زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

این روزای خوش مثل گذشته

خیلی طول کشید ولی بالاخره از چاهی که توش افتاده بودم آمدم بیرون. بازم نسیم خوش روزهای شادم رو تجربه میکنم. از چند ماه پیش که برگشتم دالاس همه چیز کم کم عوض شد. انگار که باید یه مدت سرگردونی میکشیدم تا قدر این روزا رو بهتر بدونم.


چند ماهی اصلا نمیدونستم من کی هستم و چی میخوام و انگاری که دلم هیچی نمیخواست. انگاری که از دایره زندگی بیرون افتاده بودم و دوست هم نداشتم برگردم ولی دوباره افتادم نقطه وسط دایره. خیلی معجزه وار حس های گذشته یک به یک برگشتن. کم کم یادم آمد که کی بودم و اینجا چکار میکنم.

دوباره حس شهود ام برگشت. دوباره مغزم خاموش شد و احساسم منو اون راهی که میخواستم برد. بازم از ماه ها قبل میدونستم که قراره چی بشه.


برای کارهای مختلف اپلای میکردم شاید کاری بگیرم اما انگار از روز اول میدونستم که قرار هست که کجا برم کار کنم و چکاری کنم. روزی که آفر کار جدیدم رو گرفتم رو خوب یادمه. حتی یادمه که توی ذهنم بود حقوقش کمه و یه آفر بهتر هم داشتم اما اون روز بهم زنگ زد و بدون اینکه من چونه ای بزنم حقوق پیشنهادیشون از حقوق آفرهای هم که داشتم بالاتر شد. نمیدونم از کجا و چرا همچنین تصمیمی گرفتن اما برام مشخص بود که باز زندگیم به روال قبلی برگشته. مثل همون روزا دیگه دلم از قبل میگفت که چی میشه و میشد.


دوباره برنامه ریزی کردم و همه چیز مثل تیکه های پازل هی سر جای خودشون قرار گرفتن. پروژه های شرکت خودمو شروع کردم و کنارش هم کارهای این شرکت جدید رو جلو بردم. اگرچه خیلی آهسته است اما همینکه روی روال داره میره جلو خوشحالم.


هنوز جایی رو اجاره نکردم و ازین اتاق به اون اتاق میرم ولی بقیه زندگی سر جای خودش رفته. جایی که باید باشه. جایی که باید برم

نظرات 5 + ارسال نظر
پسرک سه‌شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 19:05

میتونم بپرسم الان چه قدر میگیری؟ میخوام رنج قیمت دستم بیاد مثلا الان دوستم آلمان ماهی ۵ هزار یورو میگیره

برای رنج میتونی به سایت هایی مثل payscale و glassdoor و... مراجعه کنی. رنج رو برای خیلی از شرکت ها داره

ژرفا جمعه 19 مرداد 1403 ساعت 01:19

وودی خوشحالم که حال دلت خوبه

ممنونم

Az Canada سه‌شنبه 16 مرداد 1403 ساعت 22:47

مبارک باشه خیلی زیاد.

راستی تو پستهای قبلی گفته بودم یه مصاحبه رفتم سه مرحله بود حقوق کمی داشت. اول بگم که منو نگرفتن. مصاحبه سوم که رفتم تو ایمیل تایتل کار رو مناسب من عوض کرده بودن و حتی بهتر. تهشم منو خواستن اما وقتی شنیدن یه ماه تا دفاعم مونده تقریبن و هنوز ویزای کار دارم. نشد. خیلی غصه خوردم...نمیتونم بگم الانم نمیخورم. اگه یه چیزی مثل دعا یا انرژی مثبت اعتقاد داری برای بفرست

تشکر میکنم.

انرژی مثبت هست. همینقدر که اینجا نظر میذارین و منم جواب میدم خودش انرژی مثبت رو منتقل میکنه. بذارین خدا هر طوری که خودش میخواد مسیر زندگیتونو پیش ببره.

Za دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 18:54

خوبه که خوشحالی هات برگشته پسر ...

ممنونم

من یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 11:44

وودی میشه ازت خواهش کنم بیشتر توضیح بدی؟ کار خاصی کردی؟ تراپی چیزی نمیدونم یا کسی بهت کمک کرد؟ یا کسی وارد زندگیت شد نیروی معجزه گر عشق و این داستانا:)) نمیدونم من به شدت دنبال راه حل میگردم، دارم شدید ورزش میکنم پیاده روی میکنم استخر میرم روابطم رو با دوستام گسترش دادم شکرگزاری میکنم تراپی میکنم تایم بیشتری استراحت میکنم و برای خودم و کارای مورد علاقه ام وقت میذارم نمیگم بهتر نشدم ولی خیلی خیلی کم شاید کمتر از ۱۰ درصد بهتر شده باشم. که اونم از این میدونم که با خدا رفیق تر شدم وگرنه بقیه اش به نظرم فقط مسکن بوده

نه تراپی نرفتم. به خودم فرصت دادم و خودم رو آزاد کردم و از اونجا دوباره زندگیم پر از معجزه شده.
چند ماهی طول کشید و هنوز یه روزای پایینی هم دارم ولی راضی ام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد