسیله هر روزی اصلا.
توی مک کالوم اگر خواستید همین چتم و اشوود بهترن. اونور هم oaks و

اصغر سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 20:01

سلام وودی جان.

وودی عزیز یه مجتمع آپارتمونی معرفی می کنی که رفت و آمدش به دانشگاه راحت باشه و تر و تمیز هم باشه؟ بچه ها Chatham و Ashwood رو توی McCllum معرفی کردند. نظر شما چیه. (من حدود 24000 تا فاند می گیرم و می خوام یه آپارتمان رو تکی اجاره کنم.)

متشکرم،

خوش باشی

سلام
آقا شما هر جایی که توی مسیر 883 هست رو برای سال اول بگیر بعدش که جا افتادی و ماشین خریدی یه جای بهتری ایشالله خونه میگیری
موفق باشید

محمد سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:18

وودی جون قربونت
مطالبو کامل خوندم
تصمیممو گرفتم
تافل

البته من همه مطالبو خونده بودما..نمیدونم این یکیو چرا جا انداختم

بیتا سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 17:14

آقای دکتر من هر کاری رو که آغاز می کنم بعد از چند هفته رها می کنم اصلا اراده ادامه دادن هدفم رو ندارم در حالیکه اون هدف برام خیلی مهم بوده .. هیچ وقت نتونستم عادت به مطالعه پیدا کنم و همیشه حسرتش رو خوردم در مورد کاهش وزن کلاس موسیقی کلاس زبان و ... همین داستان تکرار میشه ممنون میشم اگر براتون امکانش هست من رو در این زمینه کمک و راهنمایی کنید ...
سپاسگذارم بیتا

سمیرا سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 02:28

اخخخ جووون من اومدم . منم سیمسو دوست داشتم منتظر ادامه مطلبتم

پیام یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 23:11

آقا چقدر حرفات مثه حرفای نگفته منه! اینو همینجوری نمیگم دو ساله rss گرفتم میبینم ساختار فکریمون کپی همه! منظور ساختار کلی و ساز و کار عملکردشه. این شباهت و بازی the sims دو تا دلیل هستن تا فکر کنم آدما اونقدرام با ماشین فاصله ندارند (با کمی غلو!) یه مطلب هم نبوده که حتی ممتنع باشم همشون از دم موافق چون قبلا خودم بهشون رسیده بودم و یکی میخواستم approve کنه :|

البته نظرات من در طی زمان عوض شدن و میشن برای همین چیزی که میگید عجیب به نظر میرسه. چون خودم بعضی وقتا برگشتم و دیدم که مثلا چیزی که گفتم رو خیلی هم موافقش نیستم امروز!

sina beskut یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 21:02 http://www.en2.ir



سیمس که دخترونس

جی تی آی بازی کن ، هم امریکاییه هم باحالتر !

اونم بازی کردم اما این بازی خیلی علمی تره.

madi یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 19:05

slm
ayyam be kaam :)

man vaghti 12 salam bud sims1 ro bazi mikardam va vaghean baram lezzat bakhsh bud

ama verjenaye badish guya niaz be sansur dasht ke dg dadasham baram nakharid :D

oh yadam nabood. manam ba sansoor minevisam :)

محمد یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 17:15

سلام وودی جان
یه سوال!!من کلن با ایلتس راحت ترم.فکر میکنم لهجه بریتیشو بهتر میفهمم و ازمون ایلتس برام راحت تره...ولی من هدف اصلیم امریکاست بعدش اروپا...به نظرت به مشکل برمیخورم برای پذیرش!؟البته من وقت زیادی واسه خوندن زبان دارم...میتونم نظرمو عوض کنم و تافل بخونم...
کمک پلیز!!!

سلام
اینو خوندین؟

http://zireasemanekhoda.blogsky.com/1391/03/29/post-412/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد