زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

َشیکاگو روز ششم - باغ وحش

امروز یکشنبه هم تعطیل بودیم. هوا مثل دیروز آفتابی نبود و خیلی سرد بود با این حال تصمیم گرفتم که بزنم بیرون.  من معمولا مسافرت میرم دوست دارم برم محیط های طبیعی یا یه جایی که حداقل حیوان ها باشن. برای همین تصمیم گرفتم که برم و باغ وحش رو هم ببینم. به اونجا که رسیدم گفتم عجب غلطی کردم امروز آمدم بیرون یعنی داشتم خشک میشدم اما بعد که نظرم عوض شد و گفتم عجب اشتباهی بود اگر نیامده بودم وگرنه از دست داده بودم. باغ وحش پر از محیط های سر بسته بود که داخلشون بسیار هم گرم و مطبوع بود.





توی باغ وحش اعصابم از دست دوربینم خراب شد و کلی توش فوت کردم بلکه کمی از غبارش کاسته بشه اما بدتر شد و مه گرفت. یه جا بخاری پیدا کردم و گرمش کردم و مهش رفت ولی غبارها موندن.





 باغ وحش شیکاگو مجانی بود و به نسبت هم باغ وحش قشنگی بود. یه جایی یه وسیله گذاشته بودند که 5 دلار بود و واقعیت مجازی نشون میدند. مثلا یه زیر دریایی بود و بدنه اش با حرکت فیلم حرکت میکرد اما اجازه ندادن که عکس بگیرم یا فیلم بگیرم. در کل اینجا واقعیت مجازی خیلی داره زیاد میشه و میشه توی محیط های تفریحی دید که عده ای سعی میکنن که باهاش کسب و کار سرگرمی داشته باشن.





بدبخت همه حیوان هایی که بیرون بودند یخ زده بودند. یعنی قشنگ ترین صحنه باغ وحش این میمون ها بودند که همدیگرو بغل کرده بودند که یخ نزنند و همه توریست ها پشت سر من میگفتن اووووو. 



خیلی از حیوان ها رو هم به خاطر سرما جمع کرده بودند و اونایی که بیرون بودند هم اکثرا از سرما تکون نمیخوردن. ولی اونایی که داخل بودند اکثرا خوب بودند. فکر کنم 5 یا 6 تا جای بزرگ فضای داخلی داشت.




نظرات 4 + ارسال نظر
Ali شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 17:53

سلام خوبی؟ یه سوال توی تابستون هوا اونقدر سرده؟

بله.

gsa شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 12:29

واو....
باغ وحشای اینجا با اینکه کلی ورودی میگیرن، داغونن! بعد اونجا...
می تونم بگم عالیه

خیلی عکسای خوبی بود مرسی

از عکسا ناراحتم. دوربینم خراب شده بود و حس میکنم سفرم خراب شد. به جاش عکس های سان فرانسیکو با دوربین جدید فوق العاده شدن.

سلام پنج‌شنبه 25 مرداد 1397 ساعت 11:16

ای بابا یعنی تو سریال friends رو ندیدی؟!!!!!!!!!!!!!!!! بابا بشین حتما نگاه کن اصلا مثل اینکه بگی کلاه قرمزی رو تا حالا ندیدم من نمیشناسم کسی رو این سریال رو نگاه نکرده باشه والا
حتما نگاه کن

آها! چرا بابا چند تا قسمتش رو دیدم. How I met your mother رو ولی بیشتر دوست داشتم

سلام چهارشنبه 24 مرداد 1397 ساعت 10:43

باغ وحش رفتی حتما باغ وحش سن دیگو برو که میگن عالیه!
برو شاید "مارسل" رو هم دیدی

مارسل نمیدونم کیه اما Safari Park سن دیگو رو رفتم و میتونم بگم فوق العاده بود. بهترین باغ وحشی که به عمرم دیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد