زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

چند ماهی که گذشت - کنسرت یانی

یکی از دیگه از هنرمندهایی که خیلی دوستش دارم یانی هست. برای همین یه 100 دلار هزینه کردم که کنسرت اش یانی رو هم برم. امسال سالگرد کنسرت Acropolis اش بود و بیشتر آهنگ های قدیمی اش رو که میشناختم اجرا کرد. سالن Verizon هم بود که تا حالا نرفته بودم. نامردها 25 دلار پول پارکینگ گرفتن. منم تنها بودم. یعنی همه تفریحات موندگار زندگیم رو تنها انجام دادم.نصف سالن هم ایرانی بودند و همینطوری که میرفتم سمت سالن همه فارسی صحبت میکردن.





یانی کلی انرژی داشت. اصلا انگار 20 سالش بود. یعنی از خودم خجالت کشیدم. کنسرت هم عالی بود. به جز یه قسمتی که یه امریکایی قدبلند جلوی من بود و نمیشد هیچی رو ببینی بقیه اش خیلی خوب بود. صدای سالن اما متوسط بود. فکر کنم طبقه پایین بهتر بود. با این حال بسیار فرح بخش بود.


Video: 10MB


وسط کنسرت گفت که جدیدا رفته عربستان سعودی و خیلی خوشحال بود که پیشرفت هایی در مسائل مربوط به زنان اونجا پیش آمده و میتونن رانندگی کنن. با خودم گفتم که خبر نداره که حقوق زنان توی ایران هم هی پسرفت میکنه. میگفت که توی این همه عمر فهمیده که هر کسی جاهای بیشتری رو دیده و با افراد بیشتری سر و کار داشته قدرت تحمل و فهم دیگران (tolerance) براش بیشتره و خوشحال بود که توی زندگیش تونسته به بیشتر کشورهای دنیا بره و با کلی آدم های مختلف آشنا بشه.  به نظرم حرفش خیلی درسته و منم خودم همین حس رو در مورد خودم دارم. آدمای متعصبی هم که دیدم بیشتر افرادی بودند که به جز دور و بری های خودشون با هیچ کسی در ارتباط نبودن.


نظرات 3 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 09:14

سلام .آخه این حرفا چیه میزنی؟کجا حقوق زنها تو ایران داره پسرفت میکنه؟؟از تو بعیده واقعا.
فقط مونده ما مردا رو باردار کنن
فک نمیکنم خوانندگان وبلاگت تو این زمینه باهات موافق باشن

سلام. میشه برای حرفتون چند تا مثال نقض بزنین؟
(مشاهده من اینه که تقریبا تمام دخترهای ایرانی ای که میان اینجا چه محجبه و چه غیر محجبه به خاطر آزادی هایی که دارن و قوانینی که مدافع خانم ها هست دوست ندارن که به ایران برگردن)

gsa یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 20:13

م.م جمعه 27 مهر 1397 ساعت 16:38

خیلی عالیه دکتر. یانی و محسن نامجو
همیشه به این گونه تفریحات

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد