زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

سال نو مبارک

سلام

این چند مدت خیلی خوب بود. مامانم برگشت ایران و منم کارم رو شروع کردم. بر خلاف کارهای قبلی کارم خیلی آسون بوده تا حالا و اصلا استرس اینا نداره. روحیه ام هم این مدت خیلی بهتر شده. الانم دارم میگردم که ببینم میتونم برم یه خونه بهتر جای بهتری از شهر. دوست دارم از این به بعد به طور مرتب تری اینجا مطلب بذارم. به نظر خودم تا دو ماه دیگه دوباره همه چیز روال میشه. 

سال نو مبارک!

نظرات 18 + ارسال نظر
مهدی جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 02:22

سلام وودی جان...سال نوت مبارک...یه سوال...شما که در مسائل مهاجرت یه اطلاعاتی داری...نمیدونی آمریکا پناهندگی از ایران واسه همجنسگرایان قبول میکنه؟برام سوال شد یهو...آخه خیلی به ایران واسه حقوق همجنسگرایان گیر میدن همش

سلام
من در مورد پناهندگی و ... هیچی نمیدونم. کلا من بیشتر در مورد مسائلی میدونم که خودم تجربه کردم.
موفق باشین

ملودی پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 17:13

وای وودی من چند وقته دارم اپلای ابرود رو بالا پایین میکنم واسه آلمان. یه درصد کمی واقعا بی ادبن. شما ازین تجربه ها نداشتی؟!
خوشحالم کارت درست شد و به امید خدا اونجا میمونی و با چنین افرادی کمتر روبرو میشی.
خداروشکر.

ممنون.

وحید پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 03:51

سال نو مبارک
به نظر شما این آرزو (همه وضع مالیشون خوب بشه) که در هر سال جدید میگن میتونه برآورده بشه؟ مثلا وسایل سنگین خونه مثل یخچال و مبلمان بخوایم چند طبقه از پله ها ببریم بالا راه ساده ای براش پیدا شده؟ کسی درآمد خوبی داشته باشه حاضر همچین کاری شغلش باشه؟ شما الآن اونجا هستین بخواین برین یه خونه ی دیگه وسایل سنگین چیکار میکنید؟

سلام
بله قطعا ممکنه. اینجا اکثرا وضع مالیشون خوبه. افراد بیکار و بیخانمان هم زیاد داره اما معمولا خودشون تن به کار نمیدن که اینطوری هستند وگرنه توی رستوران ظرف هم بشورن یه زندگی معمولی خوبی میتونن داشته باشن.
اینجا همه چیز راحتیه. وسایل سنگین روی خونه هست. یخچال و گاز و ماشین ظرف شویی و اکثر جاها لباس شویی توی خونه یا مجتمع هست و نیازی به خریداری و جا به جایی ندارن. در مورد جابه جایی هم یه شرکت هایی هستند که اگر پول بدین میان همه چیز رو میبرن و میذارن توی خونه جدید! بسیاری هستند که تحصیلاتی ندارند و از این طریق زندگیشونو میگذرونن و این کار رو هم دوست دارند.

صبا چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 12:39 http://dokhtarebaharii.blogfa.com

میگما من چندتا پستاتون رو که از وبلاگ قبلی خوندم به طرز عجیبی احساس میکنم میشناسم شما روالبته مطمئن نیستم ولی بعضی از مشخصاتتون که نوشتید خیلی به اون آدمی که من قبلا میشناختمش شبیه نکنه خودشید؟؟؟؟آخه چندبار برا من این اتفاق افتاده که از وبلاگم یهو سروکله یه آدم آشنا پیداشده!!میشه اسم کوچکتون رو بدونم؟؟یا حداقل فقط حرف اولش رو!اینو به خاطر این میگم که الان همش فکرمیکنم شما همونید!شایدخودتون هم نخواید یه آشنا وبتون رو بخونه.اگه اینجا براتون مقدور نیس میتونید بیاید تو وب خودم بگید.انگاراینجانمیشه نطرخصوصی گذاشت.مرسی

سلام
نمیدونم ظاهرا من کپی زیاد دارم! ولی نه فکر نمیکنم آشنای کسی باشم. کلا توی ایران روابط اجتماعی بالایی نداشتم.

ُLuna چهارشنبه 9 فروردین 1396 ساعت 08:43

salam woody
bad az modat ha omadam haleto beporsam
sale noet mobarak
omidvaram sale kheili khoobi dashte bashi
natonestam hame mataleb ghabli ro bekhoonem
age kar peyda kardi k kheili khoshhalam va omidvaram hame chi khoob pish bere

سلام
ممنونم. شما هم سال خوبی داشته باشین

qhane سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 18:20

سال نو مبارک

سال نو شما هم مبارک.

صبا سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 15:18

سلام.اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم.از اونجا که من خوره ی کتاب خوندن و بعدشم وبلاگ خوندن هستم احتمالا توی این چندروز باقی مونده از تعطیلات وبلاگتون رو شخم خواهم زد(اصلا هم که کار و زندگی و درس ندارم!!!)
اگه زیاد کامنت گذاشتم به خوبی خودتون ببخشید.موفق باشید

سلام. خوش آمدین.

m1r1 سه‌شنبه 8 فروردین 1396 ساعت 01:37

سلام عیدت مبارک امید وارم امسال پست ها بدون حاشیه داشته باشی و از پیشترفت هات بنویسی و به ما روحیه بدی

سلام
حتما.

باران دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 20:21

سال نو مبارک وودی
ممنون که تجربیاتت رو به اشتراک میگذاری
ما به زودی برای ویزای نامزدی اقدام خواهیم کرد،
من خیلی نگرانم که اونجا منزوی بشوم و الان فقط زبانم را تقویت میکنم و فکر نمیکنم برای رشته تحصیلی ام موقعیت ادامه نحصیل و موقعیت شغلی باشد، من لیسانس ادبیات در دانشگاه تهران گرفتم و الان ارشد زبان شناسی گرایش آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان میخوانم.
میشه اگر راهنمایی و پیشنهادی به فکرتون میرسه به من بگید، من خیلی نگران آینده ام هستم چون در ایران امکان رشد و پیشرفت دارم ولی بخاطر نامزدم ناچارم مهاجرت کنم.

سلام.
کسی با شرایط مشابه ندیدم اما بهترین کار اینه که بتونین کسب و کار خودتون رو راه بندازین مثلا جایی که ایرانی هست مهدکودک درست کنین و یا آموزش خصوصی زبان فارسی بذارین. باید دنبالش باشین.
موفق باشین

ملودی دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 15:46

تبریکات فراوان. ایشالا همین فرمونو بری جلو. فقط عجبه نکن بنظرم خونه رو الان عوض نکن.

ممنون. نه عجله ای نیست.

زهرا دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 15:28

سلام سال نوتون مبارک. چقدر خوشحال شدم براتون. امیدوارم همیشه کاراتون خوب پیش بره و برای ما هم خبرای خوبی از خودتون بزراین.

سلام. ممنون.

سلام دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 14:59

سال نو مبارک
فقط خواستم بگم عالی مینویسی و عالی استدلال میکنی
البته این اغراق نیست واقعا عالی مینویسی

ممنون لطف دارین.

سلام دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 14:56

سلام یه سوال دارم گفتی که چهار سال ایران نیومدم حالا اگه بیای دیگه نمیتونی برگردی یت یه دلیل دیگه داره

سلام
دلیل اصلی اش اینه که بودنم توی ایران سود کمی برای خودم و جامعه داره. اینجا حداقل میتونم آدم مفیدی باشم. کارهایی که اینجا میتونم کنم یک هزارمش رو هم توی ایران نمیتونم انجام بدم.

آدم معمولی دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 14:09 http://IandLive.blogfa.com

بنظرم اونقدری سال 2011 با 2017 فرق نکرده
اونجوری که در اون تاپیک نوشته شده، تقریبا چند نفری که رفتن پشیمان شدن یا اظهار شکستی مستتر در حرفاشون هست، مثلا توی همون تاپیک که برات فرستادم کسی نوشته بود که با مدرک دکتری از خود کشور مقصد فقط کارهای سطح پایین خدماتی و... به سختی گیر میاد.
ولی خوب خدا رو شکر شما مثال نقض شدی
واقعا اطلاعات متناض و شاید دروغ در مورد خارج از ایران آدم میشنوه که کسی مثل شما خیلی لطف میکنه تا افراد رو با واقعیت در حد خودش آشنا میکنه
از این حرفها گذشته سال نوی شما مبارک باشه

جا به جا فرق داره. رشته و تحصیلات هم متفاوته. اینجا هم ایالت های کوچیک کار کمتره.

Ane دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 14:00 http://www.delavarenoor.persianblog.ir

نوروزتون پیروز
چه خوبه که مسائل ترامپی حل شده !

حل که نشده اما فعلا تعدیل شده. احتمالا پروسه ویزاها رو سخت میکنن فقط.

مهرنوش دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 12:10

سلام وودی عزیز
هر روز اینجا سر میزدم برای پست جدید، بلاخره ی پست گذاشتی، سال نو مبااارک، با آرزوی بهترین ها،
برامون تند تند پست بذار

سلام
چشم!

آدم معمولی دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 02:02 http://IandLive.blogfa.com

سلام آقا
با توجه به مطالب نوشته شده در اینجا:
http://www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-28398.html
من حدس میزدم شما آخرش سر از بین بی خانمان ها در بیاری
اما خدا رو صدهزار مرتبه شکر موفق شدی و جایگاه خودت رو کم کم داری بدست میاری

سلام
چرا؟ اینا که پست های 2011 کانادا بودند. نه؟

sama دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 00:20

سلام وودی عزیز.سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم سالی سرشار از شادی و موفقیت برات باشه.برات خوشحالیم همگی .

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد