زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

رستوران Freebird Burrito

امروز از طرف شرکت زنگ زدن که باید برم یه رستورانی برای ناهار تا صحبت کنیم. اونجا که رفتیم با چند نفر جدید از اعضای شرکت آشنا شدم که برای یه مشتری دیگه کار میکردن. رستورانش جدید بود و غذاش هم معمولی بود اما دکوراسیونش جالب بود.

 به من گفتن که باید دو هفته ای برم شیکاگو چون شرکت اینجا یه شرکتی رو توی شیکاگو خریده و میخوان دانشی که اعضای اون شرکت دارن میرن و برای همین میخوان انتقال دانش بدن. شرکت ما هم دیگه یاد گرفته هر جایی کسی رو نداره سریع منو میفرسته که آچار فرانسه اشونم :)

این برای من خیلی خبر خوبی بود. کلی خوشحال شدم چونکه این دو سه ماهه هر شب یک ساعت باید با هند اسکایپ میکردم که دیگه واقعا روی اعصاب بود. مثلا رفته بودم دیت و توی سینما باید یه ربع میامدم بیرون که با اینا جلسه بذارم و بعضی وقتا جلسه ها تا یک ساعت و نیم هم طول میکشید و خلاصه روز و شب نداشتم. بعضی روزا بیشتر از 11 ساعت کار میکردم تا کارها رو برسونم چون یه جورایی تیم هند رو من مدیریت میکردم و بسیار تجربه جدید و کار سختی بود. اما یه جورایی هم حیف بود چون خیلی کارای اینور بعد از دو ماه داشت روی روال میفتاد و خیلی کم میشد ولی خب تجربه جدید رو هم دوست دارم. (کلی عکس گرفتم که میخوام هر روز یه تعدادیش رو بذارم.)

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 18:03

سلام آقای دکتر، از اینکه پاسخ دادید بسیار ممنونم. موفق باشید

سلام. خواهش

ملودی پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 14:31

من تازگی خیلی دوست دارم یک عده ای رو اینجوری مدیریت کنم و سرم شلوغ باشه احساس مفید بودن کنم

کار سختیه.

مینو پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1397 ساعت 07:50

سلام چقد خوب تجربه خوبی میشه،ممنون میشم اگر فرصت دارید من هم راهنمایی کنید من فوق لیسانس محیط زیست دارم قصد ادامه تحصیل دکترا تو کانادا هستم متاهل هستم همسرم مهندس مکانیک و قصد ادامه تحصیل ندارند من اگر بتونم فاند بگیرم آیا همسرم هم می تونه با من بیان و هزینه زندگی دونفر با فاند دانشگاهی کفایت میکنه ؟ضمنا ده سال سابقه کار دولتی هم دارم.

سلام
در مورد کانادا نمیدونم از بچه های کانادا بپرسین. امریکا همسر اجازه کار نداره و هزینه ها برای دو نفر میرسه.

مریم چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 19:13

سلام آقای دکتر ببخشید اگر سوالم خیلی ابتدایی است. راستش من میخواهم برای اساتید ایمیل بزنم و ایمیل دانشگاهم مرتب قطع میشود طوری که برای مقالاتم دسترسی به اکانتم ندارم. خواستم تمام مراحل را با Gmail انجام بدهم. به نظر شما این ایمیل در رابطه با اساتید و روند پذیرش مشکلی ایجاد نمیکند؟
مورد دیگر اینکه با توجه به محدودیت ویزا برای ایرانیان، از اطرافیان شما در سال گذشته کسی ویزا گرفته است یا خیر ؟ متاسفانه برخی از سایتها اطلاع درستی نمی‌دهند.
بسیار ممنونم. امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

سلام
مشکلی نیست و من دیدم بچه ها با جیمیل هم میزنن. ایمیل دانشگاه ولی رسمی تره. ممکنه بتونین جیمیلتون رو هم به ایمیل دانشگاه وصل کنین و از طریق اون ایمیل بزنین.
بچه ها ویزا گرفتن منتهی سختگیری ها بیشتر شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد