زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چند ماهی که گذشت - سفر به سان فرانسیسکو 3

یه روز هم همخونه ای سال اولم آمد دنبالم و با هم رفتیم سمت Saltolitos که اون ور Golden Gate هست. جای بسیار زیبایی بود که اگر این دوستم نبود احتمالا نمیدونستم و نمیرفتم.




اوبر (تاکسی) به طرز عجیبی توی سانفرانسیسکو ارزون هست. من بلیت اتوبوس هم گرفته بودم اما میتونم بگم که استفاده نشد. مسیرها بیشتر 5-6 دلار بود و اکثرا هم یکی دو نفر دیگه رو میتونستن سوار کنن. یعنی اصلا نمی ارزید آدم بخواد با اتوبوس بره یا ماشین خودشو داشته باشه. دوستم هم میگفت که یه پلنی توی اوبر هست که اون فقط 2-3 دلار میده که بره سر کار و برگرده. توی دالاس مسیرها 20-30 دلار هست و Share ride هم معمولا نیست.



یک روز هم بیشتر وقتم رو توی پارک Golden Gate گذروندم که بسیار زیباست. حالا همین روز هم از شرکت زنگ زدن و کمک خواستن و یکی دو ساعتی هم اینطوری تلف شد.





اینجا یه جاهایی سنگ یادبود گذاشته بودند برای مرده هاشون.



باغ ژاپنی اش رو هم خیلی دوست داشتم.










اینجا چندین برابر دالاس میبینی که مردم توی خیابون ها دارن میدوند مخصوصا توی پارک که زیاد بود. یه جا کلی پرنده داشتن توی خیابون راه میرفتن و ماشین ها یک ربع ایستادن تا همه اشون رد بشن. حتی نزدیک هم نشدن که یه وقتی بترسن.



فضا ها هم که قربونش برم همه دو نفره بود و منم یک نفره آمده بودم. کلی از این عکس های دو نفره ای ها گرفتم که یکیشو میذارم.






نظرات 1 + ارسال نظر
mahan جمعه 27 مهر 1397 ساعت 23:24

با منصور بودی؟یادش بخیر انگار همین دیروز بود با هم رفتین آمریکا!!اون شب اول که به صاحب خونتون گفت i'm jet lagged یادته؟!!من که یادمه چقدر زود گذشت

بله! آره زود میگذره. من یادم رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد