زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

زیر آسمان خدا 2

اینجا زیر آسمان خدا نیست. زیر آسمان خدای رنگین کمانه خدای کیان خدای نیکا خدای مهسا است

َشیکاگو روز پنجم مرکز شهر - قسمت چهارم

خانه فرهنگی شیکاگو خیلی نزدیک بود. پایین فرهنگسرا یه محوطه ای بود که عده ای بی خانمان نشسته بودند.



طبقه سوم نمایشگاه بود. تا از در آمدم تو یه خانم سیاهپوست که اونجا کار میکرد بی اختیار آمد سمتم و گفت oh wow look at your jacket! بعد یک لحظه متوجه شد که زیادی هیجان زده شده بود و گفت اهل کجایی و اینجا چکار میکنی؟ انگاری که خیلی کنجکاو شده بود که من کی هستم. فکر کنم هیچوقت واکنشش رو یادم نره. شانس هم نداریم کاپشنمون هم یه دختر بلوند قد بلند چشم آبی رو که جذب نمیکنه دخترهای سیاهپوست رو جذب میکنه. 


گوشیم شارژ نداشت و ازش راهنمایی خواستم که کجا گوشیم رو بزنم به شارژ و با یه زحمتی بالاخره یه پریز برق پیدا کردم. خانمه هم همینطوری سئوال میکرد و میخواست هر جوری شده شماره اشو بگیرم. منم آخرش نگرفتم و رفتم.




یه فضای جالبی هم بین ساختمان ها در آورده بودند که یه عالمه پله بود که معلوم نبود کجا میرن.



طبقه دوم میگفت که یه طاق داره که بزرگترین سنگ یکپارچه دنیاست (اگر اشتباه نشنیده باشم) اما من که رسیدم گفت که تالار خصوصی گرفتن و امروز نمیتونین بازدید کنین. به علاوه اونجا داشت بسته میشد و منم باید گوشیم رو برمیداشتم و راهی میشدم.



بعد راه افتادم توی خیابون های مرکز شهر و کنار رودخانه رو برم ببینم.









نظرات 6 + ارسال نظر
Q یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 02:06

برای ازدواج هم باید مخ بزنی دیگه .
چون دخترای آمریکایی مثل دخترای ایرانی نیستند که بری خواستگاریشون ندیده و نشناخته جواب بله بدند اونجا هیچ دختری بدون شناخت قبلی ازدواج نمیکنه !!! برای شناخت هم باید حتما با طرف حداقل 1 سال رفیق باشی تا آشنایی و شناخت حاصل بشه هم برای تو هم برای اون دختر . برای رفیق شدن هم باید مخ طرف رو بزنی تا باهات رفیق بشه . دختر مو بلوند قد بلند چشم آبی که الکی با کسی رفیق نمیشه فقط باید رو مخش کار کنی تا باهات رفیق بشه و ازدواج کنه

Q جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 15:06

داداش مخ زدن تو آمریکا کاری نداره که . میری جلو یه سوال میپرسی بعد ازش تعریف میکنی و مخشو به کار میگیری تهش هم شماره اش رو میگیری ( یه beach یا night club یا Bar برو خوراک همین کاراست ) . ما تو ایرانیم امکانات نداریم تو دیگه چرا ؟!

ای بابا نشستی اونور دنیا نمیدونم اینور چه خبره! مخ زدن که نمیخوام میخوام یه دختر خوب باشه باهاش ازدواج کنم.

...... سه‌شنبه 23 مرداد 1397 ساعت 13:47

کل داستان یه طرف ، بخش اشاره شده به دختر چشم آبی مو بلوند قد بلند یه طرف هنوز رو سلیقه ت سایه ی تیلوره

پ.ن: گفتم منم به نکته مهم داستان اشاره کنم ...صرفا جهت مزاح بود

gsa دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 14:33

خب شمارشو میگرفتی شاید بداً بدردت میخورد... کی میدونه

خیلی عکسا خوبن

آره ببین همه شانس های زندگی رو همینطوری به باد دادم

پردیس دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 13:36

حرفتون راجع به اون دختر سیاهپوست خیلی بد و نژادپرستانه بود. مگه سیاهپوستا زشتن که اینجور میگید؟ یعنی یه دختر بور چشم آبی برتری داره به یه دختر سیاهپوست؟ بعد جالبه که ناراحت میشیم اگر کسی به خاطر ایرانی بودنمون بهمون دید بد داشته باشه. هر کس باید تغییر رو از خودش شروع کنه. اصلا از شمایی که مثلا دکتری دارید و ادم اهل مطالعه ای هستید همچین توقعی نداشتم! شمایی که داری تو امریکا زندگی میکنی حداقل دیدت رو تغییر بده نسبت به بقیه نژادها

ببخشید دوباره هم خوندم اما متوجه نشدم که کجای حرف بد بود نژادپرستانه بود؟ (صرف اینکه کسی یه دختر بلوند رو به یه سیاهپوست ترجیح میده که نژادپرستانه نیست)

سلام دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 13:00

خداییش شهر با روحی هستش آدم کمتر خسته میشه انگار.
راستی مواظب اینجور رفتار ها باش در بهترین حالت طرف فقط دنبال rebound بعد از بهم خوردن یه رابطه عمیقی که داشته هستش و یه جورایی این وسط تو فقط ضربه میبینی از این آدم ها تا حدی حرکت خودخواهانه ای هستش که بعضی وقتها آدم ها انجام میدن برای از بین بردن استرس و ناراحتی قبلیه که دارند، البته خودت که خیلی وقته اونجایی حتما این رو میدونی و خب دلم نیومد پست میزاری نظر نزارم

آره از دالاس بهتره. من دیگه اینقدر ضربه دیدم که ضد ضربه شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد