زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

یادداشت برداری برای زندگی - OneNote for life

یکی از کارهای جدیدی که امسال کردم این بود که از OneNote (یکی از برنامه های یادداشت برداری در مجموعه Microsoft Office ) برای یادداشت برداری در مورد همه چیز استفاده کردم. این برنامه رو سالها پیش میشناختم اما خیلی کم ازش استفاده میکردم و چند تا صفحه یادداشتی هم که باهاش مینوشتم فراموش میشد. برای تز دکترام خیلی ازش استفاده کردم و کم کم دیدم که میشه برای خیلی چیزهای دیگه هم استفاده کرد. امروز تقریبا برای هر چیزی که نیاز به یادآوری یا مرور داره دارم از این برنامه استفاده میکنم.



قصدم این نبود که بگم این برنامه خوبه. برنامه های مشابهی مثل Evernote و ... هم هستند که خوبن. خواستم بگم که یادداشت برداری تجربه بسیار خوبی بود که باید زودتر از اینها ازش استفاده میکردم. الان اگر کتابی میخونم, هر وقت جلسه ای میرم یا توی یوتیوب ویدئویی میبینم که جالبه یا هر چیزی که دوست دارم دوباره برگردم و مرور کنم یادداشت برداری میکنم. 


نظرات 4 + ارسال نظر
User جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 14:41 http://impage.blogsky.com

سلام. وبلاگ خیلی خوبی داری. خوب شد پایین عکس گفتی این اهداف من نیست با خودم گفتم تو یوگا یاد بدی؟؟!!

نه بابا مگه من چمه شاید یه روز شدم. الان توی اهدافم نیست

sahar سه‌شنبه 4 دی 1397 ساعت 20:00

سلام . خیلی ازت ممنونم که ج میدید. انشالله که خیر پیشروت باشه. یه سوال در امریکا به کودکان یارانه تعلق میگیره؟حدودا چقدره؟
اگر که زوجی ااز طریق تحصیلی به امریکا اومده باشند و بچه دار شند تحصیل کودک رایگان هست و یارانه تعلق میگیره ?
در سوید و کانادا کودکان شهروند خودشون مزایای مالی دارند ،امریکا هم همین طوره ?

سلام
خواهش میکنم. تا جایی که میدونم چیزی تعلق نمیگیره. امریکا یه کشور سرمایه داری هست کشورهایی که مایل به سوسیالیستی هستن بیشتر از این چیزا دارن.
تحصیل کودک هم هزینه بر هست اما برای کسانی که بتونن ثابت کنن استطاعت مالی ندارن بعضی جاها رایگان هست. در حال حاضر فقط کودک مقیم امریکا میشه که اونم ترامپ در حال تغییرش هست. همچنین کسانی که از امکانات دولتی برای کودک استفاده کنن ممکنه برای گرفتن گرین کارت و سیتیزنشیپ به مشکل بخورن.

جواد یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 14:57

سلام مهندس

یه توضیحی در مورد سیستم های بانکداری امریکا میدی ؟

الان شما اگر بخوای مثلا به حسابت پول بزنی مثلا پول نقد داری میبری بانک واریز کنی به حسابت ات سوال میپرسن در مورد منبع این پول ؟

بانک های آمریکا سیستم شتاب دارن ؟ یعنی بهم وصل هستن ؟
روش کارت به کارت توی آمریکا وجود داره ؟

سلام

بله. میتونی بری پول واریز کنی به حسابت. اگر بیشتر از یه مقداری باشه مثلا 10 هزار تا فکر کنم میپرسن یا واریز میکنن اما بعدا بررسی میکنن و میپرسن. از ما که چیزی نپرسیدن تا حالا و البته پولی هم نداشتم که واریز کنم.
کارت ها اینجا به حساب متصل هستن و نمیشه کارت به کارت کرد. حساب به حساب میکنن. اونم بین بانکی نبود و باید چک یا Money Order میگرفتی که الان بانک ها از طریق سیستم Zelle جدیدا به هم متصل شدن و میشه آنلاین هم فرستاد.
توضیح خاصی ندارم که بنویسم اگر اینطوری موردی سئوالی داری و بدونم جواب میدم.

حمید یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 01:17

یه وقتایی بهت حسودی میشه
میشه بگی چطور برنامه ریختی و درس خوندی و کنکور چند ساعت منم میخوام برم شریف کامپیوتر

سلام. در مورد کنکور توی بلاگ قبلی کامل نوشته بودم. "تکنیک استاد" رو سرچ کنی پیدا میکنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد