زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زالوها

دردناک ترین تجربه زندگیم شناختن زالوها بود. قبل از زالوها دنیا خیلی جای قشنگی بود. شاید اگر کم بودن شاید اگر اندازه خودشون رو میدونستن شاید اگر اینقدر رشد نمیکردن الان دنیا هم اینطوری نشده بود.


مردم کشور من فکر میکنن که زالوها نفت میخورن و نفت که تموم بشه همشون میمیرن. نمیدونن که زالوها جدیدا همه چیز رو میخورن. همین الان که نشستم. همین الان که دارم مینویسم. همین الان که دارم فکر میکنم زالوها چسبیدن به من و دارن منو میخورن. زالوها رفتن توی حساب بانکی ام و هر روزی که میگذره ذره ذره میخورنش. همه رو با هم نمیخورن که کسی بفهمه که بهشون چسبیدن. خیلی باهوشن نه؟


زالوها باهوش ها رو زنده زنده کامل میخورن تا نتونن بقیه رو از وجود نحس اشون مطلع کنن. از کی تا حالا زالوها آدمخوار شدن خدا میدونه. فقط بدیش به اینه که این زالوها الان دیگه همه جای دنیا هستن. انگار که کسی توی این دنیا نمونده زالوها تنهاش گذاشته باشن.


خنده دار اینه که خودشون میدونن که بدون وجود دیگران زنده نیستن اما میخوان که همینطوری به زندگی لجن آلودشون ادامه بدن تا همه رو برده خودشون کنن. همه کار کنن و زالوها زندگیشونو بمکن


یه روزی همه باید زالوها رو بشناسن. همه باید بفهمن مشکل هر روز زندگیشون جایی نیست که دنیا آمدن.

 پریروز به درخت ها هم نگاه میکردم دیدم به اونا هم زالو چسبیده. به هر جا نگاه میکنم زالوها رو میبینم. چطوری اینقدر تکثیر شدن و هیچ کسی نفهمیده؟


عکس سه زالوی دکترنما که آمدن ملخ بیمار رو خوب کنن. رفرنس https://en.wikipedia.org/wiki/Leech#/media/File:Three_leeches_in_the_role_of_physicians_attend_a_grasshopper_in_the_role_of_the_patient_and_announce_a_course_of_bloodletting_Wellcome_V0011722.jpg




همه باید بدونن که زالوها توی دنیا همدیگرو خوب پیدا کردن و متحد شدن. امروز دیگه کندن زالوها خیلی سخت شده. امروز فقط یه راه مونده. فقط یه راه. فقط باید همه بفهمن و زالوها رو بکنن و بندازن دور. یکی یکی نمیشه. همه باید با هم متحد بشیم و زالوها رو توی یه روز بکنیم و ریشه کن کنیم. جنگ ما یه ده یه محله یه شهر یا حتی یه کشور نیست زالوها باید از همه جای دنیا با هم کنده بشن.


امروز قسم خوردم تا آخر عمرم تا روزی که زالوها آخرین قطره خونم رو بخورن باهاشون بجنگم.


خدایا کمکم کن.
نظرات 9 + ارسال نظر
مونا یکشنبه 10 تیر 1403 ساعت 17:03

من هم درست متوجه نشدم منظورت از زالو دقیقا چیه یا کیه، ولی من هم با۶ات هم نظرم که این دسته بندی که برای ما تحت عنوان شهر و کشور و ملیت و نژاد کردند برای رسیدن قدرت طلب ها به اهدافشون بوده. من قبل از اینکه ایرانی یا فرانسوی یا افریقایی باشم باید یه انسان صلح طلب و طالب انسانیت باشم. در واقع تفکیک بین شهر و کشور نیست، بین آدم های صلح طلب و قدرت طلبان ظالم هست که همه جای دنیا هستند. اگر این تفکر باشه، دیگه حتی اگر کشور من با کشور دیگری وارد جنگ بشه، من نگاه می کنم به اینکه حق با کدوم طرفه و اون طرف می ایستم، حتی اگر اون طرف کشور من یا متحد کشور من نباشه. چون میفهمم که جنگ بین قدرت طلب هاست نه بین مردم. البته میدونم اینها رویایی بیش نیست، و البته فکر می کنم خلقت ما اینطوره که متعصب باشیم به هر چیزی که متعلق به ماست. این راز بقاست که از خودمون و هر چیزی متعلق به ماست محافظت کنیم. مثلا همه جا طرف بچه مونو بگیریم هر چند حق باهاش نباشه. و همینطور راز چرخش قدرت در جهان و تغییر و تحولات. و به نظر من ما کوچکتر و محدودتر از اون هستیم که بتونیم تغییر به این بزرگی در جهان بدیم. باید بپذیریم و خودمون رو تطبیق بدیم. قانون داروین هم میگه گونه هایی زنده موندند که تطبیق بیشتری با محیط داشتند، نه باهوش ترها و نه حتی قویتر ها.

به امید روزی که همه انسان ها آزاد و در صلح کامل زندگی کنن

پسرک دوشنبه 4 تیر 1403 ساعت 20:38

و البته Cash flow رو که فراموش نکردی؟ جریان نقدی یعنی همه چیز

حنا یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 14:40

راهکار: پیوستن به سیستم بلاکچین و خروج از نظام بانکی
زندگی در یک مزرعه و تا جای ممکن خودکفایی
و آگاهی دادن به مردم

خیلی غیرعملی به نظر میرسه اما بهش فکر میکنم.

زهرا جمعه 1 تیر 1403 ساعت 21:16

سلام وودی
تنها نمون.
یه دختر ایرانی مناسب رو اونجا پیدا کن. ازدواج کن.
یه زندگی معمولی داشته باش. بچه. گردش. تفریح. خونه ثابت. پول کافی نه خیلی زیاد.
چرا این چیزها برات بی معنی شدن؟
وودی 8 ساله که میشناسمت و میخونمت.
پسر خوب امیدوارم شاد و سلامت باشی.

سلام
پیدا کردم چشم حتما.
خوبم میدونم اینم یه مرحله دیگه زندگی هست.

پسرک دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت 21:02

راستش یه جوری رمزی حرف میزنی انگار یه چیز بکری تو سرته :) نقشه‌ای داری؟
اگه واقعا جدی هستی بگو یه راهنمایی بکنم

Az Canada دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت 16:53

منم متوجه زالوها نشدم ولی حس میکنم یه تجربه جد ید داشتید

میشین

پسرک دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت 12:05

به نظرت سیستم‌ بانکداری حداقل در موقعیت فعلی زالو نیست؟ چجوری میشه با این سیستم جنگید وقتی بدون اون زندگی سخت و گاهی غیر ممکنه؟ الان میخوای خونه بخری باید هفت درصد سود بدی

چجوری میشه با این سیستم جنگید سئوال منم هست

مصطفی یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 23:27

سلام‌ ۴ روز دیگه امتحان ایلتس دارم
چه توصیه خاصی میکنید؟
درباره ارشد مجدد با ۳۳ سال سن
با هدف پاسپورت کشور مقصد
آمریکا بهتره یا کانادا
سپاس

موفق باشین. هر جا قبول شدین و دوست دارین برین خوبه

رهگذر یکشنبه 27 خرداد 1403 ساعت 23:23

منظورت از زالو ها رو نفهمیدم. به نظرم معنویت تو زندگیتون گم شده خیلی ناامید شدید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد