زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

شیکاگو - روز هفتم

امروز صبح که بیدار شدم هوا به طرز ناجوانمردانه ای سرد بود و باد میامد. شب هم برف آمده بود و همه جا رو سفیدپوش کرده بود. 







منظره خیابون از شرکت قشنگ بود.



بعد از شرکت هم جایی نمیشد رفت برای همین رفتم یه فست فودی (هات داگی) نزدیک هتل. من یه سالاد سفارش دادم که خیلی بد بود. اول اینکه یادش رفته بود بهم بگم که سالاد رو باید از اون طرف خودم بردارم فکر کردم که صدام میکنه بعد هم اصلا تازه نبود. یعنی پشیمون شدم که این همه پول دادم برای یه سالاد بدمزه. تنها چیز خوبی که اونجا بود این بود که مغازه اش مثل یه موزه لوازم عتیقه بود. با خودم گفتم ولش کن فکر میکنم این پول رو دادم برم موزه نگاه کنم. 










نظرات 4 + ارسال نظر
م.م یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 21:03

چند روزی هست که با وبلاگتون آشنا شدم و مقداریشو خوندم.
وبلاگ خوبی دارید، چون واقعیت ها رو نشون میدید، هم سرمای طاقت فرسا هم خوبی های اونجا و بهترین ویژگیش اینه که مربوط به چند روزه چند ماهو یک سال نیست. باید یک خسته نباشید بهتون گفت جناب دکتر

خواهش میکنم. خوش آمدین

سیندی چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 05:11

وودی کمک بزرگ تو به من این بود که تا شعاع پونصد کیلومتری دالاس و حومه اپلای نکنم. چقدر لهه همه چیز. بابا برو سمت کالیفرنیا یا نیویورک و ی تکون اساسی بده به خودت.

دالاس خوبه بابا. مثل شیکاگو نیست. کالیفرنیا نیست اما خوبه. یکی از بهترین جاها برای شروع زندگی هست.

محمد جواد سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 23:47

اینا ماله چه ماهیه؟

آپریل

gsa سه‌شنبه 6 شهریور 1397 ساعت 16:34

وویی سردم شد
ولی خوشبحالت، خیلی برف دوست دارمم....
اما چندسال دریغ از ی قطره
مرسی بابت عکس برفا

برای شام سالاد خوردی؟! همین؟ اصلا کلا ی سوال، راحت می تونی هرچی میخوای بخوری؟ یا باید صرفه جویی کنی؟ البته بیشتر منظورم اون اولاست که رفته بودی آمریکا، الان که خداروشکر وضع مالیت باید خوب باشه و بهترم بشه

شاد باشی و سلامت دکتر وودی جان
راستی مواظب باش دوباره سرما نخوریا

برای خوردن از نظر مالی هزینه ای نیست. مشکل اضافه وزنی هست که آدم بعد از شام میگیره! البته سالادهای اینجا همچینم کم کالری نیست مخصوصا سس هایی بهش میزنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد